her er svarene!
Fra : no one

Dato : 05-06-05 09:02

Jeg er netop ved at læse en bog, der ganske godt gør rede for, hvordan USA
er havnet med de fjender "den" er endt med..

Det hele bygger på udenrigspolitik, og for Jer skeptikere, der straks vil
fortælle mig at man ikke skal tro alt hvad man læser, så kan jeg oplyse at
faktisk hele bogen er bygget på rapporter fra CIA, fosvaret,
udenrigsministeriet samt øvrige instanser der på nogen måde har noget med de
enkelte episoder nævnt i bogen, at gøre. Dermed er der altså belæg for alt
der bliver sagt, og bogen er simpelthen skrevet over de kendsgerninger vi
alle ville få støvet op, hvis vi gad resarche :)

Men det korte af det lange er, at den bog så udemærket forklarer en ting
eller tre omkring USA's fjender i "ondskabens akse" blandt andet. Tænk
engang; de tre lande (iran, irak of norkorea) som de er nu, er "skabt" af
USA selv... de har selv sørget for at de tre lande - og iøvrigt andre lande
også - er blevet forholdsvis fucked up for at sige det pænt.

Men læs den! den sætter seriøst tingene i perspektiv! -og NEJ, den er ikke
skrevet af en ikke-amerikaner, men til gengæld en bror til en kvinde, der
opholdt sig i den ene tårn 11. september..

Peter Scowen: "Amerikas sorte bog"

--
Trine Jacobsen
Tordenskjoldsgade 21B 2th

Tlf: 75682500
Mobil: 28736033
Email: trine@pixiemachine.com

Fra : owen

Dato : 05-06-05 09:14

tråden er ment som et tip/anbefaling og ikke så meget som et oplæg til en
vild diskussion om hvem der har lavet en taste/stavefejl og dermed er
stavespasser eller andre ligegyldigheder - som det er sket i andre tråder
her i NG'erne..

Fra : G B

Dato : 05-06-05 10:23

"owen" <trine@pixiemachine.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> en vild diskussion om hvem der har lavet en taste/stavefejl og dermed
> er stavespasser eller andre ligegyldigheder - som det er sket i andre

Hvorfor skriver du så under to pseudonymer i samme tråd?

Troll alert!

GB