Foder.
Fra : AEK

Dato : 02-06-05 16:22

Jeg stødte på et foder i Dyrevennen.
Kender I noget til dette produkt - hvis ja, er det på højde med gode
produkter ?

http://www.nutranuggets.dk/catproducts.asp

Hilsen,
Anya.
http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 02-06-05 17:33

> AEK skrev:
> Jeg stødte på et foder i Dyrevennen.
> Kender I noget til dette produkt - hvis ja, er det på højde med gode
> [...]

Der var én inde på et andet katteforum der havde købt det og var godt
tilfreds med det, men der er noget med at det er nyt på det danske
marked og man kan heller ikke købe det hvor som helst....derfor er der
ikke så mange der har afprøvet det endnu. Prisen er der jo ikke noget i
vejen med, men den hænger desværre ofte sammen med kvaliteten....

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 03-06-05 06:46

jeg så godt en reklame for foderet, det var godt nok til hunde den variant
jeg lurede på. jeg er selv BARF`er, men elsker at irritere mig over alt det
skidt de fylder i tørfoder.....(-:
det jeg bed mærke i, er alt det unødvendige fyldstof der var i.
det der er mest af i foderet står altid først på deklarationen, og så
dernedaf... så der kan du få en ide, om det er godt eller ej. og dårligt
fyldstof er altid billigt. der er forskel på, om det er baseret på
kyllingekød, eller på biprodukter. eller der er nævnt foran på posen at det
er en variant med lam, og bagpå fremgår det, at hovedingredienserne er
fiskebiprodukter...
man skal se sig for, og give sig tid til at studere indholdet. og ikke falde
for de funklende reklamer men bruge sin fornuft.
men ofte passer pris og kvalitet sammen.

mvh. marie

Fra : Annemette Engell Han~

Dato : 03-06-05 11:35

> [...]
falde
> for de funklende reklamer men bruge sin fornuft.
> men ofte passer pris og kvalitet sammen.

Hejsa

Jeg har ikke selv købt det, så aner ikke hvor det kan købes...

Vi havde på et tidspunkt en prøvepose og den fik misserne - til min
store ærgelse! De fik dårlige maver hele bundtet!

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

PS. det skal lige siges, at to af mine fire katte har sarte maver... men
det forklarer jo ikke hvorfor de 2 andre også fik dårlige maver af det

Fra : Alice

Dato : 03-06-05 13:18

> [...]
> ikke så mange der har afprøvet det endnu. Prisen er der jo ikke noget i
> vejen med, men den hænger desværre ofte sammen med kvaliteten....

Jeg tror det er mig du mener . Jeg har nemlig omtalt dette foder på
katteforum.

Jeg er nu vældig begejstret for det, og det samme er Pretty min 6 måneder
gammel Briter. Og hvad lødighed angår så synes jeg det ser godt ud.
Jeg har købt NutraGold for kitten, som er sammensat af kylling og ris.

Og der har overhovedet ikke været vrøvl med Prettys mave. Der skal lige
tilføjes at Pretty ikke er begejstret for tørfoder, men med NutraGold glider
der mere ned, end med andre mærker vi har prøvet.

Alice

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 03-06-05 21:04

> [...]

glider
> der mere ned, end med andre mærker vi har prøvet.

Ja, det var nok dig .....kunne bare ikke lige huske hvem det var.
Køber du det hos ham dyrehandleren på Fensmarkvej eller har du bestillt
det over nettet ? Jeg tænker på om man kan starte med at få små
prøveposer.....syntes ikke jeg ku' se noget om det inde på deres
hjemmeside.

Fra : Alice

Dato : 03-06-05 23:02

> [...]

> det over nettet ? Jeg tænker på om man kan starte med at få små
> prøveposer.....syntes ikke jeg ku' se noget om det inde på deres

Jeg købte det netop på Fensmarkvej, og desværre har de kun det i 3 kg
poser - Der står ellers at de fører det i 1 kg poser. Men du må da meget
gerne få en prøvepose af mig .....Bor du osse her i byen ??

Alice

Fra : AEK

Dato : 03-06-05 18:55

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Kender I noget til dette produkt - hvis ja, er det på højde med gode
> [...]

Tak for jeres svar.