The Devils Backbone
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 03-06-05 21:08

Vil bare lige sige at føtex har "The Devils Backbone" af Guillermo Del Toro
til 39,95 og 3 for 100.-

Har ikke set filmen endnu, men har hørt meget godt om den. Nogen der kan
be/afkræfte den gode kritik???

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com
....I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off
the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the
Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
Time to die. (Batty, Bladerunner)

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : 3W

Dato : 10-06-05 03:17

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> [...]
Toro
> til 39,95 og 3 for 100.-
>
> Har ikke set filmen endnu, men har hørt meget godt om den. Nogen der kan

Den er fremragende.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 10-06-05 13:50

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> skrev i en meddelelse >
> Den er fremragende.

Tak, var sgu ved at blive bange for at jeg var i halvdelen af nyhedsgruppens
kill-filter....eller også at ingen havde set den film...har ikke selv haft
tid til at se den endnu...eksamen...men den står først på listen

Mvh. Brian

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 26-06-05 19:36

Tag og få set denne helt igennem herlige spøgelsesfilm

Mvh. Brian