Danske i Amerika af P.S.Vig mfl.
Fra : Tom Stryhn

Dato : 05-06-05 14:07

En scannet udgave af Danske i Amerika af P.S.Vig mfl., udgivet i ca 1916 af
C. Rasmussen Publishing Company i Minneapolis & Chicago

Nu er første del af Bind I ( ca 460 sider )også lagt ud på hjemmesiden
sammen med hele Bind II

Bøgerne er lagt ud i afsnit på ca 100 sider

med venlig hilsen

Tom Stryhn

http://www.tom-stryhn.dk

Fra : Bent Jørgensen

Dato : 06-06-05 16:29

Hej Tom
Et flot initiativ.
Jeg glæder mig til at læse om de datidige livsvilkår for nogle af mine
slægtninge hvis sidste spor er i Rasine, Wisconsin.
Med venlig hilsen
Bent

Fra : Gert Krabsen

Dato : 06-06-05 18:45

Sun, 5 Jun 2005 15:06:59 +0200, Tom Stryhn <stryhn@email.dk> skrev:

> [...]
> sammen med hele Bind II
>
> Bøgerne er lagt ud i afsnit på ca 100 sider

Du bør overveje at afprøve din hjemmeside i andre browsere end Internet
Explorer

venlig hilsen
Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : Tom Stryhn

Dato : 07-06-05 22:42

"Gert Krabsen" <news@fjernkrabsenfjernes.dk> skrev i en meddelelse
newssryl84gs0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Du bør overveje at afprøve din hjemmeside i andre browsere end Internet
> Explorer
>

> venlig hilsen
> Krabsen

Måske ???

Her er en oversigt over de sidste 1000 besøg

98% Microsoft Internet Explorer 6

0,9% Microsoft Internet Explorer 5.5

0,4% Microsoft Internet Explorer 5

0,4% Microsoft Internet Explorer 5.01

0,2% Netscape 5

0,01% Andet

Mvh

Tom Stryhn

Fra : Gert Krabsen

Dato : 08-06-05 07:24

Tue, 7 Jun 2005 23:42:26 +0200, Tom Stryhn <stryhn@email.dk> skrev:

> [...]
> newssryl84gs0p03yo@news.sunsite.auc.dk...

> Måske ???
>
> Her er en oversigt over de sidste 1000 besøg

Først undskyld til iandre, fordi vi fortsat er lidt 'off topic'..

Men det viser jo ikke hvor mange med andre browsere, der har opgivet -
netop fordi siden er designet til MSIE

Mvh
Krabsen
...en af dem

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 13-06-05 00:01

On Sun, 5 Jun 2005 15:06:59 +0200, "Tom Stryhn" <stryhn@email.dk>
wrote:

> [...]
>sammen med hele Bind II
>
>Bøgerne er lagt ud i afsnit på ca 100 sider

Flot initiativ, Tom

Jeg tænkte på, om der kunne være behov for at angive et interval af
hver enkelt fil/bog...?

Samt en direkte download-adresse...?

Venligst
John