WEB på CD
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 01-06-01 09:57

Er der nogen der kan svare på dette:

Kan det lade sig gøre at køre et websted med FP Server Extensions
fra en CD-rom?

Jeg skal lave en præsentations-CD med mulighed for databaseopslag og har i
den
forbindelse tænkt mig at benytte FP2000 og Flash til formålet.

Kan man??

Hilsen Kasper K

Fra : Jesper West Ørngreen

Dato : 01-06-01 10:35

On Fri, 1 Jun 2001 10:56:39 +0200, "Kasper Katzmann" <kasper@katzmann.dk> wrote:

[snip]

> Kan man??

Nej

Jesper Ørngreen admin@orngreen.dk
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Always remember you are unique - just like everybody else

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-06-01 16:34

"Kasper Katzmann" <kasper@katzmann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den
> forbindelse tænkt mig at benytte FP2000 og Flash til formålet.

Der skal være en server der driver webstedet, ellers får du ikke
interaktiviteten med. Da serverextensions især bruges til webmail og
databaseconnections kan du jo overveje, om din CD nødvendigvis skal have
serverdrevne filer. Du kan komme ret langt med bl.a. style sheets.

mvh
Ulrik