Gode sider vedr.
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-06-05 15:03

F.eks. The World's Ten best Guitarist

F.eks. The World's Ten best Drummers

Jeg læste nemlig lige, at SlipKnots trommeslager Joey er rated som den
fjerde bedste trommeslager og den niende bedste guitarist :-l

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-06-05 15:39

Søren Kjeldsen wrote:
> F.eks. The World's Ten best Guitarist
>
> F.eks. The World's Ten best Drummers
>
> Jeg læste nemlig lige, at SlipKnots trommeslager Joey er rated som den
> fjerde bedste trommeslager og den niende bedste guitarist :-l

Ved ikke med guitarister og i sidste ende må det vel være en smagssag..
mht. trommeslagere..hvordan måler man det? slag i minuttet??
fireogtredsinstyvendedels-underdelinger i sekundet?

Men se her, der er mange fede videoklip med verdens bedste
trommelslagere.
http://www.drummerworld.com/

Så ku' man flætte næb.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-06-05 16:03

> [...]
> fireogtredsinstyvendedels-underdelinger i sekundet?
>
> Men se her, der er mange fede videoklip med verdens bedste trommelslagere.

Kender godt den side og kender både SlipKnot-Joey og Danny Carey (ham fra
TOOL) og så Tony Royster Jr.
Men det lader da til, at man officielt har kåret top 10 trommeslagere, kan
bare ikke finde ud af, hvem der har gjort det og hvor de har gjort det.

Fra : Max

Dato : 04-06-05 16:25

Hej

> Men det lader da til, at man officielt har kåret top 10 trommeslagere, kan
> bare ikke finde ud af, hvem der har gjort det og hvor de har gjort det.

En af dem man regner med er vel de lister
Rolling Stones har lavet i mange år.

Mvh Max

Fra : -V-

Dato : 04-06-05 17:17

Søren Kjeldsen wrote:
> F.eks. The World's Ten best Guitarist

Guitar Player Magazine har i manne, manne år kåret den bedste i forskellige
kategorier, herunder Best Rock Guitarist.

-V-

Fra : Dopedog

Dato : 04-06-05 17:55

> Jeg læste nemlig lige, at SlipKnots trommeslager Joey er rated som den
> fjerde bedste trommeslager og den niende bedste guitarist :-l

LOL

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-06-05 18:30

> LOL

Det er sgu ikke noget at sige LOL til. Han er pissedygtig... Og det har jeg
endda hørt fra mange SlipKnot-hadere.
Min egen top 5 af trommeslagere jeg kender til er nok:
1. Danny Carey (TOOL)
2. Joey Jordison (SlipKnot)
3. Chris Adler (Lamb of God)
4. Ian Paice (Deep Purple)
5. Dave Lombardo (Slayer, Fantômas)

Fra : Dopedog

Dato : 05-06-05 10:55

> Det er sgu ikke noget at sige LOL til. Han er pissedygtig

Ja og Slipknot er dødsmetal, ik ? :)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-06-05 11:12

> Ja og Slipknot er dødsmetal, ik ? :)

Den er gammel :Æ
Nej, men seriøst, han er pissedygtig og det siger utrolig mange
SlipKnot-hadere og rock-hadere...
Selv nogle jazz-fans kunne kende ham...
Og jeg kan sgu heller ikke lide SlipKnot... Men han ER altså ret så
talentfuld.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-06-05 00:49

Endelig!
http://www.drummerworld.com/drummers/Chris_Adler.html
Sådan... Lidt officiel reklame...
Drummersworld er vel rimelig troværdig?
GO LAMB OF GOD!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 05-06-05 01:56

Søren Kjeldsen wrote:
> Endelig!
> http://www.drummerworld.com/drummers/Chris_Adler.html
> Sådan... Lidt officiel reklame...
> Drummersworld er vel rimelig troværdig?

Altså forstået på den måde at de ikke kunne finde på at lyve om hvem der
rent faktisk var den bedste, hvis de havde målt det? Sikkert ikke. Men
hvordan måler man det?

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-06-05 09:47

> Altså forstået på den måde at de ikke kunne finde på at lyve om hvem der
> rent faktisk var den bedste, hvis de havde målt det? Sikkert ikke. Men
> hvordan måler man det?

Nej, jeg tror heller ikke, de viser hvem der er den bedste. Men siden
fremviser sikkert nogle af de bedste trommeslagere i verdenen.
Men stoler heller ikke på de top 10-lister, synes bare de er interessante at
læse.
F.eks. har jeg læst at "Smells like teen spirit" står som nr. 5 som det
bedste rock-riff et eller andet sted.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-06-05 08:01

Søren Kjeldsen wrote:

> Endelig!
> http://www.drummerworld.com/drummers/Chris_Adler.html
> Sådan... Lidt officiel reklame...

Undskyld jeg spørger dumt, men hvad mener du med "officiel" og hvor
er reklamen?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-06-05 09:45

> Undskyld jeg spørger dumt, men hvad mener du med "officiel" og hvor
> er reklamen?

Reklamen består ynkeligt i at jeg fremviser Lamb Of Gods ret kompetente og
dygtige trommeslager.
Det er såmænd nok bare det. Det var ret fremfusende jeg skrev det, men jeg
blev sgu bare så glad da jeg fandt ham på den side.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-06-05 09:50

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> Det er såmænd nok bare det. Det var ret fremfusende jeg skrev det, men jeg
> blev sgu bare så glad da jeg fandt ham på den side.

Okay. :)