Dvd om Route 66?
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 12:17

Hej - jeg håber, der er nogen her, som kan hjælpe.

Jeg vil gerne købe dvd'en "Route 66: 75th Anniversary Collector's DVD Set"

Den findes på Amazon.com:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005YY9K/qid=1117710515/sr=1-1/ref=sr_1_1/002-8841458-1983261?v=glance&s=dvd

Desværre kan de først sende den om ca. 4 uger, og jeg skal bruge den til en
gave om tre uger.

Jeg har rodet lidt rundt for at se, om jeg kunne få den andre steder (helst
i Europa), men er vist ikke så skrap til det - er der nogen, som kan finde
et sted på nettet, hvor jeg kan købe denne dvd?

Hvis nogen kan hjælpe, ville jeg blive superglad

Hilsen
Torben

Fra : Per

Dato : 03-06-05 09:20