Live aid II
Fra : Kasper bertelsen

Dato : 31-05-05 18:53

Er der nogen der ved hvor man kan købe billetter til den store Live Aid
koncert i London?

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 19:13

Kasper bertelsen wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan købe billetter til den store Live Aid
> koncert i London?

Prøv at kig på den officielle side:
http://www.live8live.com/tickets.shtml (Live 8 og Live Aid skulle gerne
være det samme - i hvert fald samme sted, dato og bands

Fra : Martin

Dato : 31-05-05 19:13

"Kasper bertelsen" <kasper.bertelsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe billetter til den store Live Aid
> koncert i London?

Der er gratis adgang. Og det korrekte navn er Live 8. Helt utrolig række af
kunstnere iøvrigt.

Martin

Fra : Martin

Dato : 31-05-05 19:15

"Martin" <martinFJERNlykke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kasper bertelsen" <kasper.bertelsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er gratis adgang. Og det korrekte navn er Live 8. Helt utrolig række
> af kunstnere iøvrigt.

Ups - lige netop i London er der desværre IKKE gratis adgang. Æv!

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-05 20:54

Martin wrote:

> Der er gratis adgang. Og det korrekte navn er Live 8. Helt utrolig række af
> kunstnere iøvrigt.

Der mangler et genforenet Pink Floyd som der ellers er blevet reklameret
med visse steder.

/David

Fra : Peter

Dato : 01-06-05 07:20

Kasper bertelsen wrote:
> Er der nogen der ved hvor man kan købe billetter til den store Live Aid
> koncert i London?
>
> Kasper

Imponerende line-up! Der bli'r temmelig sikkert rift om de ca. 145.000
billetter. Ifølge text-tv skulle Pink Floyd også optræde – det virker
sgu' lidt som en and, eller er der nogen der ved mere?

/Peter

Fra : Martin Helbo

Dato : 01-06-05 07:29

"Peter" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> Imponerende line-up! Der bli'r temmelig sikkert rift om de ca. 145.000
> billetter. Ifølge text-tv skulle Pink Floyd også optræde – det virker
> sgu' lidt som en and, eller er der nogen der ved mere?

Ifølge Gaffa skulle den være god nok:
http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13598

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 10:40

Martin Helbo wrote:

> Ifølge Gaffa skulle den være god nok:
> http://gaffa.dk/nyheder/view.php/news_id=13598

Når vi taler om Gaffa og Line-up så prøv lige at se hvem der måske også
kommer: Spice Girls!?! Ja, det skal nok blive interessant Men ud
over det ser det virkelig ud til at blive en fed koncert.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-05 11:02

Ulrik Skovenborg wrote:

> Når vi taler om Gaffa og Line-up så prøv lige at se hvem der måske også
> kommer: Spice Girls!?! Ja, det skal nok blive interessant Men ud
> over det ser det virkelig ud til at blive en fed koncert.

Du skal nok ikke glæde dig for meget.
http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=365398/

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 11:14

Lars Stokholm wrote:

> Du skal nok ikke glæde dig for meget.
> http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=365398/

Hehe, godt det samme. Nu er jeg bestemt heller ikke nogen Spice Girls
fan og syntes egentlig, at deres optræden næsten ville have gjort mere
skade end gavn (selvom nogle sikkert kunne se det nostalgiske i det).

Fra : Peter

Dato : 01-06-05 11:02

Martin Helbo wrote:
> "Peter" <123@123.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Jeg tror sgu' ikke på det.

/Peter

Fra : Mads Breddam

Dato : 01-06-05 11:12

> billetter. Ifølge text-tv skulle Pink Floyd også optræde – det virker
> sgu' lidt som en and, eller er der nogen der ved mere?

Rygterne går også på at det skulle være i 70erne opsætning - altså med Roger
Waters. Om Pink Floyd optræder vil jeg foreholde mig særdeles kritisk
overfor, - også selvom Gaffa skriver det. At det skulle være med Roger
Waters lyder endnu mere usandsynligt. Men det kunne da være fedt.

Som inkarneret Floyd-fan tvivler jeg faktisk på hvor godt det ville være at
høre dem i det setup... Forventningerne ville være gigantiske og man ville
sikkert blive skuffet. Nogen ting har nok bedst af bare at være hvad de er.

Før der står noget på http://www.live8live.com/ eller www.pinkfloyd.com , -
tror jeg ikke man skal sætte sine forhåbninger op.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 11:18

Mads Breddam wrote:

> [...]
> sikkert blive skuffet. Nogen ting har nok bedst af bare at være hvad de er.

Ja, ti minutters musik på en scene med et lydanlæg, der slet ikke er
lavet til dem. Ja, det vil nok være en skuffelse, men det vil det nok
stort set med de fleste kunstnere. Når alt kommer til alt er det jo ikke
en koncert for musikkens skyld, men en koncert for politikkens skyld.

> Før der står noget på http://www.live8live.com/ eller www.pinkfloyd.com , -
> tror jeg ikke man skal sætte sine forhåbninger op.

Ja, det er nok klogt :)

Fra : Mads Breddam

Dato : 01-06-05 11:48

> [...]
> stort set med de fleste kunstnere. Når alt kommer til alt er det jo ikke
> en koncert for musikkens skyld, men en koncert for politikkens skyld.

Det har du garanteret ret i, men jeg tror generelt man ville blive skuffet
hvis 'gamle'-Pink Floyd spillede igen, - nok så stort anlagt og anlæg til
trods. Netop fordi man ville have enorme forventninger og det under alle
omstændigheder ville blive anderledes end i 'gamle dage', - som var før min
tid.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 11:58

Mads Breddam wrote:

> [...]
> omstændigheder ville blive anderledes end i 'gamle dage', - som var før min

Ja, ingen tvivl om det.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-06-05 12:23

Mads Breddam wrote:

> [...]
> omstændigheder ville blive anderledes end i 'gamle dage', - som var før min

Jeg ville altså hellere blive skuffet end at miste muligheden for at
blive positivt overrasket. Skuffet er jeg allerede over hvad de lavede
efter Roger Waters. :)

Mine forventninger er ikke enorme, jeg tror faktisk ikke de er særligt
store, hvis jeg tænker meget over det. Waters' In The Flesh synes jeg
faktisk er ret god, men da Waters selv kun er en brøkdel af showet,
kan jeg ikke rigtig have forventninger på baggrund af det.

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan de ville klare sig.

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-05 20:57

Holst wrote:

> [...]
> stort set med de fleste kunstnere. Når alt kommer til alt er det jo ikke
> en koncert for musikkens skyld, men en koncert for politikkens skyld.

Det lød fint da de spillede på Knebworth, men jeg tror heller ikke på at
de kommer til Live 8, og slet ikke med Roger Waters.

/David

Fra : Peter

Dato : 02-06-05 15:34

Peter wrote:

> [...]
> billetter. Ifølge text-tv skulle Pink Floyd også optræde – det virker
> sgu' lidt som en and, eller er der nogen der ved mere?

Og så er den afkræftet:
http://www.brain-damage.co.uk/news/0505262.html

/Peter