Fransk-hollandsk nej og selvironi
Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-05 05:59

Seidenfaden vil dybsindigt tolke nej'et - og grubler sig frem til, at det
"egentlig er et ja til EU"!!! - siger vittighedstegning i Politiken idag

"Det bedste forsvar er angreb" indrømmede to stupide politifolk, da deres
falsk-anmeldelse om blotteri imod mig, kun førte til at jeg hånede og
latterliggjorde dem, så de droppede snak om sigtelse.

Avisen ønsketænker, at hollandsk valgdeltagelse nu bliver lille, for nej "nu
er i hus". Jeg tror den bliver stor, fordi triumf-stemning betyder at de
undertrykte masser vejrer morgenluft.

ULTRAVIGTIG er følgende kovending

Glistrup har stillet veldokumenterede lovforslag om mediernes
anti-demokratiske forkælelse af godhedsindustri-partierne, der får al den
gode underholdningssendetid.

Hædersmændene Søren Espersen og Jesper Langballe har modiceret disse
berettigede angreb med så stor saglighed, at DR-topchef Christitan Nissen
gav dem ret - og nu søger Se&Hør-topchef Henrik Quortrup at stjæle DF's
torden, ved at påpege, at danseprogrammer med en charmerende radikal
borgerrepresentant kan gøre denne til overborgmester.
Hvilket han udråber til en sag om dygtighed - ikke om korruption."Vælgerne
har altid ret" lyder det fromt fra den tidligere Fogh-spindoktor, der
åbenbart bifalder, at Göring på demokratisk vis gjordes til
rigsdagspræsident, hvorved verdenskrig og holocaust sattes på skinner.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000