firefox og virus bulletin
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-05-05 17:50

Jeg har et problem, jeg har oprettet en profil hos
http://www.virusbtn.com/ så jeg skulle kunne komme ind og kigge på
testarkivet, men hver gang jeg kogger ind her
https://www.virusbtn.com/support/login?http://www.virusbtn.com/vb100/arc
hives/products.xml (det er en lang url begge de 2 adresser), kommer jeg
bare til samme sted igen.

Hvad og hvor skal der ændres i indstillingerne for at få det til at
virke ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 30-05-05 18:47

Ivan V. Klattrup wrote:

> [...]
> https://www.virusbtn.com/support/login?http://www.virusbtn.com/vb100/arc
> hives/products.xml (det er en lang url begge de 2 adresser), kommer jeg

Jeg ser kun et langt link (som er knækket. Bruger jeg flg. link:

https://www.virusbtn.com/support/login?http://www.virusbtn.com/vb100/archives/products.xml

kommer jeg ind på en login side. Men du har vel fået et brugernavn og
password.

Carl

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-05-05 19:50

Carl Drud skrev:

> Jeg ser kun et langt link (som er knækket.

det var også det jeg mente, men fik skrevet det uforståeligt

> kommer jeg ind på en login side. Men du har vel fået et brugernavn og
> password.

ja jeg har login og password, og jeg kommer til samme side (igen og
igen og osv.), når jeg så prøver at logge ind med det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-05-05 19:56

Ivan V. Klattrup skrev:

> ja jeg har login og password, og jeg kommer til samme side (igen og
> igen og osv.), når jeg så prøver at logge ind med det.

NB jeg har prøvet i IE og der kommer jeg ind med det samme med det
login og password

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-05-05 10:06

Ivan V. Klattrup skrev:

> ja jeg har login og password, og jeg kommer til samme side (igen og
> igen og osv.), når jeg så prøver at logge ind med det.

Hmm, og af en eller anden grund kan man komme ind uden overhovedet at
logge ind idag, ja verden er for underlig

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk