firefox indstilling af tekststørelse
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-05-05 12:34

Hej jeg har lige hentet firefox for at få løst nogle problemer med IE
med at få tekststørelser rigtigt, jeg bruger min faldskærmn i stuen
til computeren nemlig, og firefox ser ud til at være ret smart på
nogle områder, men når jeg starter firefox op så husker den ikke
størelsen af teksten "google hjemmesiden" som jeg har indstillet
sidste gang jeg havde firefox åben, ved at scrolle med rullen på musen
og holde ctrl nede, ligesom i IE men IE huskede den sidste indstilling
, kan jeg ikke få firefox til det ?

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 29-05-05 13:19

Punish the deed, not the breed. skrev:

> [...]
> sidste gang jeg havde firefox åben, ved at scrolle med rullen på musen
> og holde ctrl nede, ligesom i IE men IE huskede den sidste indstilling

som standard er der ikke nogen muligheder for at den "gemmer" dine
indstillinger. Du kan dog gå ind i skrifttyper og farver og lege lidt
med størrelserne der! (minimum størrelsen kan du sætte op) Der er en
mulighed for at det kunne afhjælpe dit problem. Ellers husk (Ctrl +)
smider fontstørrelsen en tak op.

Claus

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 29-05-05 16:33

On 29 May 2005 12:19:11 GMT, "Claus Jacobsen" <Claus@spammigikke.dk>
wrote:

> [...]
>med størrelserne der! (minimum størrelsen kan du sætte op) Der er en
>mulighed for at det kunne afhjælpe dit problem. Ellers husk (Ctrl +)

ok tak for svaret, jeg tror at jeg bruger firefox til de sider IE ikke
er god til, lidt ireterende at man ikke kan få en der kan det hele,
måske jeg skulle prøve at hente opera og prøve den også

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 30-05-05 20:03

> [...]

> er god til, lidt ireterende at man ikke kan få en der kan det hele,
> måske jeg skulle prøve at hente opera og prøve den også

Uanset hvad, eksisterer der ikke noget som helst program på jorden der
kan opfylde dette krav! FF kommer et meget langt stykke hen ad vejen,
og du kan eventuelt lave dit eget stylesheet og bede FF bruge det i
stedet for det som siderne anvender (du behøver kun ændre på de ting
komme et langt stykke hen ad vejen.

Men by all means - Prøv du også bare Opera. Den kan ikke og modsat alle
andre browsere, så zoomer den ALT. Det er altså hele siden incl. grafik
der pludselig er i dobbelt størrelse!

Claus