Bedste albums fra 'Air'
Fra : JE

Dato : 01-06-05 13:02

'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I skulle
fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

Fra : -V-

Dato : 01-06-05 16:32

JE wrote:
> 'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I
> skulle fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

De bedste albums er nok 10000 Hz Legend, Moon Safari, Talkie Walkie, Virgin
Suicides og Premier Symptomes....

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-06-05 17:43

-V- wrote:

> De bedste albums er nok 10000 Hz Legend, Moon Safari, Talkie Walkie,
> Virgin Suicides og Premier Symptomes....

Jeg har ikke hørt de andre, men jeg kan bedst lide Moon Safari.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-06-05 17:55

> 'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I skulle
> fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

Moon Safari er ret fed.

Med venlig hilsen

Mark

Armbånd til Roskilde Festival

Meld dig som vagt og kom gratis med.
http://www.kulturhuset.dk/armbaand_rosfes.html

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 18:38

JE wrote:
> 'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I skulle
> fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

Moon Safari og 10K hz Legend, Talkie Walkie har også sine øjeblikke.

Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk

Fra : BS

Dato : 02-06-05 12:30

> 'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I skulle
> fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

10000 Hz Legend
Moon Safari
Premier Symptomes
Everybody hertz

Faktisk er alle deres albums bare fede.... Køb dem ;)

Fra : Kasper Aae

Dato : 05-06-05 15:56

On 1 Jun 2005 14:01:35 +0200, "JE" <nospamjanelne@nospam.dk> wrote:

>'Air' har lavet mange gode albums (vistnok en 6-8 stykker). Hvis I skulle
>fremhæve 3 af dem, hvad er det så for nogle?

De er sådan set allesammen gode, på hver sin måde. Moon Safari er nok
det mest populære, og det der er "nemmest" at lytte til. Soundtracket
fra The Virgin Suicides er også skønt.

--
Kasper Aae