hund/kat
Fra : engilbertsdottir

Dato : 01-06-01 08:45

Vi er de heldige ejere af 4 norske skovkatte +4 killinger og en dejlig hund
(gordonsetter)på et år.
Vi har ikke fået hunden hjem før nu,da vi først skulle ha´bygget hundgård
til den.Så den har boet sammen med min svigerfar andre hunde i et ½år.
Jeg vil høre om der er nogen der har nogle gode råd til ,hvordan vi bedst
får vænnet hund og katte til hinanden???Og hvordan med killingerne ?

Hilsen Lotte

Fra : greta

Dato : 01-06-01 09:59

http://www.kandu.dk/

Fra : greta

Dato : 01-06-01 09:59

http://www.kandu.dk/

Fra : greta

Dato : 01-06-01 10:12

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-06-01 12:30

Sørg for hunden forholder sig i ro, og lad så kattene tage kontakt.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats