Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotogruppen forbliver som den er :-)
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 01-06-05 10:04

Hej

Til dem der ikke følger news:dk.admin kan jeg oplyse at styregruppen har
forkastet NRE´s forslag om opdeling af gruppen.

Grunden er at der var stor uenighed blandt brugerne, og uklare detaljer i
fundatsen.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 10:57

Langgaard Bærbar wrote:

> Til dem der ikke følger news:dk.admin kan jeg oplyse at styregruppen har
> forkastet NRE´s forslag om opdeling af gruppen.

Det kan man såmænd også have læst i indlægget postet 21:44 i går her i
gruppen af styregruppen.

> Grunden er at der var stor uenighed blandt brugerne, og uklare detaljer i
> fundatsen.

Nu kan vi kun håbe på, at NRE laver et nyt OTD og smutter over i
dk.admin, så der kan blive fred for hans kværuleren her i gruppen igen.

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 01-06-05 11:17

Holst" <newsjun05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan man såmænd også have læst i indlægget postet 21:44 i går her i
> gruppen af styregruppen.

Øv, det havde jeg ikke set, jeg er lige kommet hjem efter en hård nat på
arbejde, så undskyld da.

> Nu kan vi kun håbe på, at NRE laver et nyt OTD og smutter over i dk.admin,
> så der kan blive fred for hans kværuleren her i gruppen igen.

Ja, men der skal nok lige gå et stykke tid, og så må vi håbe at han har lært
at arbejde "med" andre og ikke "imod" andre, jeg tror nu ikke på at han kan
lære at ændre adfærd, de fleste af hans indlæg oser af bitterhed, vrede og
en massiv angst for ikke at slå til og være den bedste.
NRE er Jo noget naiv/dum når han den ene dag pisser på gruppens brugere, og
den næste dag gerne vil have deres opbakning.
Jeg vil ikke sige at forslaget faldt fordi det kom fra ham, men tanken har
strejfet mig.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 12:09

Langgaard Bærbar wrote:

> [...]
> lære at ændre adfærd, de fleste af hans indlæg oser af bitterhed, vrede og
> en massiv angst for ikke at slå til og være den bedste.

Ja, det er sørgeligt at læse hans indlæg. NRE er en meget bitter mand.
Det er synd, men vi kan vel alle risikere at ende derude.

> [...]
> den næste dag gerne vil have deres opbakning.
> Jeg vil ikke sige at forslaget faldt fordi det kom fra ham, men tanken har

Det kan have været en medvirkende faktor, men jeg tror da, at de fleste,
som var imod opdelingen, var imod opdelingen af fornuftige grunde og
ikke blot på grund af, at det var NRE, som stillede forslaget. Men der
er absolut ingen tvivl om, at meget af debatten bar præg af det, men
langt hen ad vejen er NRE selv skyld i det, idet han jo fører sig frem
på en nedladende og arrogant måde.

Fra : Per O.

Dato : 01-06-05 19:56

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forkastet NRE´s forslag om opdeling af gruppen.
>
> Grunden er at der var stor uenighed blandt brugerne, og uklare detaljer i

Så er det vel på sin plads at rejse sig og klappe!

Per O.

Fra : Jakob

Dato : 02-06-05 00:51

In article <86e43$429e04b7$3e3d9995$11837@news.arrownet.dk>,
digital@NEJTAK-osterbo-net.dk says...
..

> Så er det vel på sin plads at rejse sig og klappe!

Nej nej for nu skal debatten da bare startes forfra.

--
Venlig hilsen

Jakob