Lomborg får comback i EU
Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 15:49

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=257384

Så får Lomborg oprejsning og comback i EU, hvor han er blevet ansat af
Det Europæiske Miljøargentur som nøgleperson i et projekt til at lave en
prioriteret liste over miljøprojekter med Copenhagen Consenus til
forbillede.

Måske skulle vi alligevel have beholdt Lomborg i Danmark og have gjort
ham til Miljøminister i stedet for Koen Connie.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-05 16:03

> [...]
>
> Måske skulle vi alligevel have beholdt Lomborg i Danmark og have gjort
> ham til Miljøminister i stedet for Koen Connie.

Og havde det nu været Svend Auken, havde Du så skrevet det samme?
For Svend havde jo ret, da Han sagde, giver vi retten til dåser i Danmark,
så vil der blive et ret stort miljøsvineri!

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 16:30

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Og havde det nu været Svend Auken, havde Du så skrevet det samme?
> For Svend havde jo ret, da Han sagde, giver vi retten til dåser i Danmark,
> så vil der blive et ret stort miljøsvineri!

Og hvorfor er giver dåser miljøsvineri? Fordi det er pantfri dåser der
importeres fra Tyskland, det har intet, gentager, intet med det danske
pantsystem eller Aukens ulovlige dåseforbud at gøre.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 05-06-05 16:56

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Og havde det nu været Svend Auken, havde Du så skrevet det samme?
> For Svend havde jo ret, da Han sagde, giver vi retten til dåser i Danmark,
> så vil der blive et ret stort miljøsvineri!

Jeg konstaterer blot Allan ikke mener danskerne skal have den frihed at
kunne købe øl på dåse.

Thorkild

Fra : Tina T.

Dato : 05-06-05 17:08

> [...]
> For Svend havde jo ret, da Han sagde, giver vi retten til dåser i Danmark,
> så vil der blive et ret stort miljøsvineri!

Aukens store drøm var at sætte skilte op langs hele den Dansk-Tyske grænse
med teksten: NATURRESERVAT - ADGANG FORBUDT, godt vi er sluppet af med ham.

Tina T.

Fra : John Doe

Dato : 05-06-05 18:15

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Aukens store drøm var at sætte skilte op langs hele den Dansk-Tyske grænse
> med teksten: NATURRESERVAT - ADGANG FORBUDT, godt vi er sluppet af med
> ham.

Derudover ønskede Auken landbrug og fiskeri afskaffet, ud fra den tanke,at
begge erhverv var totalt overflødige, da vi jo alligevel kunne købe varerne
i butikkerne.....

Hilsen Sten

Fra : Tina T.

Dato : 05-06-05 18:34

"John Doe" <xlk@yoahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derudover ønskede Auken landbrug og fiskeri afskaffet, ud fra den tanke,at
> begge erhverv var totalt overflødige, da vi jo alligevel kunne købe

Ja, han aner åbentbart ikke en hujende fis om hvor fødevarerne kommer fra

Tina T.

Fra : John Doe

Dato : 05-06-05 21:56

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, han aner åbentbart ikke en hujende fis om hvor fødevarerne kommer fra

Jo da, han tror de kommer fra Brugsen (Svend handler naturligvis hos
kooperativet)

Hilsen Sten

Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-06-05 23:25

> [...]
> >

> Aukens store drøm var at sætte skilte op langs hele den Dansk-Tyske grænse
> med teksten: NATURRESERVAT - ADGANG FORBUDT, godt vi er sluppet af med

Manden var jo også meget iligevægtig i.flg spindoktoren.

Boni