Bjørk video
Fra : Peter Holm

Dato : 03-06-05 18:48

heysa

hvad hedder det Bjørknummer, hvor hun i videoen græder mærkelige vædsker ind
og ud af øjne, næse og mund ?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-05 22:59

> hvad hedder det Bjørknummer, hvor hun i videoen græder mærkelige vædsker
> ind og ud af øjne, næse og mund ?

Kan det være det nummer der hedder COCOON.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-06-05 18:08

Kimila wrote:

> Kan det være det nummer der hedder COCOON.

tak for input - jeg har fundet videoen, men det er desværre ikke den. Der er
lighedspunkter, men det er ikke samme video.
I den Cocoon jeg har fundet er det gennemgående visuelle tema et rødt bånd
snoet omkring Bjorks krop.
Er der en anden video til samme sang?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-06-05 18:15

> Er der en anden video til samme sang?

jeg er 99% på, at det øverste still på dette link er fra videoen jeg
efterspørger.
http://andymatic.com/2004/10/11/bjork-video-stills/
Hjælper det ?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-06-05 20:57

Peter Holm wrote:

> jeg er 99% på, at det øverste still på dette link er fra videoen jeg
> efterspørger.
> http://andymatic.com/2004/10/11/bjork-video-stills/
> Hjælper det ?

filnavnet på billedet er 'from Hidden Place video' opdager jeg, så mon ikke
det er den.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Kim Petersen

Dato : 04-06-05 21:16

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> filnavnet på billedet er 'from Hidden Place video' opdager jeg, så mon
ikke
> det er den.

Uden at være 100% sikker så mener jeg også at den video du efterlyser er den
til Hidden Place.

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-06-05 18:45

Peter Holm wrote:
> heysa
>
> hvad hedder det Bjørknummer, hvor hun i videoen græder mærkelige
> vædsker ind og ud af øjne, næse og mund ?

Det ved jeg ikke, men jeg ved hun har lavet et nummer der hedder
'crying'.
Det er rigtig, rigtig fedt i versionen fra MTV unplugged (hvis man er
til Björk

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!