Om blufærdighed i Saudi Arabien.
Fra : Jim

Dato : 03-06-05 10:58

Læs, og grin så din røv i laser..

Fra : Tina T.

Dato : 03-06-05 15:44

> Læs, og grin så din røv i laser..

Ja, de er sgu ikke rigtig kloge, det er det samfund "kulturberigerne"
forsøger
at indføre her.

Tina T.

Fra : Jim

Dato : 03-06-05 15:49

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, de er sgu ikke rigtig kloge, det er det samfund "kulturberigerne"
> forsøger
> at indføre her.

I så fald vil jeg kæmpe med næb og klør for at det ikke sker.
Jeg vil stadig kunne se på damer i lækkert lingeri. :0)

J.

Fra : G B

Dato : 04-06-05 01:18

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i meddelelsen news:42a06dc7$0$275
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> I så fald vil jeg kæmpe med næb og klør for at det ikke sker.
> Jeg vil stadig kunne se på damer i lækkert lingeri. :0)

Det kan du alle steder, hvis tegnebogen er tyk nok.

Dobbeltmoralen længe leve.

Mon ikke muhamedanere har hormoner som alle andre - selv om de ifølge deres
hellige skrifter påstår, at deres fordøjelsessytem er anderledes end de
vantro's?

De er bare nogen fucking hyklere, det er der kun én mening om.

GB

Fra : Steen Jensen

Dato : 04-06-05 16:19

Jim <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote:

> Læs, og grin så din røv i laser..

Er det fordi der er undertøj, eller hvad er det der er så sjovt?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 04-06-05 22:51

"Steen Jensen" <iSteen@litespam.dk> skrev i en meddelelse

> Er det fordi der er undertøj, eller hvad er det der er så sjovt?

anede mig, at du var for åndeligt understimuleret til at fatte morskaben...