Forfatningstraktaten
Fra : Lyrik

Dato : 29-05-05 23:21

Jeg har gennemlæst og kommenteret et godt stykke af den nye
forfatningstraktat, som i sin fulde udstrækning fylder-ikke nogle og fyrre,
men 249 sider.

Den kan downloades med mine kommentarer her:
http://www.luen.dk/forfatningstraktaten.pdf

De gule og grønne "highlights" vil afgive mine kommentarer når musen svæver
over dem.

Hilsen
Jens

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-05 13:38

In article <429a4062$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
lyrik@heaven says...
> [...]
> http://www.luen.dk/forfatningstraktaten.pdf
>
> De gule og grønne "highlights" vil afgive mine kommentarer når musen svæver

Her er en anden version med kommentare:
http://www.eu-
oplysningen.dk/upload/application/pdf/fc7f480c/EUforfatning-bog.pdf

De postår at det er en objektiv kommentering :)