MS Windows
briani 27239
Lille kalender
Fra : MuLLe

Dato : 01-06-05 11:47

Hej NG.

Jeg har haft et lille kalender program, som lå i proceslinjen.
Den fyldte ikke meget, og brugte næsten ingen resurser.
Det poppede op når en dato kom, hvor man skulle noget.
Simpelt men godt.

Er den nogen der ved hvor man kan finde sådan et program?

På forhånd mange tak.
MvH MuLLe

Fra : Lars HT

Dato : 01-06-05 13:29

Jeg bruger denne her:

http://www.ipi.fi/~rainy/index.php?pn=projects&project=rainlendar

Lars

Fra : MuLLe

Dato : 01-06-05 15:48

"Lars HT" wrote
> Jeg bruger denne her:
> http://www.ipi.fi/~rainy/index.php?pn=projects&project=rainlendar

Mange 1000 tak, det var lige sådan en jeg skulle bruge.

MvH MuLLe

Fra : Lars HT

Dato : 01-06-05 18:18

> "Lars HT" wrote
>
> Mange 1000 tak, det var lige sådan en jeg skulle bruge.

Velbekomme!

Har selv brugt lidt tid på at tilpasse den til mit behov - vha. at redigere
inifilen og diverse png-filer. Men tag en backup af filerne først!

Lars

Fra : MuLLe

Dato : 01-06-05 21:13

"Lars HT" wrote
> Velbekomme!
> Har selv brugt lidt tid på at tilpasse den til mit behov - vha. at
redigere
> inifilen og diverse png-filer. Men tag en backup af filerne først!

Det skal jeg nok, det er sket for tit at jeg ikke har gjort det.
Men man lærer gør man, men på en træls måde.

MvH MuLLe

Fra : MuLLe

Dato : 02-06-05 14:14

"Lars HT" wrote
> Har selv brugt lidt tid på at tilpasse den til mit behov - vha. at
redigere
> inifilen og diverse png-filer. Men tag en backup af filerne først!
Hej igen.

Hvad har du ændret i ini filen?
Det eneste jeg syntes der var behov for, var mdr. navnene og ugernes navne.
Elleres synes jeg, at det er et kanon lille program.

MvH MuLLe