Dement kat??
Fra : Piea

Dato : 01-06-05 20:38

Hej alle!

Tror altså min lille mis er ved at miste forstanden.

Vi kan sidde og kæle inden i stuen, men så kan han finde på at sætte sig ud
i brusekabien, og miave, indtil man kalder på ham.

Det er som om han tror han er blevet efterladt derude, eller han har glemt
man er lige i det andet rum.

Kan katte blive demente?

Det kan ikke have noget med bakken er gøre, den er helt ren!

Hilsen Piea

www.123hjemmeside.dk/ragdoll

Fra : Bettina Hansen

Dato : 01-06-05 20:57

Piea wrote:
> Det er som om han tror han er blevet efterladt derude, eller han har glemt
> man er lige i det andet rum.
> Kan katte blive demente?

Det kan de godt. Men hvor gammel er han? Har du overvejet om han bare
"leger" med sin stemme? Jeg har en kat som elsker at "synge" i vores
bryggers - der er en god rumklang derude så han kan lave en frygtelig
larm når han skråler derude ;) Meget underholdende - synes han selv ;)

> www.123hjemmeside.dk/ragdoll

En ragdoll? Sjovt nok er min syngende kat også en ragdoll ;) Hans søster
synger dog ikke - hun kan dårligt finde ud af at sige miav (det bliver
sjældent til mere end et lille bitte mi-iv når hun åbner munden) men
brormands stemme fejler i hvert fald ikke noget og han elsker at bruge
den ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Karina Nielsen

Dato : 01-06-05 21:43

"Piea" <pvs81@mailme.FJERNMIGvenligst.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man er lige i det andet rum.
>
> Kan katte blive demente?
>
> Det kan ikke have noget med bakken er gøre, den er helt ren!

Hej Piea,

min kat kan gå inde fra stuen og ind til soveværelset hvor hun så kalder på
mig - 5 min efter kommer hun løbende tilbage som om jeg har været væk hele
dagen:)

Vh
Karina