Ericsson T28s
Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 01-06-01 08:57

Jeg har lige købt ovenstående telefon og har det problem at telefonen engang
imellem slukker og tænder så igen af sig selv, er det et udbredt problem med
T28s eller har jeg bare været uheldig ?

Jeg synes også telefonen er langsom til at åbne beskeder og bladre
telefonbogen igennem i forhold til nokia 3310. (Det er ofte disse
aktiviteter der får telefonen til at gå ud)

/Roald Skødt Poulsen

Fra : Jacob

Dato : 01-06-01 23:26

"Roald Skødt Poulsen" <roald@dueholm.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
engang
> imellem slukker og tænder så igen af sig selv, er det et udbredt problem

Aldrig oplevet her.

> Jeg synes også telefonen er langsom til at åbne beskeder og bladre
> telefonbogen igennem i forhold til nokia 3310.

Der var nogle der fortalte mig at det var et problem med t28s men jeg tog
chancen og købte en aligevel og der har aldrig været problemer med langsom
telefonbog og sms læsning. Jeg har købt min t28s for ca. 4 mdr siden så det
er måske fordi softwaren er blevet fejlrettet? Hvis du har købt din t28s
brugt eller den måske har ligget længe på lager kan det vel være fordi den
kører med en gammel software version? Men det kan vel lade sig gøre at
opdatere dyret.

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 02-06-01 11:35

Ok, takker for svaret - Er det muligt at tjekke software version på
telefonen? og er det noget man selv kan opdatere?

Fra : Jacob

Dato : 02-06-01 23:41

> Ok, takker for svaret - Er det muligt at tjekke software version på
> telefonen? og er det noget man selv kan opdatere?

Jeg hved ikke om man selv kan opdatere den da jeg ikke selv har haft brug
for det endnu. Men jeg mener at du kan se hvordan du cheker din software
version på http://www.mobilsiden.dk der kan du viit også se hvad den nyeste
version er.

--

Hilsen/Regards Jacob - http://home.get2net.dk/dx