Side med musik fra ukendte kunstnere?
Fra : anders

Dato : 01-06-05 21:07

Hej

Jeg var for nogle år siden inde på en hjemmeside, hvor ukendte kunstere
lagde deres musik op til fri (eller delvist fri) afbenyttelse. Er der nogle
der kender en sådan side og vil dele et link med mig? Findes der flere af
den slags sider, så leder jeg efter sider hvor de har meget stille
instrumentalt musik.

Mvh
Anders

Fra : /Moe

Dato : 01-06-05 21:15

der er masser af den slags på www.mp3.com eller www.soundclick.com eller
www.vitaminic.co.uk/

Fra : Ulrik Kold

Dato : 01-06-05 21:36

/Moe wrote:
> der er masser af den slags på www.mp3.com eller www.soundclick.com eller
> www.vitaminic.co.uk/

Tjek også archive.org's side med netlabels eller open source audio - der
kan også findes en del af føromtalte. Og så kan
http://www.phlow.de/netlabels/index.php/Main_Page og mymusic.dk også
vise vej til ting og sager. Endvidere gør jeg, hvad jeg kan for at samle
forskellige netlabels med elektronisk musik i mange forskellige
stilarter her: http://del.icio.us/kold/music+netlabel

Der er nok at tage fat på :)

..kold, bare lige hurtigt...

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 01-06-05 22:46

"anders" <junk@xotfjerndette.dk> wrote in message
> [...]
> nogle der kender en sådan side og vil dele et link med mig? Findes der
> flere af den slags sider, så leder jeg efter sider hvor de har meget

www.mymusic.dk og www.soundvenue.com finder du mange stærke danske
undergrundsbands.

I udlandet tror jeg nok www.mp3.com er den mest benyttede

/Rasmus