Spørgsmål vedr. køb af mp3 på nettet
Fra : Morten Bowman

Dato : 31-05-05 19:39

Hejsa
Jeg ville give min nevø et gavekort til musik. Men er der et sted man kan
tilmelde _uden_ et betalingskort? altså hvor han kan oprette sig og bruge
mit gavekort, men ikke nødvendigvis skal intaste kortnummer osv.?

Fra : Sune Vuorela

Dato : 31-05-05 20:30

On 2005-05-31, Morten Bowman <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:
> Jeg ville give min nevø et gavekort til musik. Men er der et sted man kan
> tilmelde _uden_ et betalingskort? altså hvor han kan oprette sig og bruge
> mit gavekort, men ikke nødvendigvis skal intaste kortnummer osv.?

på payload.dba.dk kan du overføre x antal kroner (mindst 30) til en
dba-konto.

Husk at han ikke bør købe wma-filerne, da han ikke kan tage dem med over
på sin mp3-spiller og lignende.
Det er på grund af DRM (Digital Restriction Management)

--
Sune

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-06-05 07:18

"> Jeg ville give min nevø et gavekort til musik. Men er der et sted man kan
> tilmelde _uden_ et betalingskort? altså hvor han kan oprette sig og bruge
> mit gavekort, men ikke nødvendigvis skal intaste kortnummer osv.?

TDC, http://musik.tdconline.dk, er ret nemt at bruge. Her skal han blot
indtaste det løbenummer, som dit gavekort har.

Kennet
--
så er vi klar til Afrika.....
læs www.pernille-kennet.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 01-06-05 12:52

On Wed, 1 Jun 2005 08:18:13 +0200, "Kennet og Pernille" <anonym@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>TDC, http://musik.tdconline.dk, er ret nemt at bruge. Her skal han blot
>indtaste det løbenummer, som dit gavekort har.

Kan ikke lige finde ud af hvordan jeg udsteder et gavekort!?
Iøvrigt bruger de wma og det skod-formaet gider jeg ikke. Men tak for
tippet:-9

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 01-06-05 13:32

">
> Iøvrigt bruger de wma og det skod-formaet gider jeg ikke. Men tak for
> tippet:-9

Nej, det er lidt bøvlet, at man først skal brænde en CD, hente det samme
stykke musik ind igen, og så gemme det på sin mp3 afspiller. Men når man
godt vil købe musikken lovligt, så har jeg ikke set et bedre sted, med et
bedre udbud.

Kennet