Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et solbillede
Fra : Michael Lund

Dato : 31-05-05 20:12

Desværre for sent til foto-stafetten, men derfor vil jeg da gerne have
kritik alligevel.

http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=150527

mvh
Michael.

Fra : Holst

Dato : 31-05-05 22:00

Michael Lund wrote:

> Desværre for sent til foto-stafetten, men derfor vil jeg da gerne have
> kritik alligevel.
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=150527

Flot billede, selvom der lige er et par småskyer, som jeg gerne så borte
fra billedet, men det kan du jo ikke være så meget herre over.

Fra : Morten Wartou

Dato : 31-05-05 22:42

Michael Lund wrote:
> Desværre for sent til foto-stafetten, men derfor vil jeg da gerne have
> kritik alligevel.
>
> http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=150527

Virkelig lækkert lys, men jeg synes huset er uhyre forstyrrende.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"...jeg skriver aldrig belærerende vejledninger, jeg
har dælme ikke tid til at yde individuel undervisning til enkelte

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-06-05 08:35

Michael Lund wrote:

> Desværre for sent til foto-stafetten, men derfor vil jeg da gerne have
> kritik alligevel.

Tja... den himmel kunne muligvis ha' været flot på et billede, hvor
den sihuet som forgrunden danner havde været spændende, men det er
slet ikke tilfældet, så det er blot et uinteressant knipseri...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 08:57

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja... den himmel kunne muligvis ha' været flot på et billede, hvor
> den sihuet som forgrunden danner havde været spændende, men det er
> slet ikke tilfældet, så det er blot et uinteressant knipseri...

Niels, var det ikke en idé at lave dig et nyt OTD, du kunne bruge tid
på. Det kunne igen give en lidt behageligere atmosfære her i
dk.fritid.foto igen, hvis du hoppede over i dk.admin igen.

Fra : lars bo

Dato : 01-06-05 16:46

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Niels, var det ikke en idé at lave dig et nyt OTD, du kunne bruge tid på.
> Det kunne igen give en lidt behageligere atmosfære her i dk.fritid.foto
> igen, hvis du hoppede over i dk.admin igen.

Tag dog et kig mere på billedet, nok er midten og solstrålerne nydelige, men
en tredjedel af billedet er sort i sort og totalt uinteressant, så at gøre
det til et problem med et par skyer er vist underdrevet.
hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri

Fra : Michael Lund

Dato : 02-06-05 18:43

lars bo wrote:
> [...]
> en tredjedel af billedet er sort i sort og totalt uinteressant, så at gøre
> det til et problem med et par skyer er vist underdrevet.

Det er også ok med mig - jeg kan godt selv lide billedet (hvis ikke jeg
kunne behøvede jeg ikke andre til at give kritik

Niels skriver faktisk hvad han synes der er galt med billedet, hvilket
jeg synes er dejligt - at han så kalder det uinteressant knipseri, det
ved vi vel allesammen, er det sprog han bruger.

Jeg har med vilje gjort forgrunden sort i sort, fordi brune tagsten,
gule mursten og grønne træer ville virke forstyrrende.

Hvad ville have været en bedre forgrund, hvis der var frit valg?

Hvad ville have været en bedre forgrund, når man står i et villakvarter,
og der er et minut til "lysshowet" er slut?

Skyerne synes jeg selv er udmærkede, men jeg vil da også gerne høre
hvilke småskyer det er der forstyrrer.

mvh
Michael

Fra : Gert Medom

Dato : 03-06-05 05:53

"Michael Lund" <mvlund@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
gule
> mursten og grønne træer ville virke forstyrrende.

Hej Michael.

jeg synes umiddelbart det er et flot billede, og jeg kan godt forstå at du
skyndte dig at tage det.

Jeg ville måske have beskåret billedet mere ude i (specielt) venstre side
ved optagelsen. Jeg ved godt at kameraets lysegenskaber blir dårligere ved
at zoome, men måske fylder omgivelserne for meget i billedet, for det er
vel
lyset du vil "fortælle".

/Gert M.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : lars bo

Dato : 03-06-05 14:13

> [...]
> og der er et minut til "lysshowet" er slut?
>
> Skyerne synes jeg selv er udmærkede, men jeg vil da også gerne høre hvilke

Hvem siger at du overhovedet skal have disse mørke forgrunde med?
Lyset, skyerne og "lysshowet" kan vel godt stå allene?
hilsen
lars bo
www.stien.dk/galleri

Fra : Michael Lund

Dato : 03-06-05 21:12

lars bo wrote:

> Hvem siger at du overhovedet skal have disse mørke forgrunde med?
> Lyset, skyerne og "lysshowet" kan vel godt stå allene?
> [...]
Ja det kan du jo have ret i - jeg må prøve uden næste gang.

mvh
Michael