Keystone Cops?
Fra : Jim

Dato : 31-05-05 09:26

Jeg kan allerede høre det dårligt stemte klavers toner til politiets
jagt efter flokken af arabere, som netop har befriet deres
medsammensvorne fra et ganske alm. hospital, som efter sigende skulle
have været sikret. Vagterne gjorde ingen modstand, da 8 arabergangstere
efter at have spurgt om vej til deres kammerats "celle" gik ubesværet
ind på stuen og hentede ham. De to vagter, som var sat til at "bevogte"
den indlagte/indsatte, stod hjælpeløse under episoden.
http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=1420
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=365294/
Og så er det, at jeg gerne vil vide, hvorfor man ikke sætter et billede
af den eftersøgte på skærmen.
Lad os se hvor mange deres nu skal slås ihjel, kun fordi man ikke magter
at passe på én person.
Fandt lige billedet af den befriede gangster.
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aiid=365294:img=2
Det er altså ham, man jagter. Hold udkig efter ham.

J.

Fra : Tim

Dato : 31-05-05 09:28

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> [...]
> Fandt lige billedet af den befriede gangster.
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aiid=365294:img=2
> Det er altså ham, man jagter. Hold udkig efter ham.

Er der nogen herinde, der bare har _HØRT_ om noget lignende i Danmark for 15
år siden?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 09:47

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
>>

> Er der nogen herinde, der bare har _HØRT_ om noget lignende i Danmark for
> 15
> år siden?

Hvad med en Gummiged igennem en fængselsmur?

--
Allan Riise

Fra : morten sorensen

Dato : 31-05-05 09:44

Allan Riise wrote:

> Hvad med en Gummiged igennem en fængselsmur?

Var der ikke også for 5 år siden en flugt fra Slagelse arrest via et hul
i muren gravet med en ske?

Man skulle tro de spærrede folk inde i et kagehus.

--

morten sorensen

Fra : Jim

Dato : 31-05-05 10:01

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Var der ikke også for 5 år siden en flugt fra Slagelse arrest via et
> hul i muren gravet med en ske?

Aaaaahhhh, mon ikke du har drømt efter filmen "A World Outside".
Fed film forresten.

> Man skulle tro de spærrede folk inde i et kagehus.

Ja, og fængselschefen er Gærhard Melsen.

J.

Fra : morten sorensen

Dato : 31-05-05 10:04

Jim wrote:
> "morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse

> Aaaaahhhh, mon ikke du har drømt efter filmen "A World Outside".

Nej - det var sgu rigtigt! Jeg må prøve at finde det -men husker ikke om
det var Slagelse eller Ringsted eller ...?

--

morten sorensen

Fra : Jim

Dato : 31-05-05 09:59

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=295665

> Hvad med en Gummiged igennem en fængselsmur?

Der blev skrevet lignende.

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 10:01

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der blev skrevet lignende.

Nå ja.
Det med Gummigeden var værre.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 31-05-05 10:10

> Nå ja.
> Det med Gummigeden var værre.

Nej, det var efter min mening bare en anarkistisk handling foretaget som
en protest mod systemet.
Og så var dimensionerne i større skala forstået på den måde, at det ikke
var ligeså let som befrielsesaktionen på Riget.
Når man så let og ubesværet kan befri sin anholdte gangsterkammerat, som
det var på hospitalet, så har systemet fejlet.
Politiet er til grin og fængselsforsorgen burde have vidst, at to
civilister uden skydevåben var for lidt til at bevogte den anholdte.

J.

Fra : Jim

Dato : 31-05-05 13:11

> [...]
> Politiet er til grin og fængselsforsorgen burde have vidst, at to
> civilister uden skydevåben var for lidt til at bevogte den anholdte.

DF har netop udsendt en pressemeddelelse hvori det blandt andet lyder:
”Vi ser mere og mere hårdkogte grupper af unge indvandrere, som på ingen
måde respekterer spillereglerne i vores samfund. Nu er de også begyndt
at bortføre deres venner fra politiets varetægt. I sådanne situationer
er det tydeligvis ikke nok med et vagtkorps af ubevæbnede
fængselsbetjente. Her må bevæbnede politibetjente træde til”, slutter
Peter Skaarup.

http://www.danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=203&template_id=3&mbid=19123

Det er jo, som jeg startede med at skrive. Man skulle næsten tro, at den
kære Peter læste mit første indlæg. ;0)

J.

Fra : NoTrabajo

Dato : 31-05-05 11:27

> [...]
> Fandt lige billedet af den befriede gangster.
> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aiid=365294:img=2
> Det er altså ham, man jagter. Hold udkig efter ham.

Hvor længe skal vi finde os i muhamedanernes hærgen her i Danmark? Hvornår
begynder vi dog at sende utilpassede muhamedanere hjem til deres hjemlande?
Hvornår begynder halalhippierne at indse situationens alvor?
--
NoTrabajo

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-05-05 12:40

..

> [...]
> hjemlande?
> Hvornår begynder halalhippierne at indse situationens alvor?

Hvor længe skal vi finde os i at du NASSER på samfundet?

Michael

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-05-05 13:02

Michael Kirkegaard wrote:
> .

> Hvor længe skal vi finde os i at du NASSER på samfundet?

Så længe et flertal og f.eks. du selv stemmer på partier, der giver
arbejdsløse ret til midler, så de kan overleve.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-05-05 22:29

">>

> Så længe et flertal og f.eks. du selv stemmer på partier, der giver
> arbejdsløse ret til midler, så de kan overleve.

Så vidt jeg ved, så er det kun DNSB der ikke vil give midler til
arbejdsløse. Der har du ret, dem stemmer jeg ikke på.

Michael

Fra : G B

Dato : 31-05-05 22:48

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så vidt jeg ved, så er det kun DNSB der ikke vil give midler til
> arbejdsløse. Der har du ret, dem stemmer jeg ikke på.

Nej, du stemmer vel på Kommunistisk Konfiskationsparti?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-06-05 01:12

Michael Kirkegaard wrote:
> ">>

> Så vidt jeg ved, så er det kun DNSB der ikke vil give midler til
> arbejdsløse. Der har du ret, dem stemmer jeg ikke på.

Det var ikke for at klandre dig for eventuelle nazistiske
tilbøjeligheder, at jeg skrev som i ovenstående. Ville blot stille og
roligt besvare dit spørgsmål.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 31-05-05 22:50

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> .

Hvornår

> Hvor længe skal vi finde os i at du NASSER på samfundet?
>
> Michael

Hvad har det med sagen at gøre ?

Har du sovet i timen ?

Boni

Fra : NoTrabajo

Dato : 01-06-05 06:17

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med sagen at gøre ?

Du ser bare her et typisk halalhippieforsøg på at snakke udenom ved at gå væk
fra sagens kerne. Det er en ofte benyttet taktik fra halalhippiers side
efterhånden som den slemme virkelighed snørrer sig sammen omkring dem.
--
NoTrabajo