De 10 mest latterlige BLACK METAL billeder~
Fra : Dopedog

Dato : 01-06-05 21:08

http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html

Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-05 21:15

Dopedog wrote:

> http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
>
> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

Hvad snakker du om!? Dem havde jeg fandeme ikke lyst til at møde
på en mørk gade... Mest fordi jeg ville være bange for at de ville
tage mig bagi - hårdt.

Fra : Kong Kent

Dato : 01-06-05 21:33

Dopedog wrote:
> http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
>
> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

Det er fan'me stort!! Kun Dolph overgår det i en regulær 'griner' !!

mvh

Kent - stor black-metal fan.

Fra : Mogens L

Dato : 01-06-05 21:50

Muhahahahhahahahha.....den store griner.....

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 22:06

Dopedog wrote:
> http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
>
> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

De er kraftedeme for sjove de der!!!
hvad fanden ligner ham Dani der.. prøver han på at ligne en dracula
elver eller hvad prøver han at opnå... og så lige med de der pædofil
gule tænder oveni hatten... *ROFLMAO*

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 22:19

> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

Hahaha! Den med Gorgoroth eller 3'eren med Immortal er nok mine favoritter,
selvom de allesammen er virkelig sjove!

Fra : Per Madsen

Dato : 02-06-05 13:55

Dopedog <dopedogDELETETHIS@privat.dk> wrote:

> http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
>
> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

LOL nogle aber...de ligner en flok vaskebjørne.....De må da ha' taget
hash

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.tk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 02-06-05 14:32

> LOL nogle aber...de ligner en flok vaskebjørne.....De må da ha' taget
> hash

Nu tror jeg du, som så mange andre, overdriver hash'ens virkning på
mennesker. Der skal du sgu have fat i nogle farligere stoffer, som f.eks.
alkohol

Fra : bonfils

Dato : 02-06-05 16:25

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk>wrote:

> http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
>
> Ret grineren. Min yndlings er nok den med Dark Funeral :)

Ha! Stor humor!

(Og jeg som troede, at Blood of Lucifer var langt ude...)

--
Kim B.
http://kim.bonfils.com