TDC bringer MTV 2
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 06:53

Til alle dem som får TV via TDC kabel-TV kan jeg fortælle at MTV ligger på
ekstra-kanalen frem til den 4. juli.

MTV 2 er efter min mening langt bedre end den MTV vi kender i forvejen men
den ligger jo desværre ikke på TDC´s udbud af TV-kanaler ved mindre man
investerer i den skide-dyre selector-box og det ligeledes dyre
ekstra-abonnement på musik-pakken.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : peet_dk

Dato : 02-06-05 09:06

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Til alle dem som får TV via TDC kabel-TV kan jeg fortælle at MTV ligger på
> ekstra-kanalen frem til den 4. juli.

Ja, lagde jeg også mærke til! Må indrømme jeg ikke rigtigt kendte til
kanalen, men der var sku' rimeligt meget godt musik i går!