Tilløbet kat
Fra : Karina Nielsen

Dato : 29-05-05 12:41

Hej gruppe,

Her til formiddag fandt jeg en kat i min opgang - jeg ved at der ikke er
nogle i min opgang der har hende...:(

Hun er meget tynd og jeg kan se på hende at hun har været indekat. Utrolig
kælen:)

Jeg ved selvfølgelig ikke om hun er blevet smidt ud hjemmefra eller hun er
løbet sin vej, men det ser ud til at hun har været på farten længe:(

Nu har jeg så givet hende lidt mad - jeg har jo perle i forvejen. Indtil
videre snuser de kun til hinanden.

Det rigtige vil vel være at ringe til den lokale dyrlæge i morgen og høre om
der er nogle der mangler hende. Hun er selvfølgelig ikke øretatoveret, så
jeg kan ikke tjekke det på nettet:(

Mvh
Karina

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 18:18

"Karina Nielsen" <Dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> der er nogle der mangler hende. Hun er selvfølgelig ikke øretatoveret, så

Hun kan være chipmærket, så lad dyrlægen se på hende. Så kan du også få en
snak om, hvad der videre skal ske med hende, og hun får et sundhedstjek.

Tina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 30-05-05 08:01

"Tina F." <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> snak om, hvad der videre skal ske med hende, og hun får et sundhedstjek.

Ja, et sundhedstjek har hun vist rigeligt godt af - hvis i så hvor tynd hun
er, det er ikke til at bære:( Hun må højst være et år gammel.
Men jeg kan ikke beholde hende, så jeg må gøre alt i min magt med at finde
familien.

Karina

Fra : JytteJ

Dato : 29-05-05 18:37

> [...]
> om
> der er nogle der mangler hende. Hun er selvfølgelig ikke øretatoveret, så

Du kan evt. sætte nogle sedler op i nærheden.
Det er rart at høre at der er nogle som tager sig af vildfarne katte, gør
det da også selv.

JytteJ

Fra : Karina Nielsen

Dato : 30-05-05 07:58

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

Du kan evt. sætte nogle sedler op i nærheden.
Det er rart at høre at der er nogle som tager sig af vildfarne katte, gør
det da også selv.

JytteJ

Jeg har også tænkt mig at få lavet nogle sedler og sætte op i nærheden.
Jeg kunne ikke lade være - selvom jeg kun må have en kat i lejligheden:( Så
jeg vil håbe at jeg finder familien.
Efter hvad jeg har obseveret ved jeg nu at det er en indekat - så den må
komme fra en blok i nærheden.

Karina

Fra : Karina Nielsen

Dato : 31-05-05 21:38

> Nu har jeg så givet hende lidt mad - jeg har jo perle i forvejen. Indtil
> videre snuser de kun til hinanden.

Ja, nu er der begyndt at ske noget i lejligheden. Den lille syntes det er
sjovt at efterabe Perle*gg* Hvad Perle laver skal den lille misling også
gøre... Jeg må ikke gå et skridt fra hende før hun begynder at skrige efter
mig - som om hun siger "du må ikke gååååå fra mig:( Og en kat der ingen
stemme har tilbage lyder nu meget sjovt....

Der har været lidt leg indimellem, men ikke noget hvor jeg behøves at gribe
ind - endnu. Den lille er lidt legesyg efter at drille Perle - hun sidder
bare og glor dumt på hende eller hvæser blidt af hende. Der er kamp til
stregen når mor skal sove - hvem skal ligge hvor i sengen...

Jeg kan ikke rigtigt bedømme hvor gammel hun er, men hun er i hvert fald god
til at bruge bakken:) Det er også svært at se når hun er så tynd.

> [...]
om
> der er nogle der mangler hende. Hun er selvfølgelig ikke øretatoveret, så

Jeg ringede til dyrlægen og de havde ikke en savnet kat - jo en sort/hvid
han med øretatovering, så det hjalp ikke ret meget:( Men jeg har også lagt
en fremlysning ind på Dyrenes Beskyttelse.

Og sedlerne er lavet og er parate til at hænge op i nærheden. Selv i de
nærmeste supermarkeder - så må jeg krydse fingre for at familien ser det.

Det må vel være det lige i øjeblikket og så krydse fingre for at familien
ser det et sted....

Karina