Halalhippierne er ved at nå deres mål
Fra : Tim

Dato : 04-06-05 22:59

Det lader til, at deres stræben har båret frugt. Det må være noget, der kan
tænde fryd i øjnene på Allan Riise, Croc og Kim Larsen. Nu mangler vi blot
en hær af pædagoger, der rykker ind på Nørrebro med store tårevædede øjne og
læssevis af gode hensigter.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3088292/

Tim

Fra : Henri Gath

Dato : 04-06-05 23:12

--

"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret
"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> blot en hær af pædagoger, der rykker ind på Nørrebro med store tårevædede

Ja, snart kommer den islamisering, Croc og Riise længes sådan efter....man
må sgu da håbe for dem, at de konverterer, ellers så ryger knoppen sgu...for
mit vedkommende er jeg forlængst ude af det her tyndskidsland......befolket
af svagpissere..

Fra : G B

Dato : 05-06-05 00:18

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen news:42a226d6$0$63597
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

Hvor vil du så tage hen?

GB

Fra : Henri Gath

Dato : 05-06-05 00:52

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen news:42a226d6$0$63597
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:
>

> Hvor vil du så tage hen?

Hawaii?

Fra : G B

Dato : 05-06-05 01:52

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen news:42a23e7e$0$63595
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hawaii?

Ja, OK. Jeg er mere til bjælkehytter i USA/Canada...

GB

Fra : Rune

Dato : 05-06-05 09:43

> Ja, OK. Jeg er mere til bjælkehytter i USA/Canada...

Er også ved at forberede emmigration til USA med min familie. Har snakket
med en del der det sidste stykke tid har besluttet sig for det samme - det
virker lidt som en dæmning der pludselig er sprunget - folk har bare fået
nok nu, mistet troen. Det her samfund kommer simplethen ikke til holde i
længde. 15-20 år så vil de nuværende problemer ligne et skænderi på rød stue
til sammenligning. Det er slut. *flush* /Danmark

Fra : Peter Bang

Dato : 05-06-05 11:22

Rune <spam@spam.spam> skrev:

> [...]
>har besluttet sig for det samme - det
>virker lidt som en dæmning der
>pludselig er sprunget - folk har bare fået

Jeg håber, at du som bekvemmelighedsflygtning i USA møder stor
forståelse for dine kvaler med det multietniske Danmark.

Du har kigget lidt på den amerikanske demografi, ikke? Bare sådan
at du ikke bliver alt for skuffet, når du møder en person på
gaden, der ikke taler et sprog du forstår.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-05 11:24

"Peter Bang (slet ZHSOQ)" <peterbang@ZHSOQprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at du ikke bliver alt for skuffet, når du møder en person på
> gaden, der ikke taler et sprog du forstår.

De taler vel Engelsk/Amerikansk, så allerede der.....

--
Allan Riise

Fra : Rune

Dato : 05-06-05 13:21

> [...]
> at du ikke bliver alt for skuffet, når du møder en person på
> gaden, der ikke taler et sprog du forstår.

Jeg snakker flydende engelsk og bedre spansk end en del anden generations
indvandre snakker dansk, så jeg forventer ikke de store problemer. Desuden
vil jeg ikke være flygtning i USA, men immigrant - for den sørgelige sandhed
er desværre at i takt med de stigende danske problemer med indvandring og
Islam og de svage og ineffektive danske svar derpå, så vil de personer der
vælger at stemme med fødderne også være dem der har mulighed derfor - og dem
Danmark har allerstørst brug for.

Men i givet tilfælde vil mine børn i USA ikke skulle modtage
modersmålsundervisning, de vil ikke blive opdraget til at hade eller foragte
amerikanere, etc. De vil blive amerikanere.

Fra : Peter Bang

Dato : 05-06-05 19:10

Rune <spam@spam.spam> skrev:

> [...]
>danske svar derpå, så vil de personer der
>vælger at stemme med fødderne også
>være dem der har mulighed derfor - og dem

Og du forventer naturligvis at der i USA ikke forefindes
gigantiske problemer med integration mellem de forskellige etniske
grupper?

>Men i givet tilfælde vil mine børn i
>USA ikke skulle modtage
>modersmålsundervisning, de vil ikke
>blive opdraget til at hade eller foragte
>amerikanere, etc. De vil blive amerikanere.

Fantastisk. Sådan med botox og ernæringsmæssige udfordringer og
det hele?

Fra : Rune

Dato : 05-06-05 22:48

> Fantastisk. Sådan med botox og ernæringsmæssige udfordringer og
> det hele?

"botox"? Er det ikke det der man sprøjter ind i huden for at fjerne rynker?
Jeg vil nu nok vente til de er kommet i teenagealderen før jeg begynder at
sprøjte dem med det. Hvad er der i øvrigt galt med botox? Et ærligt
spørgsmål, jeg forstår helt ærligt ikke problemet. Jeg har altid anset den
rysten på hovedet af amerikanernes skønhedsoperationer og nu botox som et
udslag af en slags puritanisme. Men hvis de nu bedre kan lide ikke at have
rynker hvad er der så galt med botox?

De "ernæringsmæssige udfordringer" der ligger i min familie består for
hovedparten af ikke at blive for tynd. Jeg kan spise en halv ko og fem
flødeskumskager uden at tage et gram på.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 05-06-05 20:18

"Rune" <spam@spam.spam> skrev i en meddelelse

> [...]
> stue
> til sammenligning. Det er slut. *flush* /Danmark

Vil du immigrere pga. af Islam i Danmark?
LoooooL
Du er jo en idiot, I USA er Islam endnu mere udbredt.
I USA lever man i høj grad efter devisen: Succes eller ikke succes. Du som
bare indretter dig som bekvemmeligsflygtning i et andet land, skal nok ikke
regne med den store succes.
Du er jo en kælling...!
Jeg troede at alle I gode danskere (efter at Malene havde givet jer et bab
på lillefyren) ville stille jer på barikaderne og bekæmpe tilstrømningen af
muslimske terrorister.
Kunne man være så heldig at hele DF's vælgermasse er bortrejst DK om 15-20
år...?
Super....

God tur....
Michael

Fra : Henri Gath

Dato : 05-06-05 21:23

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af muslimske terrorister.
> Kunne man være så heldig at hele DF's vælgermasse er bortrejst DK om 15-20

Din forpulede svans...du er den første der flygter, når muslimerne giver dig
kniven for struben i det nye kalifat, landsforrædere som dig er ved at få
indført...........de vil da skide på al din humanisme, men det er du
desværre for dum til at forstå........

Fra : Trunte

Dato : 06-06-05 20:48

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> få indført...........de vil da skide på al din humanisme, men det er du

Hvad satan Henri - man skulle næsten tro du var "radigal" - kan du ikke
blive enig med dig selv, jeg mener at kunne huske at du fornylig har sagt:
"...for mit vedkommende er jeg forlængst ude af det her
tyndskidsland......befolket
af svagpissere.." eller fik du afvist din visumansøgning til Hawai?
Trunte

Fra : Rune

Dato : 05-06-05 21:57

> Vil du immigrere pga. af Islam i Danmark?
Ikke den største, men en af grundende. Har nu haft planlagt at tage springet
et stykke tid nu. Mine primære indtægtskilder ligger allerede i USA - er
ganske sikker på jeg kunne få en betydelig større levestand derovre. Men jeg
mangler at færdiggøre alle papirerne. Det vil jeg nu se at få gjort, så jeg
kan komme af sted hvis der skulle vise sig en oplagt lejlighed. Vil nu nok
se tingene lidt an nogle år endnu, så bare roligt, jeg skal nok blive og
stemme lidt endnu - ikke at jeg nogen siden har stemt DF.

> LoooooL

"LOL"? "LoooooL"?! - hva' faen'? Tror du det her er en chat kanal for
teenagepiger?

> God tur....
> Michael

- ..ummm. du mener vel *SS* eller "kys og kram" eller sådan noget? Skal se
om jeg kan følge dig.

Ih altså! tak for svaret søde michael, du er en snut.
*smil* *fnis*
/Rune

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 06-06-05 11:34

> [...]
> om jeg kan følge dig.
>
> Ih altså! tak for svaret søde michael, du er en snut.

Ok så.
Det var da en oplevelse at de en så henført i sin kommunikationmetode.
Kære Rune, Jeg vil sætte stor pris på at du og HELE din familie rejste til
USA...eller bare Sverige..eller bunden af Stillehavet, hvis det var.
Dine bidrag her til denne nyhedschat er jo mildt sagt præget af en nærmest
ulækkert tyktflydende angst for alt.
Du vælger så at fortælle et halvstuderet eventyr om at du vil rejse til USA
fordi din største indtægtskilde ligger der.
Jeg tvivler ret stærkt på at du overhovedet har nosserne til at rykke pælene
op og rejse til USA, der er der nemlig ingen, som tørrer din og familiens
røv, når det brænder på.

Så se du bare tingene an....lidt endnu, lev lidt med drømmen om at være
noget andet end lille dumme kedelige tyndarmede Rune. Det skal nok gå.

Mht. at du synes at jeg er en "snut", så skulle du måske smutte en tur til
Berlin og finde en fin natklub hvor du kan tjene lidt lommepenge.

Stadig med håbet om at du får en god tur
Michael

Btw:. glemte lige....Hvis nu du sidder i flyet og der stiger en mand på, der
kalder sig noget med Atta.....så bliv siddende!!

Fra : Rune

Dato : 07-06-05 08:56

ah. dk.politik når det er bedst. Du viser dig virkelig fra din bedste side
Michael-snut.

Det man siger, er man selv. For det står i RKL. Og du er en flødekaramel.

*smil* *fnis*

/Rune

Fra : Konrad

Dato : 06-06-05 13:14

> [...]
> stue
> til sammenligning. Det er slut. *flush* /Danmark

Ah - en ægte skabsbekvemmelighedsflygtning!! Du vil altså kopiere
"muhamedanernes" i denne gruppe stærkt udskældte strategi med at flytte til
lande hvor der er bedre muligheder for dem selv og deres familie, fordi de
er trætte af forholdene i deres hjemlande??...Tillykke - din loyalitet set
ift dine skriverier har næppe i udpræget grad været knyttet til danskhed
eller det danske samfund, men nationalsporten "hykleri" har du da om ikke
andet taget til dig

Fra : Rune

Dato : 07-06-05 08:58

Det var dog satans som i fik jeres trusser helt galt i halsen over et
forholdsvist uskyldigt indlæg. Et eller andet i at nogle danskere vælger at
emigrere må provokere jer helt enormt.

Fra : morten sorensen

Dato : 07-06-05 08:58

Rune wrote:
> Det var dog satans som i fik jeres trusser helt galt i halsen over et
> forholdsvist uskyldigt indlæg. Et eller andet i at nogle danskere vælger at
> emigrere må provokere jer helt enormt.

Han virker vel ikke provokeret (og slet ikke enormt), men konstaterer
blot at du påtænker at gøre netop det en del klandrer muslimske
indvandrere for.

--

morten sorensen

Fra : Rune

Dato : 07-06-05 09:48

> Han virker vel ikke provokeret (og slet ikke enormt), men konstaterer
> blot at du påtænker at gøre netop det en del klandrer muslimske
> indvandrere for.

Så vidt jeg ved klandres muslimske indvandrere for at de ikke lader sig
integrere - ej sige assimilere, beholder traditioner og religiøse praksiser
der er uforenelige med det danske samfund, har en voldsomt forhøjet andel i
lovovertrædelser, ligger samfundet økonomisk til last etc. Hvor jeg netop
pointerede jeg havde tænkt at lade mig integrere og assimilere (og
tilsyneladende mener Michael at USA er et jungle hyper liberalistisk
kapitalistisk samfund - så det med at ligge samfundet til økonomiske byrde
skulle ikke være noget problem).

I øvrigt handlede mit oprindelige indlæg ikke så meget handler om mig - jeg
har sådan set haft tænkt mig at emigrere i en del år nu. Men at jeg havde
fornemmet en stor tilstrømning af andre danskere der var kommet på lignede
tanker - præcis som var tilfældet med Holland, der er løbet ind i lignende
problemer.

Fra : morten sorensen

Dato : 07-06-05 11:09

Rune wrote:

> Så vidt jeg ved klandres muslimske indvandrere for at de ikke lader sig
> integrere

Det gør de i høj grad.

De klandres dog osse for i det hele taget at ville tage herop.

> [...]
> tanker - præcis som var tilfældet med Holland, der er løbet ind i lignende

Jeg tror sådan set der er større lyst til emigration alle steder - af
den grund at verden er blevet mindre; det er lettere at rejse og folk er
mere ens flere steder så det er lettere at slå sig ned andre steder.

Selv steder uden så meget som een muslim tror jeg osse trangen er der.

--

morten sorensen

Fra : Konrad

Dato : 07-06-05 12:37

> Det var dog satans som i fik jeres trusser helt galt i halsen over et
> forholdsvist uskyldigt indlæg. Et eller andet i at nogle danskere vælger
> at
> emigrere må provokere jer helt enormt.

Bare rolig - det var nu mest ment sarkastisk/i spøg!!!...

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
0 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : #2066

Dato : 06-06-05 03:59

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen news:42a23e7e$0$63595
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Ja, OK. Jeg er mere til bjælkehytter i USA/Canada...

Desvaerre er Canada's indvandringskvote for telefonterroristiske
urtekraemmere ikke saa stor i aar. Du har nok mere held her:
http://www.usagcls.com/index.asp?Prom=googleGCL Her tager de tilsyneladende
revl og krat. Held og lykke!

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-06-05 10:25

> Hawaii?

Kan du ikke finde et sted lidt længere væk (gerne uden mulighed for
internetforbindelse) ?

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Croc®

Dato : 05-06-05 09:25

On Sat, 4 Jun 2005 23:59:01 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>en hær af pædagoger, der rykker ind på Nørrebro med store tårevædede øjne og

Du må gerne dokumentere bare et sted hvor jeg har ytret mig positivt
omkring religioners indflydelse på hverdagslivet. Det bliver umådelig
svært for dig, men pyt sandhed har jo aldrig været din mission her i
livet.

Regards Croc®

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-05 09:27

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omkring religioners indflydelse på hverdagslivet. Det bliver umådelig
> svært for dig, men pyt sandhed har jo aldrig været din mission her i

Nu var Tim stiv som en planke i går, så Han var, om muligt, endnu mere
tåbelig end ellers!

--
Allan Riise

Fra : Mendoza

Dato : 05-06-05 10:22

Allan Riise wrote:

> Nu var Tim stiv som en planke i går, så Han var, om muligt, endnu mere
> tåbelig end ellers!

Han med stort H? Er han Gud?

Mendoza

Fra : Tim

Dato : 05-06-05 11:28

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu var Tim stiv som en planke i går, så Han var, om muligt, endnu mere
> tåbelig end ellers!

Det var du slet ikke i stand til at vurdere dit gamle hashvrag. Desuden
havde du alt for travlt med at læse højt fra koranen.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-05 11:34

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Det var du slet ikke i stand til at vurdere dit gamle hashvrag. Desuden
> havde du alt for travlt med at læse højt fra koranen.

Nope, jeg holdt børnefødselsdag.
Og så var det jo heller ikke Fredag i går ( Du ved Fredagsbøn and so ) , men
det siger jo noget om *hvor* stiv du egentlig var.

Og fordi man engang har røget en pipe eller 3, så gør det ikke nogen til
vrag, jeg har jo heller ikke kaldt Dig for alkoholiker, selvom det nok var
nærliggende.

--
Allan Riise

Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-06-05 15:41

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det siger jo noget om *hvor* stiv du egentlig var.
>
> Og fordi man engang har røget en pipe eller 3, så gør det ikke nogen til

Allerede der knækker filmen for dig, du har jo fuldstændig mistet din
realitetssans, p.g.a dit misbrug.
Tag dog ''en kold Tyrker''det må svigerfar da kunne fortælle dig lidt om
hvad er. Altså ikke noget med æresdrab !!

Boni

Fra : Allan Riise

Dato : 05-06-05 15:47

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Tag dog ''en kold Tyrker''det må svigerfar da kunne fortælle dig lidt om
> hvad er. Altså ikke noget med æresdrab !!

Ved Du hvad Bonni tøs, jeg har ikke røget i over et 1 år. Så hvad?

--
Allan Riise

Fra : Bo Nielsen

Dato : 05-06-05 16:55

,

> Ved Du hvad Bonni tøs, jeg har ikke røget i over et 1 år. Så hvad?
>
> --
> Allan Riise

Så er det måske derfor du lyder mærkrlig ALLA(H)N (G)RIISE(TRYNE)..

Boni

Fra : Croc®

Dato : 05-06-05 18:26

On Sun, 5 Jun 2005 10:26:44 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Nu var Tim stiv som en planke i går, så Han var, om muligt, endnu mere
>tåbelig end ellers!

Så burde han holde sig fra tastaturet.

Regards Croc®

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-06-05 10:59

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> [...]
> omkring religioners indflydelse på hverdagslivet. Det bliver umådelig
> svært for dig, men pyt sandhed har jo aldrig været din mission her i

Hvad forventer du Croc? alene det faktum at JP kan finde på at bygge en hel
artikkel op på anonyme udtalelser, bringer avisens troværdighed i fare.

Peter

Fra : Croc®

Dato : 05-06-05 18:30

On Sun, 5 Jun 2005 11:59:25 +0200, "Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk>
wrote:

>Hvad forventer du Croc? alene det faktum at JP kan finde på at bygge en hel
>artikkel op på anonyme udtalelser, bringer avisens troværdighed i fare.

Jeg forventer ikke meget af luderjournalister der skal have ting
hurtigt i trykken uden at arbejde for det. Det var dog Tims kommentar
jeg ville sætte på plads, da den var grundløs.

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 05-06-05 15:51

> [...]

> en hær af pædagoger, der rykker ind på Nørrebro med store tårevædede øjne og

killall -9 danmark

Fra : Tim

Dato : 05-06-05 23:05

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> blot en hær af pædagoger, der rykker ind på Nørrebro med store tårevædede

Én ting ligger fast, efter at have set kommentarerne til denne tråd:
Halalhippierne er en realitet.

Vi har et kæmpeproblem på Nørrebro. Det er faktisk ved at blive islamiseret.
STADIG er der tudekoner der BORTFORKLARER.

Stadig!

Imponerende, og ganske skræmmende!

Tim

Fra : G B

Dato : 05-06-05 23:10

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Imponerende, og ganske skræmmende!

Det kan være til selvinvalidering grænsende traumatisk for nogle mennesker
at indrømme, at de har levet deres liv på en løgn.

Egentlig ret forståeligt.

GB