BF42 andet lydkort ?
Fra : Gnyffe

Dato : 29-05-05 19:10

Kan man på en eller anden måde få BF42 til at bruge et USB lydkort til lyd ?

Det skal kun være spillet det skal bruge et andet lyddevice, alm. lyd skal
køre over std. lydkortet.

Fra : Kenneth

Dato : 02-06-05 11:36

"Gnyffe" <cfv@fgh.fj> skrev i en meddelelse
> [...]
> ?
>
> Det skal kun være spillet det skal bruge et andet lyddevice, alm. lyd skal

efter min mening kan du ikke. Et spil registrerer hvilket lydkort du kører
med og har sat op så 2 lydkort virker ikke. (har prøvet da det kunne være
smart med et til musik og et andet til spil da der er forskellige krav, feks
5.1 til spil og bedste lyd til musik)

Fra : Gnyffe

Dato : 02-06-05 15:49

Kenneth wrote:
> [...]
> kunne være smart med et til musik og et andet til spil da der er
> forskellige krav, feks 5.1 til spil og bedste lyd til musik)

Næ jeg tror heller ikke at man kan, nå men tak for svaret.