Peter Gabriel & Kate Bush: Don't Give Up
Fra : Karsten Jensen

Dato : 29-05-05 22:24

Peter Gabriel & Kate Bush: Don't Give Up - hvad handler den om - er
der nogen der har et bud på det?

Jeg synes at huske jeg har læst noget om, at sangen handler om
arbejdsløshed, men jeg synes ikke rigtig jeg kan få det til at hænge
sammen med hverken teksten og musikvideoerne til sangen.

Fra : Sune Salminen

Dato : 29-05-05 23:22

Karsten Jensen wrote:
> Peter Gabriel & Kate Bush: Don't Give Up - hvad handler den om - er
> der nogen der har et bud på det?

Hvad mener du.. det er da ikke en særlig kryptisk tekst.

Den handler vel om ikke at give op?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-05 08:49

On Mon, 30 May 2005 00:21:41 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Den handler vel om ikke at give op?

- men i forhold til hvad?

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-05-05 10:48

Karsten Jensen wrote:

> - men i forhold til hvad?

I forhold til de betingelser/udfordringer livet giver en.

-Sune

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-05-05 21:44

On Mon, 30 May 2005 11:47:46 +0200, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>I forhold til de betingelser/udfordringer livet giver en.

kunne jo bare forestille mig den evt. har en lidt dybere eller mere
specifik mening.