efter
Fra : Henri Gath

Dato : 05-06-05 13:03

"Moderen fastholder, at datteren ikke gik i udfordrende tøj. Hun var klædt i
jeans og en cowboyjakke."

Sådan er det desværre blevet i dagens Danmark. At almindelige danske kvinder
skaltage højde for arabiske og islamiske traditioner, hvis de vil undgå at
blive voldtaget eller beskyldes for selv at være ude om det. Sådan er går
det når Danmark bliver Islamiseret.

"Kvinder uden islamisk slør bærer selv på en del af skylden for en eventuel
voldtægt"

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 05-06-05 13:04

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det når Danmark bliver Islamiseret.
>
> "Kvinder uden islamisk slør bærer selv på en del af skylden for en

vrøvl!

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 05-06-05 13:38

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> vrøvl!
>
> --
> ahw

Nej, det er desværre rigtig.
Hvis kvinden ikke bære slør, så er man luder i muslimernes øjne.

Fra : Frank

Dato : 05-06-05 19:51

Hej

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> vrøvl!

Hmm - en lærer skrev engang:

"Jeg har en klasse, hvor vi netop diskuterede sådanne ting som
voldtægter - en muslimsk dreng fastholdt at det var kvindernes egen
skyld at de blev voldtaget, hvis de gik let påklædt."

Mvh
Frank