Uhumske skoletoiletter?
Fra : NoTrabajo

Dato : 01-06-05 18:03

Sidder lige nu og ser at toiletterne på mange folkeskoler er så uhumske, at
mange elever ikke benytter dem, men forsøger at holde sig hele skoledagen.

Jeg sidder her og tænker på om de uhumske toiletter skyldes, at det er
muhamedanerunger, der hærger toiltterne på skolerne? I det politisk korrekte
DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 18:25

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
> Sidder lige nu og ser at toiletterne på mange folkeskoler er så uhumske,
> at
> mange elever ikke benytter dem, men forsøger at holde sig hele skoledagen.

Vær ikke så naiv. Journalister opfinder lodrette og halvvejs løgne. NÅR MAND
SKAL, SÅ SKAL MAN -
og hvis en sippet, renlighedsneurotisk,spiseforstyrret, primadonnatøs ud af
1000 virkelig udskyder lortning eller tissetur et par timer, så er det max.
Og aldeles ufarligt og bør ignoreres. Måske hun bliver en skøn elskerinde
ved at træne knibeøvelser, så hun kan malke manndens lem, hvilket Ugens
Rapports grå sider gør meget ud af (det er ikke fotogent-egnet til pornofilm
af de typer jeg har set).

Giv elever (og voksne kursister) et marmeladeglas og bed dem lade
pisstrålen ramme indersiden skråt, som når du ikke vil have øl til at
skumme) , så ikke det risler og forstyrrer undervsningen, når de besørger
deres nødtørft i klassen
Blufærdighed er hæslig sindsyge, som staten ikke skal spilde resourcer på at
imødekomme.
(En tradition er en flov undskyldning for en evig gentagelse af de samme
dumheder. Dan Turell)

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Interessant teori. Jeg har aldrig hørt om sådant. Hvem kan bekræfte?

Fra : kk

Dato : 01-06-05 19:05

> [...]
> dumheder. Dan Turell)

> Interessant teori. Jeg har aldrig hørt om sådant. Hvem kan bekræfte?
Du er godt nok strid, ikke så underligt at diverse myndigheder og
autoriteter er efter dig.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 19:21

"kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

> Du er godt nok strid, ikke så underligt at diverse myndigheder og
> autoriteter er efter dig.

Hvem er efter mig, udover antiracister, der altid er
usaglige/fascistiske/misinformerende?

Frivillige forslag som snobber finder ulækre - de kan jo ignoreres, så hvor
er problemet?.
Staten gør skade - hvordan kan du forestille dig, at jeg kan komme til det?

Fra : Claus

Dato : 03-06-05 00:00

> "kk" <kru@nospammail.dk> wrote in message

UHA de slemme journalister som de dog konspirerer SKIZO

Sidder du og fantaserer om at små piger laver knibeøvelser, du er da for
klam

Nej det ville ikke forstyrre en folkeskoleklasse det mindste hvis en af
pigerne på første række begynder at skide i et marmeladeglas

Selvfølgelig er det ikke vi rene danskere der sviner toiletterne. Det er
muslimerne der gør det med vilje for at få toiletterne for sig selv (og
påføre de danske piger inkontinens).....

> Hvem er efter mig, udover antiracister, der altid er
> usaglige/fascistiske/misinformerende?

Jeg er ikke anti-racist. Jeg synes bare du er extremt dum at høre på.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-05 04:47

"Claus" <1956960s001@mail.stofanet.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> UHA de slemme journalister som de dog konspirerer

De er statsstøttede dvs har magt, og magt korrumperer.

> Sidder du og fantaserer om at små piger laver knibeøvelser, du er da for
> klam

Jeg tror ikke på Helle Godtveds felttog for at alle kvinder skal gøre
knibeøvelser og derved blive vidunderlige "malkende" elskerinder. Så jeg gør
grin med denne politisk korrekte kampagne.

> Nej det ville ikke forstyrre en folkeskoleklasse det mindste hvis en af
> pigerne på første række begynder at skide i et marmeladeglas

De første gange ville sådant nok vække opsigt. Det bliver aldrig
almindeligt. Det er jo en myte at der er optaget på det normale toilet,
udover nogle få frikvartersminutter.

> Selvfølgelig er det ikke vi rene danskere der sviner toiletterne. Det er
> muslimerne der gør det med vilje for at få toiletterne for sig selv (og
> påføre de danske piger inkontinens).....

Jeg tror ikke der er meget i sagen. Men når der en sjælden gang er optaget
på et offentlig toilet, så kunne der være placeret passende nød-kontainer (a
la brækpose i fly) og man kan gå afsides og forrette sin nødtørft i
engangskontainer (evt marmeladeglas) der siden placeres i papirkurven.

> Jeg er ikke anti-racist. Jeg synes bare du er extremt dum at høre på.

Hvis du lærer at bruge facts og logik til ARGUMENTATION for hvorfor du
oplever som "dum" hvad du er uenig i, så bliver dine indlæg interessantere.

Nogen skal være den første til at foreslå videnskabelig fornyelse, når den
er tiltrængt.

"Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den ene tænkte
modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at censurere mod den
ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret til at censurere mod
menneskeheden. John Stuart Mill l806-l873

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 03-06-05 20:13

Claus <1956960s001@mail.stofanet.dk> skrev:

>Selvfølgelig er det ikke vi rene
> [...]
Ja, er det ikke ufatteligt, at de har kunne svine vores
skoletoiletter længe før de overhovedet kom til landet??

>Jeg er ikke anti-racist. Jeg synes
>bare du er extremt dum at høre på.

Det er du ikke ene om. Bo Wormings indlæg bærer kraftigt præg af
at være skrevet af en mindrebegavet provokatør, som oplever en
sexuel tilfredsstillelse ved at skrive om menneskelige
ekskrementer, sexuel omgang med mindreårige samt indtagelse af
madvarer i forrådnelse.

Forvent ikke, at almindelig sund fornuft bider på ham.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 05:45

"Jørn Ibsen (slet XFOEJ)" <j-ibsen@XFOEJget2net.dk> wrote in message

> [...]
> sexuel tilfredsstillelse ved at skrive om menneskelige
> ekskrementer, sexuel omgang med mindreårige samt indtagelse af

Rådden mad smager ikke godt, og det har jeg aldrig anbefalet.
Men sidste salgsdato betyder ikke maddiker og salmonella, i 99,9999% af
tilfældene.
Hvis du læser hvad jeg skriver , og du er et modent menneske, så vil du
enten angribe min logik og mine facts med din egen logik og dine egne
facts - eller tavst ignorere, ligesom du gør med de sider i en avis, der
ikke har din interesse.

Hovedpointe om toiletter på skoler, er at man skal ikke ansætte pedeller men
få elever til at rengøre selv.At blande muslim-uvaner ind i dette
bagatelspørgsmål har jeg ikke været fortaler for - men når nogen af mine
kære, folkeoplysende med-usenettere finder det berettiget, er jeg nysgerrig
om deres erfaringer.

Eftersom der ikke er sygdomsfare forbundet med den rent æstetiske
mangelfulde toilethygiejne, som er det eneste der hidtil har været
dokumenteret, så ser jeg en hovedpointe i at anbefale SLAP AF og værd i
stand til at lægge fortidens religiøse tabuer fra dig og SNAKKE SAGLIGT OM
ALT.

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 04-06-05 22:25

> [...]
>eneste der hidtil har været
>dokumenteret, så ser jeg en
>hovedpointe i at anbefale SLAP AF og værd i

Jeg kan kun gentage min tidligere kommentar.

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-06-05 08:52

"Jørn Ibsen (slet WDLXP)" <j-ibsen@WDLXPget2net.dk> wrote in message
> Jeg kan kun gentage min tidligere kommentar.

Kære Jørn, velkommen i klubben! Vi er efterhånden mange, der har brugt en
helvedes masse tid og energi på at trænge igennem Bos fornægtelsespanser -
og er endt med at opgive det og killfoltre ham. Der er ikke noget at gøre,
og man spilder bare en masse kræfter, der kunne have været brugt bedre. Der
er masser af andre reaktionære og småracistiske fjolser på nettet, men til
forskel fra Bo er disse af og til modtagelige for argumenter, så koncentrer
hellere energien om dem og drop de frugtesløse polemikker med Bo.

--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Michael Zedeler

Dato : 05-06-05 21:39

Per Vadmand wrote:

> Kære Jørn, velkommen i klubben! Vi er efterhånden mange, der har brugt en
> helvedes masse tid og energi på at trænge igennem Bos fornægtelsespanser -
> og er endt med at opgive det og killfoltre ham. [klip]

Bo er en net kook. Man kan se definitionen på

http://www.lart.com/auk/aukfaq.html

....punkt 6. Det mest givtige er at betragte ham som et stykke inventar
eller en slags festligt indslag, man ikke behøver at tage alvorligt.

Mvh. Michael.

Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-05 07:58

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message

> [...]
>
> ...punkt 6. Det mest givtige er at betragte ham som et stykke inventar
> eller en slags festligt indslag, man ikke behøver at tage alvorligt.

Vadmand&Co er gennemfascistisk i sin aparteSKALkanøfles foragt for afvigende
individualister

Der er cirka samme idealistiske lyst til at forbedre samfundet i mine altid
seriøse indlæg som i andres.

Her en god joke om kooks som er yderst sjældne i DK

Perhaps I know why it is man alone who laughs: He alone suffers

Hu "Private Jenkins!" yelled the Captain. "Get over here
immediately, there's something you need to see!" "Right away, sir!"
Jenkins shouted back, crossing the open area in the center of their camp at
a double march.
"You see these tracks, Jenkins?" the Captain asked, neither
requesting nor expecting a reply. He continued, "And that smell?
Private Jenkins! Are you paying attention to me!?"
"Sir, I am positively brimming with attention, I assure you."
"Don't be a smart-ass, Jenkins."
"I blame my parents, sir."
"Don't we all, Jenkins. Don't we all." the Captain sighed. "Tell
me, Jenkins, in light of my on-going efforts to provide you with what
we in the army like to call An Edjukayshun, what creature leaves
tracks like these, accompanied by such a horrific stench?"
"A troll, sir?" Jenkins replied cautiously.
"Bang on, Private Jenkins. Nicely done. A troll. You must be on
your guard at all times. They are Very Very Nasty." the Captain
warned.
"But what shall I do if this creature attacks me? Shall I feign
death? Shall I hurl pomegranates, in the manner so effectively
demonstrated by you last week when we were assaulted by nuns in the
market?" asked Je "No no," the Captain replied, "pomegranates will just
make
things worse, and feigning death is a bit extreme under the
circumstances. Mark my words, boy, if you are ever confronted by a
troll, there is only one thing you can do..."
"Tell me, tell me!" pleaded Jenkins, interrupting.
"You must ignore him. The troll feeds on attention, Jenkins.
Ignore him and he will die. It will not be pleasant. You will be
tempted to watch the squirming, the cries of agony will reach deep
down into your underpants and grab you by the ... well, you get the
idea, Jenkins. Trust me: ignore the troll, be strong, and perhaps you
will live to hurl pomegranates at nuns another day."
"Thank you, sir. It is truly an honour to serve with you."
"You're right about that, Private. Dismissed"

Fra : Towli

Dato : 01-06-05 18:22

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Arh, du kan vel ikke beskylde dem for at malingen skaller på loftet , at der
sidder edderkoppespind rundt omkring og at der er et kloakdæksel midt i
rummet ?

/T

Fra : Alucard

Dato : 01-06-05 18:50

On Wed, 1 Jun 2005 19:22:10 +0200, "Towli" <towli@fjernoldboyz.dk>
wrote:

>Arh, du kan vel ikke beskylde dem for at malingen skaller på loftet , at der
>sidder edderkoppespind rundt omkring og at der er et kloakdæksel midt i
>rummet ?

Jo da... Han kan beskylde dem for alt...)

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 19:50

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
> On Wed, 1 Jun 2005 19:22:10 +0200, "Towli" <towli@fjernoldboyz.dk>
>
> Jo da... Han kan beskylde dem for alt...)

" Eksempler på urimelige angreb: At bebrejde en skrædder, at
han ikke kan sy fodtøj. At bebrejde en mand, at han er fedtet, når man selv
er gerrig. At bebrejde en mand, at han trækker vejret. Mange angreb kan
føres tilbage til en af disse enkle former. Soya

Fra : #2066

Dato : 01-06-05 18:36

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Skoletoiletterne var s'gu ogsaa uhumske for 40 aar siden, men dengang var
det maaske ogsaa muslimernes skyld?

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-06-05 19:19

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> Skoletoiletterne var s'gu ogsaa uhumske for 40 aar siden, men dengang var
> det maaske ogsaa muslimernes skyld?

Nej, det var folk fra det kommende Dansk Folkeparti, som listede rundt og
vandaliserede dem for at give de kommende muslimer skylden.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 19:30

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message

> Nej, det var folk fra det kommende Dansk Folkeparti, som listede rundt og
> vandaliserede dem for at give de kommende muslimer skylden.

Alle de mange skoler jeg har tisset i for 50-20 år siden , havde dengang
ordentlige toiletter - kun værtshuse med mange meget berusede, kunne have
brug for et skilt med "Stil dig et skridt nærmere pissoirkummen -
pommesfriten er ikke så stor"

Uhumskhed overdrives let - letkøbt offer for sladder dvs løgn - og det er
klart at familiers privatejede toiletter passes bedre på end, hvad er
fælles - det er en af de mange slags ulemper, som er indbygget i socialisme.
Privatiser skolerne - snart er alle danske børn i privatskoler, fordi de
ikke vil heavyvoldsmobbes af helligkrigere.
Ritt og magnetskoler - nejtak.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-06-05 19:35

" mange meget berusede, kunne have
> brug for et skilt med "Stil dig et skridt nærmere pissoirkummen -
> pommesfriten er ikke så stor"

HAHAHAHAHA
Good one Bo!

Fra : #2066

Dato : 01-06-05 21:39

> [...]
>
> Nej, det var folk fra det kommende Dansk Folkeparti, som listede rundt og
> vandaliserede dem for at give de kommende muslimer skylden.

Det ville ikke undre mig...

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 01-06-05 18:33

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Det er så sandt som du har konkluderet.

mvh Kurt

Fra : Alucard

Dato : 01-06-05 18:51

On Wed, 1 Jun 2005 19:02:57 +0200, "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
>muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Arghhhhh..... En BW kickstarter...((

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 20:04

> Arghhhhh..... En BW kickstarter...((

Jeg har forlængst udtrykt tvivl vedr at der er særlig tendens til at
muhamedanere er svinske på også denne måde.

63% af hollænderne sagde nej til EU.

Fra : Alucard

Dato : 01-06-05 21:21

On Wed, 1 Jun 2005 21:04:26 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jeg har forlængst udtrykt tvivl vedr at der er særlig tendens til at
>muhamedanere er svinske på også denne måde.
>
>63% af hollænderne sagde nej til EU.

Øhhhhhhhhh.......???????????????????

Fra : Martin Kristensen

Dato : 02-06-05 09:32

> Øhhhhhhhhh.......???????????????????

Kan du ikke se sammenhængen? Så er du da værre-end-nazi

Fra : Alucard

Dato : 02-06-05 11:33

On Thu, 2 Jun 2005 10:31:53 +0200, "Martin Kristensen" <dont_sp@m.me>
wrote:

>Kan du ikke se sammenhængen? Så er du da værre-end-nazi

Hahahahahahahaha....))

Fra : Bo Warming

Dato : 02-06-05 13:39

> Hahahahahahahaha....))

Hannah Arendts pointe er at VI ER ALLE VÆRRE END NAZI

De var kun onde i krigstid med ryggen mod muren - vi er det i fredstid

Men jeg ser ikke sammenhæng i ovenstående - og gentagelse af "øh" eller "ha"
hjælper ikke.

Da de hollandske 63% endnu ikke var rapporteret på usenet, føjede jeg dem
til et svar - er det det som var for stort spring i topic, eller hvad?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-06-05 19:05

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Jeg vil foreslå at det bliver dig, der skal sørge for at toiletterne er i
ordentlig stand - det vil holde dig beskæftiget i mange år fremover.
Jeg ser det for mig:NoTrabajo - kgl.Toiletrenser - og så gør du da i det
mindste en fædrelandskærlig gerning.

--
ahw

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 19:48

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message
> [...]

> ordentlig stand - det vil holde dig beskæftiget i mange år fremover.
> Jeg ser det for mig:NoTrabajo - kgl.Toiletrenser - og så gør du da i det

Samtlige danske skolelærere er foragtelige, når de ikke får eleverne til at
holde deres toiletter rene SELV - det er der tid til i frikvartererne, og
via kollektiv straf kan lærerne uden tidsforbrug lære eleverne
ansvarlighed - men sund socialisme foragtes af lærerene og deres
fagforeninger, der er mere tændt på at skabe job til dyre pedeller i
urimeligt stort antal - FØJ - privatiser - og lad forældrene ansætte lærere
uden seminarieuddannelse.

Arnes sadisme er vist typisk for den danske lærerstand. Og han snobbede
foragt for toiletrensere - de såkaldte "tissemænd".

" Ved I, hvordan også den lille mand bliver noget? Ved at gøre det små
rigtigt; det er sådan, den store ønsker at gøre det store". Goethe

NB Arne - jeg går ikke efter manden - aldrig - jeg bruger dig som eksempel
på en tragisk samfundsudvikling. Det var hyggeligt da vi mødtes. Ring
35861000 så vi kan få denne efter-bold-debat styret ideelt i fælleskab og nå
sandhed om emnet, som er det eneste interessante.

Fra : Claus

Dato : 04-06-05 00:57

> [...]
> at holde deres toiletter rene SELV - det er der tid til i frikvartererne,
> og via kollektiv straf kan lærerne uden tidsforbrug lære eleverne

går vi ind for kollektiv straf i DF??

Fra : Bo Warming

Dato : 04-06-05 05:12

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> går vi ind for kollektiv straf i DF??

DF, som jeg ikke er medlem af, går meget ind for lov&orden og præventiv
straf - men kollektiv straf har de vist aldrig taget i deres mund. At udvise
hele familien når vold er grov, er ikke primært om at straffe, men er
sikkerhedspolitik der er overlevelsesvigtig for vort land.

Skolers OPDRAGELSE af elever til social ansvarlighed er ikke en del af vort
juridiske system. Hvis en klassefest har hærværket og svinet skolegården
til, og man lader hele klassen "sidde efter" og rydde op indtil alt er OK,
så rammer det uretfærdig dem der ikke direkte hærværkede men blot nægter at
afsløre de skyldige.
Tingene skal glide og budskabet om selv-ansvarlighed forplumres ikke.
Vigtigt er at der ikke spildes skattepenge på ansættelse af pedel til hvad
elevene LÆRER AF AT GØRE SELV.

Hvis toilettet er uhomsk og det ikke kan afgøres om hvilke af eleverne der
har svinet, så kan en tilfældig klasse eller del af klasse få udleveret
spand og kost og ordne - der er ingen sygdomsfare ved at håndtere lort, bræk
og pis, når det gøres efter en klog lærers instrukser
Hvis læreren forfalder til at udvælge særligt irriterende elever til
lortetjans, så ham om det - der skal være een kaptajn på skibet, og
utilfredse elever bør kunne vælge en fjernere skole, og på de privatskoler
som kloge forældre vælger, vil de måske tabe ½ års skolepenge - det har alle
råd til.
Hvad mon G.B har imod brainstorming/budskaber som mine, siden han
killfiltrer (eller siger han killfiltrer)? At jeg skriver for langt. Men jeg
skriver det vigtigste først, så man behøver ikke læse tilbunds.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-06-05 19:22

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

En løsning kunne at sætte langtidsarbejdsløse på en stol på toiletterne og
så kan de jo holde øje og så også gøre rent en gang i timen. Så er de sgu
alle bistandspengene værd.

Michael

Fra : Trunte

Dato : 01-06-05 19:29

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Du er da en latterlig klaphat - hvor mange muhammedanere har du pisset over
kors med siden du kan komme med sådan en påstand...
- da jeg gik i skole var toiletterne sgu heller ikke for lækre og det var
langt før muhammedanerne var "opfundet".
Trunte

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-05 19:46

> Sidder lige nu og ser at toiletterne på mange folkeskoler er så
> uhumske, at
> mange elever ikke benytter dem, men forsøger at holde sig hele
> skoledagen.

Det er selvfølgelig et problem, det kan udvikle sig til forstørrede
blærer, underlivsbetændelse osv osv.

> Jeg sidder her og tænker på om de uhumske toiletter skyldes, at det er
> muhamedanerunger, der hærger toiltterne på skolerne?

De sviner dem sikkert _også_ til, men mig bekendt så skider danske
statsborgere altså også Så med andre ord er din kommentar om
indvandre dybt useriøs.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-05 20:02

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> Det er selvfølgelig et problem, det kan udvikle sig til forstørrede
> blærer, underlivsbetændelse osv osv.

Ingen blære og betændelsesproblemer er opstået ved at man holdt sig - kun i
eksperters fantasi, fordi de er "Socialist først, læge dernæst".

> De sviner dem sikkert _også_ til, men mig bekendt så skider danske
> statsborgere altså også Så med andre ord er din kommentar om indvandre
> dybt useriøs.

Et homogent dansk folk lever i hovedsagen efter Jesus og Immanuel Kant "
Forlad dette sted i samme stand som du håber selv at genfinde det"

Det kræver ikke sigte-færdigheder at få pis og lort ned i dertil indrettede
kummer - selv et lille marmeladeglas kan man lære at ramme bag ryggen og i
mørke, skal jeg gerne demonstrere hvis nogen tvivler

( Men når muslimer går til fest, så skyder de op i loftet med deres
pumpguns - incl når der er betonloft så richoterende kugler dræber gæster
(skete i lejet betonhus nær København for ca 8 år siden - tyrkere er vandt
til stråtækte huse))

Hvis de respekterede værtslandet kunne de nok ramme, men koranen næsten
dikterer dem at ramme ved siden af

Men der er håb - 63% af hollænderne sagde nej til EU.

Fra : Steen Jensen

Dato : 01-06-05 21:19

Kim2000 <kim2000@tele2ads1.dk> wrote:

> De sviner dem sikkert _også_ til, men mig bekendt så skider danske
> statsborgere altså også Så med andre ord er din kommentar om
> indvandre dybt useriøs.

For første gang må jeg erklære mig 100% enig med Kim2000.
Lokummerne i Tyrkiet er såmænd heller ikke værre end i Danmark, og
institutionslokummer er sikkert lige ulækre overalt i landet, uanset
koncentrationen af indvandrere.
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-06-05 21:47

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

I stedet for at beskylde "muhamedanerne" for også at være skyld i det, så
skulle du tage og vise lidt initiativ, og ringe til et par skoler og søge
job. Der er jo åbentbart noget at tage fat på

Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 03-06-05 09:15

> [...]
> DRTV1 vil man selvfølgelig ikke gerne fortælle den sandhed, at det er
> muhamedanernes kultur at toiletter skal gøres uhumske.

Skoletoiletterne var også uhumske da jeg gik i skole, knap 20 år siden. Der
var der ikke ret mange udlændinge, så danskere kan sagtens svine.

--
mvh / regards

Christian