forskel på Nvidia nForce3 & 250gb
Fra : Johnny B 2000

Dato : 01-06-05 15:57

hvad er forskellen på disse 2 chipset ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : FedeDorit

Dato : 01-06-05 16:00

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Johnny [2000 Frb.]
> "all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"
> fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Nforce3 er et chipset og 250gb er en typisk størrelse på en harddisk...eller
var det noget andet du mente????

Fra : Johnny B 2000

Dato : 01-06-05 16:41

ja det var nu chipsættet jeg tænkte på ;p

se evt. dette link : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=142325

Fra : nuno alexandre

Dato : 01-06-05 16:37

On Wed, 2005-06-01 at 16:56 +0200, Johnny B 2000 wrote:
> hvad er forskellen på disse 2 chipset ?

Det er kun en chipset :)
http://techreport.com/reviews/2004q2/nforce3-250gb/index.x?pg=1

            nuno
--
"Non-free programs are dangerous to you and to your community.
Don't let them get a place in your life." - RMS

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 01-06-05 18:23

Johnny B 2000 wrote:
> hvad er forskellen på disse 2 chipset ?

250Gb er en forbedring af det oprindelige nForce 3 150 chipset.

Det oprindelige ydede ikke ret godt, det nye yder fint, men har dog kun
AGP og ikke PCIe interface.

Gb betyder at det har et gigabit netkort. i øvrigt tror jeg nForce 3
250Gb og Ultra er nogenlunde det samme, dvs. det bedste Athlon 64
chipset til PCIe

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-06-05 19:48

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> crashed Echelon writing

> hvad er forskellen på disse 2 chipset ?

http://www.nvidia.com/page/pg_20030918437537.html

Der kan du se forskellen på de forskellige Nforce3 chipsets, dog ikke se
ydelses forskellen.

--
Bjarke Andersen