Det sagde de ...
Fra : NoTrabajo

Dato : 03-06-05 05:12

- de sagde at Jorden var flad
- de sagde at der nok var liv på Månen
- de sagde at man ikke kunne flyve
i en maskine der var tungere end luften
- de sagde at Titanic ikke kunne synke
- de sagde at den muslimske indvandring er en kulturberigelse
--
NoTrabajo

Fra : Jesper

Dato : 03-06-05 21:43

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> [...]
> i en maskine der var tungere end luften
> - de sagde at Titanic ikke kunne synke
> - de sagde at den muslimske indvandring er en kulturberigelse

Og de fik nej i Frankrig og Holland bl.a. fordi EU har lovet Tyrkiet
optagelse i EU.

Fra : G B

Dato : 04-06-05 01:21

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Og de fik nej i Frankrig og Holland bl.a. fordi EU har lovet Tyrkiet
> optagelse i EU.

Yezper.

GB

Fra : Tina T.

Dato : 04-06-05 07:26

> Og de fik nej i Frankrig og Holland bl.a. fordi EU har lovet Tyrkiet
> optagelse i EU.

Tyrkiet skal aldrig med i EU, det er kun en lille del af landet der ligger
i europa, man kunne lige så godt tilbyde at optage Japan, som jeg iøvrigt
meget hellere ville have med, de befinder sig i det mindste i dette
århundrede.

Tina T.