Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp - Mamiya RZ67 Udlån !!!
Fra : C. Stensgaard

Dato : 29-05-05 19:32

Mit Mamiya er lige gået i stykker efter 3 dages intens fotografering -
filmfremføringen er gået i stykker. Den hakker ved fremføring, og der skal
mellem 3-10 greb på fremføringshåndtag før film føres frem til næste
optagelse.

Og jeg mangler den sidste opgave i morgen (

Er der nogen i østjylland der kan låne mig deres Mamiya - Vil betale 500 i
leje for 1 dag.

Ring venligst i aften Søndag

50502616

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 29-05-05 19:55

"C. Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen i østjylland der kan låne mig deres Mamiya - Vil betale 500 i
> leje for 1 dag.

Hej

Jeg har en RB67 med 50, 90, og 180mm, den kan du da godt låne, hvis du vil
køre efter den.

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : C. Stensgaard

Dato : 29-05-05 21:44

Har du prisme på den ? Skal kun bruge 180 ´eren.

skal flyve fra Randers i morgen eftermiddag.

Claus
50502616

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 30-05-05 08:55

> Har du prisme på den ? Skal kun bruge 180 ´eren.
>
> skal flyve fra Randers i morgen eftermiddag.

Hej

Ja, og en skagtsøger.

Mob 20671098
--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : C. Stensgaard

Dato : 30-05-05 11:43

Tak for hjælpen Langgard - jeg er sat på standby af kunden grundet vejret,
og i mellemtiden har jeg fået repareret - eller så nogenlunde repareret min
RZ´er.

Men tak for hjælpen

Claus