Live 8
Fra : SHM

Dato : 04-06-05 18:20

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at komme med til Live 8?

SHM

Fra : bettersexinc

Dato : 04-06-05 20:34

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at komme med til Live 8?

Synes jeg hørte i radioen at det er gratis. Der trækkes lod blandt de 3000
interesserede....

bsi

Fra : Søren Larsen

Dato : 04-06-05 21:49

Der bliver sat 150000 billetter gratis til rådighed, se link :
http://www.live8live.com/

MVH/Søren

Fra : Rohde

Dato : 07-06-05 20:38

"SHM" <mikaelsen.smed@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Live 8?

Pas nu på med at skrive det på den måde, du bekræfter bare en masse
menneskers opfattelse af at Band Aid hed Band Eight, og betød Band nr. 8

/ Rohde

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-06-05 10:59

Rohde skrev:

> Pas nu på med at skrive det på den måde, du bekræfter bare en masse
> menneskers opfattelse af at Band Aid hed Band Eight, og betød Band
> nr. 8

Men det hedder faktisk "Live 8" denne gang. Det er et ordspil på
G8-topmødet.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rohde

Dato : 12-06-05 10:16

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en
meddelelse

> Men det hedder faktisk "Live 8" denne gang. Det er et ordspil på
> G8-topmødet.

DOH - I stand Corrected, Sorry...

/ Rohde