ASUS P5WD2 PREMIUM & RAID?
Fra : Dinovo

Dato : 05-06-05 10:39

Hey,

Jeg har netop erhveret mig subj., i forbindelse med et helt nyt
computer setup. Jeg har fået samlet alle delene og er igang med at
installere Windows XP PRo SP2 via. en unattended install CD som jeg har
fået lavet. Denne Cd indeholder driverne til Chipset og Raid
controllere.

Selve installationen går fint, ingen problemer der. Problemet opstår
såsnart den er færdig med at installere, genstarter, når lige at se
"Windows XP loading" i 3-4 seks., så kan jeg se et glimt af en BSOD
(Blue Screen Of Death) og den genstarter. Og dette bliver den ved med,
og ingen ændringer hvis man vælger Safe Mode.

Jeg har så prøvet at slå Raid fra i Bios, og så installere og
genstarter den fint - ingen problemer. Men jeg vil jo gerne køre Raid

Mit setup er som følger:
- Hitachi GST DeskStar T7K250 160 GB (2 stks)
- Intel Pentium 640 3.2GHz HT
- Kingston 1GB Kit 533MHz DDR2 PC2-4200 DIMM
- Plextor PX-130A/T3BPB - 16X50X ATAPI Black
- ASUS P5WD2 PREMIUM

Nogen der har en ide om hvor fejlen kan ligge? Driverne til Raid og
Chipset burde være de korrekte.
Jeg har opsat mit Raid som RAID0, en stor enhed på ca. 306GB osv. Alle
default settings.

Håber nogle har en løsning.