Hvad sker der i Danmark?
Fra : DS

Dato : 31-05-05 22:03

Hvad sker der? Igen i aften har der været uro på Nørrebro, denne gang var
det "kun" et knivstikkeri:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=365484/

Det var - naturligvis - igen "unge af anden etnisk herkomst" der var
indblandet. Hvad skal der til før vi indser at der skal gøres noget
drastisk? Det er ren cirkus derude, jeg håber at politikerne handler
kraftigt nu.

Først og fremmest handler det om at øge sikkerheden her og nu - det gælder
om at få masser af politi derude døgnet rundt. De skal opdækkes og åndes i
nakken. NUL tolerance - selv det mindste tilråb til politiet skal føre til
øjeblikkelig anholdelse. Politiet skal ikke være bange for at tage kniplerne
frem - og bruge dem.

På længere sigt skal man sende så mange af dem ud af Danmark som overhovedet
muligt. Lovgivningen burde strammes så det er endnu lettere at udvise dem
fra Danmark for bestandig, når en fængselsdom er overstået.

Jeg håber og forventer at der bliver fremsat nogle lovforslag på området
snarest muligt, ligesom jeg håber at politiet bliver tilført ekstra
ressourcer.

/DS

Fra : G B

Dato : 31-05-05 22:24

"DS" <no-spam@to-me.com> skrev i meddelelsen

> Det var - naturligvis - igen "unge af anden etnisk herkomst" der var

Hvad fanden bilder du dig ind, din racist? Det er jo kun et enkeltstående
tilfælde, som ikke kan bruges til en skid.

--
Støt opførelsen af Stormoské i København
Med venlig hilsen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-05-05 23:11

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "DS" <no-spam@to-me.com> skrev i meddelelsen

> Hvad fanden bilder du dig ind, din racist? Det er jo kun et enkeltstående
> tilfælde, som ikke kan bruges til en skid.

Ja hvad fanden bilder ham DS sig ind .
Mon ikke der skulle have stået DF istedet.
Med sådanne udtalelser, får vi aldrig integreret de små poder.

> Støt opførelsen af Stormoské i København

Hørt hørt, og den skal ligge på rådhuspladsen.

Boni

Fra : G B

Dato : 31-05-05 23:21

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Ja hvad fanden bilder ham DS sig ind .
> Mon ikke der skulle have stået DF istedet.
> Med sådanne udtalelser, får vi aldrig integreret de små poder.

Nej - de skal have doktorgrader fra undervisitetet bare de har bestået 8.
klasse, skal de. Og gratis offentlig transport!

> Hørt hørt, og den skal ligge på rådhuspladsen.

Nej, sgu. På Amalienborgs slotsplads.

GB

Fra : Jim

Dato : 01-06-05 09:20

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Med sådanne udtalelser, får vi aldrig integreret de små poder.

> Hørt hørt, og den skal ligge på rådhuspladsen.

Jeg foreslår, at den skal ligge på Langelinie 1 i Kolding eller
StoreKongensgade 118 i Kbh.