Abu Laban kræver blodpenge/konfliktmægling
Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 19:02

Dørmanden gøres til skurk - selvom der ikke er viden om Rust-mordet skete i
selvforsvar

Imamerne Laban og Fatih Alev ønsker sagen klaret med penge til afdødes
familie, og en teolog bakker op -

Minister og andre går imod, for der er lighed for loven og man skal ikke
købe sig fra at kunne være morder

http://www.kristeligt-dagblad.dk/leder
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel:aid=254415

Fra : Kim2000

Dato : 04-06-05 19:03

> Minister og andre går imod, for der er lighed for loven og man skal
> ikke købe sig fra at kunne være morder

Ja, enten er dørmanden morder eller også handlede han i selvforsvar, der
findes ingen mellemting. Fakta er vel også at familien må være klar over
at det er selvforsvar og nu prøver at afpresse en sjat penge ud af
dørmanden (hvis familie må politibeskyttes - alene det fortæller os
hvilke typer vi taler om).

mvh
Kim

Fra : Knud Larsen

Dato : 04-06-05 19:24

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> [...]
> at det er selvforsvar og nu prøver at afpresse en sjat penge ud af
> dørmanden (hvis familie må politibeskyttes - alene det fortæller os hvilke

Tænk hvis blodpengene *skulle* afleveres i kameler, som foreskrevet i
Koranen, 100 kameler for en muslimsk mand, - så kunne man få en
turistattraktion på Nørrebro som kunne afløse Christiania, 5000 kameler som
strejfede rundt i gaderne om et par år.
Men en dansk kvinde ville dog kun koste 25 kameler, og efter saudisk
mønster, en indisk kvinde, tre kameler og et får.
Allah havde bare check på de der ting, det må man lade manden.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 19:42

> [...]
> at det er selvforsvar og nu prøver at afpresse en sjat penge ud af
> dørmanden (hvis familie må politibeskyttes - alene det fortæller os hvilke

Kun på overfladen er Naser Khader typerne mere civiliserede.

De er UINTEGRABLE

Udvis - genskab DK som muhamedanerfrit område.

Vi kan hvis vi vil, men Fremskridtspolitik har aldrig været alt-eller-intet

Vi kan starte med de kriminelle og deres familier og så de
langtidsarbejdsløse - at udvise alle fra Mellemøsten er et fyrtårn/et godt
men fjernt mål

At fratage stemmeret er også vigtig - og ikke i strid med noget løfte landet
har givet, eller nogen lov - de der er danske statsborgere kan frakendes
dette, for mange slap ind ved at lyve om flygtningestatus

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 20:15

> At fratage stemmeret er også vigtig - og ikke i strid med noget løfte
> landet har givet, eller nogen lov - de der er danske statsborgere kan
> frakendes dette, for mange slap ind ved at lyve om flygtningestatus

En af misbrugerne siger selv til en af sine danske hjælpere:
"Den historie jeg fortalte dig den gang (til brug for asylmyndighederne),
var løgn. Men den fungerede jo." Weekendavisen 27. Januar
1989).