Slægtsforskning
Fra : jomo

Dato : 29-05-05 15:13

Jeg leder efter to familier, jeg er nybegynder den ene famillie var
boende i Egense på mols navnet på manden var Greve og var
gårdejer,Gården var beliggende inde i byen .Den anden familie boede i
Nygade i Ebeltoft de hed Mønsted ,det var en mor og søn hvor sønnen hed
Mikal Mønsted han var invalid .er der nogle famillie tilbage kunde det
være rart at høre om dem da jeg selv hører til famillien ,det ligger
helt tilbage ,mellem 1940-1960, på fohånd tak John Filip.

http://www.kandu.dk/

Fra : John Drage Thomsen

Dato : 02-06-05 12:34

On Sun, 29 May 2005 14:13:05 GMT, "jomo" <jomo.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>være rart at høre om dem da jeg selv hører til famillien ,det ligger
>helt tilbage ,mellem 1940-1960, på fohånd tak John Filip.

Hej John - nydeligt navn forresten )

Jeg vil bare sige dig, at min - som er fra Ebeltoft og nu 83 - samt to
af hendes søstre, stadig er ret åndsfriske og de kendte i sin tid
"alle" i byen. Jeg vil prøve at ringe til hende i morgen.

På Ebeltoft Lokalarkiv har der i en del år siddet en ?? Rasch
(Petersen?) som ihærdigt samlede en masse persondata.

Vender tilbage, når jeg husker hans fornavn.

Venligst
John

Fra : jomo

Dato : 04-06-05 14:44

"jomo" skrev d. 29-05-05 15:13 dette indlæg :
> [...]
> http://www.kandu.dk/
> Tak siger jeg til John for det arbejde du gør for mig det syntes jeg
er spændende ,jeg har også stadig familie i Ebeltoft men den familie jeg
leder efter i Ebeltoft ,har jo tilknytning til dem i Egense så det kunde
jo være at der var nogen derfra ,at jeg hører frajeg vil meget gerne
høre fra dig om nyt venlig hilsen john F

http://www.kandu.dk/