Arabisk parlør
Fra : G B

Dato : 29-05-05 11:58

De vigtigste arabiske gloser for ikke-muhamedanere:

AKBAR KHALI-KILI HAFTIR LOTFAN: Tak fordi De viser mig Deres fine våben.

FEKR GABUL CRADAN DAVAT PAEH GUSH DIVAR: Jeg er taknemlig for Deres
invitation til at ligge på gulvet, med hænderne over hovedet og benene
spredt.

SHOMAEH FEKR TAMOMEH OEH GOFTEH BANDE: Jeg er enig med alt De siger og
har sagt i hele Deres liv.

AUTO ARREREGH DAVATEMAN MANO SEPAHEH HAST: Det er meget flinkt af Dem at
tillade mig at blive fragtet i bagagerummet på Deres bil.

FASHAL-EH TUPEHMAN NA DEGAT MANO GOFTAM CHEESHAYEH MOHEMARA
JEBEHKESHVAREHM: Såfremt De gør mig den tjeneste ikke at knuse min
nosser, vil jeg forræde mit land i fuld offentlighed.

KHREL JEPAHEH MANEH VA JAYEH AMERIKAHEY: Jeg vil fortælle navnet på
mange amerikanere, der rejser forklædt som journalister.

BALLI, BALLI, BALLI!: Alt hvad De siger!

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : T i m s a h

Dato : 29-05-05 12:01

Klovn - det er ikke arabisk!
Men bare rolig; du kommer til at lære sproget korrekt meget snart.

Fra : Tim

Dato : 29-05-05 12:59

"T i m s a h" <T_i_m_s_a_h@may.islam.be.with.you> wrote in message
> Klovn - det er ikke arabisk!
> Men bare rolig; du kommer til at lære sproget korrekt meget snart.

Næppe. Hvis det kommer dertil, så skal vesten (eller østen) bare proppe et
par af deres titusinde atombomber op i røven på neandertalerne i
Mellemøsten, hvis højeste udviklingstrin er AK-47'ere monteret på kameler.

We're so scared )

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 29-05-05 18:18

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> par af deres titusinde atombomber op i røven på neandertalerne i
> Mellemøsten, hvis højeste udviklingstrin er AK-47'ere monteret på kameler.

Når nu Du har den holdning om Muslimer, hvordan kan Vi så tro på, at Du gik
ind for krigen i Irak, p.g.a. *alle* de begrundelser der er givet, bl.a. for
at Demokratisere og give frihed, til netop den slags mennesker Du benævner
så blomstrende?
Har Du løjet hele tiden, nu Du har skrevet at De har fortjent at blive af
med Saddam, og fortjent frihed lig vores?

Handler det ikke bare om, for dig, og en hel del andre herinde, at det er
godt at se dem blive "nakket"?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 29-05-05 18:29

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> med Saddam, og fortjent frihed lig vores?
>
> Handler det ikke bare om, for dig, og en hel del andre herinde, at det er

Nu svarede jeg altså Timsah, der mener vi (også du og jeg) alle taler
arabisk inden længe.

Det er jo lige noget for dig, hvorfor du da heller ikke kommenterer Timsah
men mig.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 29-05-05 19:04

> Nu svarede jeg altså Timsah, der mener vi (også du og jeg) alle taler
> arabisk inden længe.

Og?
Vil Du ikke stå ved Dine meninger, eller løj Du da Du skrev det?
Eller har Du løjet alle de gange Du har fastholdt at det på de grundlag Jeg
tidligere nævnte, at krigen er for Irakernes skyld, og de har fortjent det!
Eller drejer det sig om at Du synes det er fedt at De bliver "Nakket"?

> Det er jo lige noget for dig, hvorfor du da heller ikke kommenterer Timsah
> men mig.

Hvorfor skulle jeg kommentere Timsah?
Det er jo dig og Dine holdninger der er yderst ambivalente, er det ikke?
Timsah er rimelig klar i mælet, Ham ved Vi alle hvor Vi har, Han mener ikke
en ting når det gælder krigen i Irak, og noget andet når talen er om
Muslimer generelt!?

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 29-05-05 20:23

> [...]
> Jeg tidligere nævnte, at krigen er for Irakernes skyld, og de har fortjent

Din sætning er så kludret dansk, at jeg faktisk ikke er sikker på meningen.
Clarify please, men vent gerne til pot-virkningen har fortaget sig hos dig.

> Eller drejer det sig om at Du synes det er fedt at De bliver "Nakket"?

Jeg skriver, at vi nok skal banke dem, hvis de prøver at eksportere deres
kamel-religion til vesten, Rusland og Kina. Hvad er det du ikke forstår i
den sætning?

Skær ned på tosse-tobakken. Den får dig åbenbart til at nedfælde dine
fantasifostre på skrift.

> Hvorfor skulle jeg kommentere Timsah?

Næhh... du er vel enig med ham.

> Det er jo dig og Dine holdninger der er yderst ambivalente, er det ikke?

Hvad ambivalent er der ved at sige: "If they wanna' fuck with us, we'll
shove a nuke up their camel-asses!"?

> Timsah er rimelig klar i mælet, Ham ved Vi alle hvor Vi har, Han mener
> ikke
> en ting når det gælder krigen i Irak, og noget andet når talen er om
> Muslimer generelt!?

Det er jo ikke muslimer generelt, der aktivt prøver at eksportere islaam til
vesten vel? Hvorfor generaliserer du?

Hvad tror du i øvrigt jeg mener om krigen i Irak?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 29-05-05 20:52

> [...]
>>

> Din sætning er så kludret dansk, at jeg faktisk ikke er sikker på
> meningen. Clarify please, men vent gerne til pot-virkningen har fortaget

At du ikke forstår dansk er ikke min skyld, det er dine evner der ikke er
store nok.

Og hvorfor skulle jeg ryge Pot?
Det lader jeg andre om.

> Jeg skriver, at vi nok skal banke dem, hvis de prøver at eksportere deres
> kamel-religion til vesten, Rusland og Kina. Hvad er det du ikke forstår i
> den sætning?

Det skrev Du ikke.
Du skrev at Du ville have at De skulle nukes i *mellem-østen*.
Derudover så var Deres højeste udviklingstrin = "AK-47'ere monteret på
kameler."

> Skær ned på tosse-tobakken. Den får dig åbenbart til at nedfælde dine
> fantasifostre på skrift.

Øhh, er det fantasi at Jeg læste det Du skrev, eller er det også forkert og
løgn!?

> Næhh... du er vel enig med ham.

Næ.

> [...]

> Det er jo ikke muslimer generelt, der aktivt prøver at eksportere islaam
> til vesten vel? Hvorfor generaliserer du?

Bla. bla. bla. Bortforklaringer, som du kommer med, fordi du ikke vil vedstå
dine holdninger.En holdning når det gælder krigen, en helt anden når det
gælder Muslimer generelt!

> Hvad tror du i øvrigt jeg mener om krigen i Irak?

Jeg begiver mig ikke af med at tro.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 30-05-05 09:03

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

AK-47'ere

Du

> At du ikke forstår dansk er ikke min skyld,

Normalt skriver du ikke helt så rodet som her, og så går det.

> det er dine evner der ikke er store nok.

Jeg nævner normalt ikke typos o.l., men når sætninger bliver så kludrede at
det er svært at forstå meningen...

Desuden er det ret irriterende, at du skriver "Du" med stort. Det ødelægger
sætningerne totalt.

> Og hvorfor skulle jeg ryge Pot?

Det virker bare sådan, og du har jo tidligere sagt, at du røg hash, såæhh...
du skrev godt nok, at du lige havde lagt det på hylden, men så er det jo
stadig inden for rækkevidde. Nærliggende, i mere end een forstand.

> Det lader jeg andre om.

Hmmm...

> Det skrev Du ikke.
> Du skrev at Du ville have at De skulle nukes i *mellem-østen*.

ALLAN for helvede. HVIS du ikke forstår dansk, så indrøm det dog, istedet
for at opfinde meninger og ord selv.

(LÆS det igen, og læg mærke til: "HVIS DET KOMMER DERTIL...", som du
behændigt "glemte")

GOT IT?

---------------------------
Timsah:
"Men bare rolig; du kommer til at lære sproget korrekt meget snart."

Tim:
> [...]
---------------------------

> Derudover så var Deres højeste udviklingstrin = "AK-47'ere monteret på

Det er ubestrideligt, så hvad er der galt i det? Det er endda ikke et våben
de selv har opfundet. De har blot fundet ud af at binde det fast til
kamelerne.

> Øhh, er det fantasi at Jeg læste det Du skrev,

Mit gæt er faktisk, at du ikke læste det, eller bare ikke forstod det.

> eller er det også forkert og løgn!?

Det ved jeg selvsagt ikke. Det lader umiddelbart ikke til, at du har læst
det korrekt.

I øvrigt: Er vi guder? Det er ikke for at klaske dig for stavefejl, med jeg
ved andre har påpeget det også. Det er ret irriterende, når du skriver "Du"
og "Jeg" med stort.

Det er næsten værre, end når folk starter alle sætninger med små bogstaver.
Det ødelægger fuldstændigt flowet i en sætning.

> Næ.

Nej, så er der heller ingen grund til at diskutere med ham. Figures. Er det
den logik du generelt drives af?

> At du ikke forstår dansk er ikke min skyld, det er dine evner der ikke er
> store nok.

Kan du ikke bare svare på spørgsmålet istedet?

> [...]

vedstå
> dine holdninger.En holdning når det gælder krigen, en helt anden når det

Det er sgu' dig der generaliserer her, ved at skrive "alle muslimer". HVOR
har jeg skrevet det?

Mellemøsten, ja,
..
..
..
___hvis de angriber os___,
..
..
..
ja!

Du prøver at tillægge mig en holdning, der passer ind i din snæversynede
verden. Det slipper du ikke afsted med.

Eller _er_ det faktisk, fordi du ikke forstår almindelig dansk?

Desuden: Jeg svarer Timsah, der mener at vi snart vil bukke under i en
hellig krig imod os, og så starter du tudekoret (hvilket naturligvis er
ganske forventeligt fra den side). Jeg svarer imidlertid Timsah, at hvis det
er det de vil, så kan de også godt få det.

Jeg er godt klar over, at vi højest kan forvente diplomati fra jeres side,
mens de vælter ind over grænserne.

> Jeg begiver mig ikke af med at tro.

Hvad _ved_ du så da? Ikke rigtig noget, lader det til.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 09:37

> [...]
> at
> det er svært at forstå meningen...
>
> Desuden er det ret irriterende, at du skriver "Du" med stort. Det

Tjaae, Jeg er vel gammeldags.

> [...]
> du skrev godt nok, at du lige havde lagt det på hylden, men så er det jo
> stadig inden for rækkevidde. Nærliggende, i mere end een forstand.

Og Du har drukket mælk fra patten engang, og?

> [...]
> par af deres titusinde atombomber op i røven på neandertalerne i
> Mellemøsten, hvis højeste udviklingstrin er AK-47'ere monteret på

Det har da intet med et angreb eller lignende at gøre. Du ved jo godt at Din
næsten navnebror, mener at det et fordi at Han mener at Islam vil komme til
at dominere.

> Det er ubestrideligt, så hvad er der galt i det? Det er endda ikke et
> våben
> de selv har opfundet. De har blot fundet ud af at binde det fast til
> kamelerne.

Du er jo direkte fordomsfuld, og ja, Dum at læse.
Nå de nu ikke er bedre end som så, hvorfor skal Vi så sætte vore troppers
liv på spil?

> Mit gæt er faktisk, at du ikke læste det, eller bare ikke forstod det.

Ohh jo, Du vil bare ikke vedkende, at Du rent faktisk mener at De er nogen
fandens Kameldrivere, og ikke er mere værd end et par Nukes eller 3.

> Det ved jeg selvsagt ikke. Det lader umiddelbart ikke til, at du har læst
> det korrekt.

Oh jo.

> [...]
> bogstaver.
> Det ødelægger fuldstændigt flowet i en sætning.

Jeg er vel gameldags.

> Nej, så er der heller ingen grund til at diskutere med ham. Figures. Er
> det
> den logik du generelt drives af?

Hvorfor debattere med en troll?

> ikke?

Det skrev du ikke.

> Kan du ikke bare svare på spørgsmålet istedet?
>
> Hvad ambivalent er der ved at sige: "If they wanna' fuck with us, we'll
> shove a nuke up their camel-asses!"?

De fucker med Os nu, så hvad skal Vi gøre?

> vedstå
>>

> Det er sgu' dig der generaliserer her, ved at skrive "alle muslimer". HVOR
> har jeg skrevet det?

Kameldriverne i mellem-østen, det er vel Muslimer er det ikke?
Og Vi ved jo også hvad Din holdning er til at få Tyrkiet ind i EU!

> Mellemøsten, ja,
> .
> .
> .
> ___hvis de angriber os___,

Det gør de jo, nede i Mellem-østen, der bliver Vores soldater angrebet hver
dag! .

> .
> ja!
>
> Du prøver at tillægge mig en holdning, der passer ind i din snæversynede
> verden. Det slipper du ikke afsted med.

Det er hvad du rent faktisk har skrevet, ikke?

> Eller _er_ det faktisk, fordi du ikke forstår almindelig dansk?

Jo, det skulle jeg mener.

> [...]
> det
> er det de vil, så kan de også godt få det.

Han har ikkke skrevet om hellig krig.
Timsah gør gang på gang gældende, at Islam i sig selv, vil blive stærk nok
til at erstatte Kristendom i Danmark.

> Jeg er godt klar over, at vi højest kan forvente diplomati fra jeres side,
> mens de vælter ind over grænserne.

Hvem vælter ind over grænserne?
Det må du gerne kunne dokuemnetere, her efter 5 år med Fogh ved roret!

> Hvad _ved_ du så da? Ikke rigtig noget, lader det til.

At du synes at det er godt der føres en krig, for at "redde" nogen
kameldrivere, hvis højeste tekniske kunne, er at kunne placere et Ak-47 på
en kamel, og som kun tænker på at indføre, med hellig krig og 5'te kollonne
metoder, Islam i Europa.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 30-05-05 10:23

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjaae, Jeg er vel gammeldags.

Nå? Det er da først noget du er begyndt på på det seneste.

Er du _begyndt_ at blive gammeldags? Det forklarer en del ting.

> Og Du har drukket mælk fra patten engang, og?

Tjahh...

> [...]
Din
> næsten navnebror, mener at det et fordi at Han mener at Islam vil komme

Næh.

> Du er jo direkte fordomsfuld, og ja, Dum at læse.

"Dum" med stort... er det også gammeldags?

Desuden: Nævn blot een ting, som de har opfundet de sidste 1000 år.

> [...]
>
> Ohh jo, Du vil bare ikke vedkende, at Du rent faktisk mener at De er nogen
> fandens Kameldrivere, og ikke er mere værd end et par Nukes eller 3.

.... hvis de angriber os! Det har du ret i.

> Oh jo.

Nej, det gør ikke.

> Jeg er vel gameldags.

Nå? Det er da først noget du er begyndt på på det seneste.

Er du _begyndt_ at blive gammeldags? Det forklarer en del ting.

> Hvorfor debattere med en troll?

Er du skizofren?

> Det skrev du ikke.

Godt nok på dansk, men jo.

> De fucker med Os nu, så hvad skal Vi gøre?

De fucker ikke nok med os til at vi skal nuke dem... endnu.

> [...]
> Og Vi ved jo også hvad Din holdning er til at få Tyrkiet ind i EU!

> Det gør de jo, nede i Mellem-østen, der bliver Vores soldater angrebet

Vi har inviteret os selv derned, så det er der vel ikke noget mærkeligt i...
er der?

> Det er hvad du rent faktisk har skrevet, ikke?

Næh. Det nytter åbenbart ikke noget at forklare dig det.

> Jo, det skulle jeg mener.

Det tror jeg også.

> Han har ikkke skrevet om hellig krig.
> Timsah gør gang på gang gældende, at Islam i sig selv, vil blive stærk nok
> til at erstatte Kristendom i Danmark.

Jeg har ikke fulgt med i Timsah's rablerier. Jeg svarer på det indlæg han
skriver hér. Medgivet: Det er derfor absolut muligt at jeg tolker ham/hende
forkert.

Det ændrer dog ikke ved min holdning.

> Hvem vælter ind over grænserne?

Ikke nogen, endnu da.

> Det må du gerne kunne dokuemnetere, her efter 5 år med Fogh ved roret!

Du misforstår mig vist med vilje.

> [...]
> kameldrivere, hvis højeste tekniske kunne, er at kunne placere et Ak-47 på
> en kamel, og som kun tænker på at indføre, med hellig krig og 5'te

Jeg tror faktisk bare du er tvær, fordi der er nogen der er villige til at
sætte dem stolen for døren, hvis det skulle blive nødvendigt.

EOD fra min side. Du _vil_ ikke forstå. Den tråd her er ren spild af tid for
mig.

Tim

Fra : pm

Dato : 29-05-05 21:21

"Allan Riise" <skrev

Allan.. du er på vildspor, ser spøgelser, og måske på grund af dine egne
forudfattede meninger.
Jeg tør svare for de fleste her i gruppen, og skal nu forsøge med enkle ord
at beskrive hvad det er vi vil og mener

Saddam skulle fjernes fordi Irak skal have muligheden, som vi andre, at
kunne opbygge eget land på demokratisk vis, da vi i Vesten forudsætter at
det er den bedste måde. Dermed ikke sagt der ER den bedste. Men det tror vi

Vi mener endvidere, at de mange etnisk fremmede, der kommer til landet og
søger forsørgelse skal sendes ud af landet igen og ikke håbe på den
blødsødne politik, som har været ført gennem snart 40 år. Resultatet bør
være velkendt.

Det er den generelle holdning, at etniske folk, der af den ene eller anden
grund forfølges skal kunne søge fred i vore omgivelser, men ikke for stedse,
hvis dette kan undgåes.

Man er ligeledes af den holdning, at etniske personer, som søger indvandring
skal kunne forsørge sig selv. I modsatte fald må de søge andre steder hen.
Chanchen bør de have, ligesom vi kan 2prøve lykken" uden for landegrænserne.
Samme muligheder, samme vilkår.

De aktuelle EU afstemninger bliver formentlig et nej på grund af angsten for
invadrering af tyrkere. Her har man set skrækeksempler i hele europa op
gennem tiderne.

Så må det vist være på plads

PM

Fra : Allan Riise

Dato : 29-05-05 21:54

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er den bedste måde. Dermed ikke sagt der ER den bedste. Men det tror

Flot, det var så det allersidste argument som Bush, Blair og Co. kom med, et
godt stykke tid efter at krigen var afsluttet.
Bush og Blair havde allerede besluttet sammen, at Irak skulle invaderes i
2002, samtidigt med at han stod i FN og på alverdens TV skærme, og sagde at
han ikke stod fast på en krig, og han var åben for andre muligheder, og
sandheden er jo at krigen blev forsøgt solgt på WMD og Terror!

> [...]
> søger forsørgelse skal sendes ud af landet igen og ikke håbe på den
> blødsødne politik, som har været ført gennem snart 40 år. Resultatet bør

Hvad har det at gøre med at mellem-østen skal nukes?

> Det er den generelle holdning, at etniske folk, der af den ene eller anden
> grund forfølges skal kunne søge fred i vore omgivelser, men ikke for
> stedse, hvis dette kan undgåes.

Det er din mening, men ikke alle i Danmark deler den opfattelse.

> [...]
> steder hen. Chanchen bør de have, ligesom vi kan 2prøve lykken" uden for
> landegrænserne. Samme muligheder, samme vilkår.

Ja ja, nu er det bare sådan at der også er noget der hedder flygtninge.

> De aktuelle EU afstemninger bliver formentlig et nej på grund af angsten
> for invadrering af tyrkere. Her har man set skrækeksempler i hele europa
> op gennem tiderne.

Som jo intet har med traktaten at gøre, og som slås stort op af Zenofober
der på den regning promoverer sig selv.

> Så må det vist være på plads

Næ..

--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 29-05-05 23:31

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at han ikke stod fast på en krig, og han var åben for andre muligheder, og
> sandheden er jo at krigen blev forsøgt solgt på WMD og Terror!

Svar
Hvad har Bush med flere med mig at gøre.. Jeg fortalte dig om MIN og
formentlig også andres mening. Hold dig til emnet

> Hvad har det at gøre med at mellem-østen skal nukes?

Svar
INTET, og det er der heller ikke udtrykt fra nogen side. Igen læser du noget
du TROR

> Det er din mening, men ikke alle i Danmark deler den opfattelse.

> Ja ja, nu er det bare sådan at der også er noget der hedder flygtninge.

SVAR
Læss inlægges afsnit om DEN GENERELLE HOLDNING

> Som jo intet har med traktaten at gøre, og som slås stort op af Zenofober
> der på den regning promoverer sig selv.

Det siger du...men der må¨være en årsag til de fobier som du nævner, eller
er det gået helt hen over hovedet på dig, at du formentlig er blandt de få
som er blevet beriget...med en kone. Hun har kostet staten flere millioner
kroner...så pas på hende. Staten tager sig af hendes forældre og brødre på
sæt og vis

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 06:52

> Svar
> Hvad har Bush med flere med mig at gøre.. Jeg fortalte dig om MIN og
> formentlig også andres mening. Hold dig til emnet

Som I sagde da krigen startede?
Nej, der hørte man om WMD og Terrorlinks, men Du må da gerne vise mig hvor
Du, før og under krigen, har skrevet om hvor godt det var at Irakerne skulle
Demokratiseres!

> [...]

par af deres titusinde atombomber op i røven på neandertalerne i
Mellemøsten, hvis højeste udviklingstrin er AK-47'ere monteret på kameler."

Hvis man har den holdning, så er det for mig svært at se, at man glæder sig
over at Danske og andre landes soldater, risikerer død og lemlæstelse, for
at befrie Dem!

> SVAR
> Læss inlægges afsnit om DEN GENERELLE HOLDNING

Hvis det kan undgås, jamen hvis man vil have at de der er her som
flygtninge, skal kunne være med til at arbejde her, så skal dee jo
integreres, og så mener du, at De, og Deres evt. børn bare skal hjem igen
efter en, i nogen tilfælde, endog en meget lang årrække?
Jeg ser endda folk herinde argumenterere for at Irakere skal sendes hjem nu.
Hmmmm

> [...]
> kroner...så pas på hende. Staten tager sig af hendes forældre og brødre på

Ikke tale om. Hendes Far og søskende har ikke en dag været på bistandshjælp,
alle Hendes søskende er universitet's udd. eller i gang med samme, og Hendes
Far betaler mere i skat, end de fleste alm. Danskere tjener om året!

Næ.
--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 30-05-05 07:14

Fra : pm

Dato : 30-05-05 07:27

> [...]
> bistandshjælp, alle Hendes søskende er universitet's udd. eller i gang med
> samme, og Hendes Far betaler mere i skat, end de fleste alm. Danskere

Svar.. Som jeg allerede har skrevet.. Staten betaler for hende og familien.
De har ikke ofret en krone selv for såvel uddannelsen som hospitalshjælp. Og
det er vist noget af en påstand at en tyrker betaler mere i skat end de
fleste danskere... men ok, det er jo et H.C. Andersen år med genoplivning af
historier.

Om flygtninge skal hjem ?? Ja det mener jeg, alternativt flyttes til områder
i egen geografisk region. Forestil dig, at FN eller lignende organisation
opkøbte landarealer i eksempelvis Afrika og her opførte landsbyer med skoler
og hospitalshjælp med tvungen afrejse når der er opnået fred.

Jeg ser ingen fornuft i, at man skal betale for andre folkeslags manglende
evner til selv at kunne forsørge sig.
At opbevare er kun at skubbe pinen....

De nuværende oprettelser af subkulturer bør standses i de vestlige lande.

Husk endelig på, at de fleste flygtninge er kommet ad frivillighedens vej og
rejst flere tusinde kilometer... ??

Hvis du kommer ud for et uvejr i dit lokalområde, rejser du så til Svereige
for at søge læ ???

Beklager Allan, du er inhabil og tilsyneladende hjernevasket

Kunne du forresten fortælle mig hvilke kulturelle berigelser "de fremmede"
har tilført DK, som vi ikke kunne være foruden?? Jeg er snart træt af den
devise, at VI får berigelser.....

PM

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 08:01

> [...]
> hospitalshjælp. Og det er vist noget af en påstand at en tyrker betaler
> mere i skat end de fleste danskere... men ok, det er jo et H.C. Andersen

Det har De da, da De er udd. i USA.
Og jo, han tjener godt 6 Mio. om året, så det...

> [...]
> organisation opkøbte landarealer i eksempelvis Afrika og her opførte
> landsbyer med skoler og hospitalshjælp med tvungen afrejse når der er

Aha, vi må godt opkøbe jord "dernede" men de skal ikke kunne købe heroppe!
Tjaaeee..

> Jeg ser ingen fornuft i, at man skal betale for andre folkeslags manglende
> evner til selv at kunne forsørge sig.
> At opbevare er kun at skubbe pinen....

Du betaler ikke til dem alle, og når de kommer i arbejde, så er de med til
at opretholde vores velfærd.

> De nuværende oprettelser af subkulturer bør standses i de vestlige lande.

Hvorfor dog det!

> Husk endelig på, at de fleste flygtninge er kommet ad frivillighedens vej
> og rejst flere tusinde kilometer... ??

Ikke flygtningene

> Hvis du kommer ud for et uvejr i dit lokalområde, rejser du så til
> Svereige for at søge læ ???

Nu er der jo tale om lidt mere end et uvejr, for at blive erklæret
flygtning.

> [...]
> har tilført DK, som vi ikke kunne være foruden?? Jeg er snart træt af den

Du drejer debatten væk fra det egentlige.
Skrev Tim at de skulle "nuikes i Mellem-østen, og at deres højeste
udviklingstrin er AK-47'ere monteret på kameler."
Jo Han gjhorde, hvilket gør min påstand, som Du skrev ikke passede, valid,
nemlig hvordan man kan forsvare at sende soldtater ned og "forsvare" slige
Muslimer!?

--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 30-05-05 16:01

Beklager Allan
Du skriver usammenhængende, men..

Nogle er under uddannelse..i USA ?? og flytter til DK ??
Hmm. Det er ret unikt... læg hertil ......uforståeligt

Omkring køb af jord så er det ikke forbudt danske statsborgere at købe jord,
men den danske bistandshjælp rækker lægere ved jordopkøb i eksempelvis
Tyrkiet, eller er det også suset hen over hovedet på dig at der er sket
massive opkøb ??

Berigelsen fik jeg ikke fat i ..??

Med hensyn til flygtninge du afviser rejser langt, så vil jeg da lige
fortælle dig, at fra Afrika er der ret langt og flere lande skal
gennemrejses. Rejsen starter ofte fra Italien.

Flere søger asyl på rejsen i de forskellige lande, husk indførsel af
fingeraftryk

Og jeg påstår og fastholder, at det er den massive indvandring fra især
tyrkisk side som i bund og grund udhuler den danske økonomi..... og det er
IKKE interlektualiteten som besvære disse menneskers hverdag

PM

Fra : G B

Dato : 30-05-05 10:21

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i meddelelsen

> Svar.. Som jeg allerede har skrevet.. Staten betaler for hende og
> familien. De har ikke ofret en krone selv for såvel uddannelsen som

Psst: Hans kone hedder Annemette. (Krak)

Det med at hans kone er indvandrer, er et andet "panserværn" fra Allan's
side.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 11:50

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i meddelelsen

> Psst: Hans kone hedder Annemette. (Krak)
>
> Det med at hans kone er indvandrer, er et andet "panserværn" fra Allan's
> side.

Tsk tsk.
Tænk sig at gøre så meget ud af en taste/tankeTorsk

Ligesom Lone Yalcinkaya...

--
Allan Riise

Fra : G B

Dato : 31-05-05 02:01

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i meddelelsen news:429aea6d$0$157
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Tsk tsk.
> Tænk sig at gøre så meget ud af en taste/tankeTorsk

Du er en sølle løgner, mere er der ikke at sige om den sag.

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 06:33

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i meddelelsen news:429aea6d$0$157
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du er en sølle løgner, mere er der ikke at sige om den sag.

Det har du da lov til at mene, men det gør det ikke mere rigtigt af den
grund.
Til gengæld har jeg aldrig truet nogen da jeg var inde, med at min deling og
jeg nok skulle komme forbi en sen aften...

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 31-05-05 07:38

> [...]
> Til gengæld har jeg aldrig truet nogen da jeg var inde, med at min deling
> og jeg nok skulle komme forbi en sen aften...

Hvor blev de store "Jeg" og "Du" af? Er du pludselig ikke længere
gammeldags?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 07:48

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvor blev de store "Jeg" og "Du" af? Er du pludselig ikke længere
> gammeldags?

Travlt...

--
Allan Riise