Premiere surprise i torsdags
Fra : zcully

Dato : 29-05-05 09:55

Hvad viste de egentlig i Biocity i Århus?
Jeg kunne desværre ikke være der selv.

/Zcully

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-05-05 14:07

zcully skrev:
> Hvad viste de egentlig i Biocity i Århus?

Mr. and Mrs. Smith

http://www.imdb.com/title/tt0356910/

Det er sådanne film der giver Premiere Surprise sin berettigelse.
Nøøøøj, det var fedt at se den film uden at vide noget om den i forvejen.
Introscenen: Bratt Pitt og Angelina Jolie er til par-psykolog. Deres
forhold virker ikke rigtigt, de kan ikke huske, om det er 5 eller 6 år
siden, at de mødtes, de kan ikke blive enige om hvordan huset skal
møbleres, etc.
Samtalen falder ind på, hvordan de mødtes.
"5 eller 6 år tidligere"
Man ser så hvordan Bratt på et snusket hotel redder Angelina fra en
guerilla-styrke ved at påstå, at de rejser sammen.

Ti minutter inde i filmen bliver det så afsløret, at Angelina uden at
Bratt ved det arbejder som S/M-prostitueret.
Etc, etc, etc.

Skal ikke røbe mere her, men kan vel sige at det er sådan en slags
Cramer mod Cramer - på speed.

-Rune

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-05-05 14:16

Rune Zedeler skrev:

> Skal ikke røbe mere her, men kan vel sige at det er sådan en slags
> Cramer mod Cramer - på speed.

Øh, bøh "War of the Roses", mente jeg selvfølgelig.

-Rune

Fra : zcully

Dato : 29-05-05 18:53

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> [...]
> Etc, etc, etc.
>
> Skal ikke røbe mere her, men kan vel sige at det er sådan en slags Cramer

Nå, ok så gik jeg egentlig ikke glip af så meget.
Den skal jeg til snigpremiere på og havde allerede hentet billetterne!! Så
det ville have været lidt surt.

/Zcully

Fra : John Hinge

Dato : 30-05-05 11:20

On 29 maj 2005 Rune Zedeler was heard to say:

> Ti minutter inde i filmen bliver det så afsløret, at Angelina uden
> at Bratt ved det arbejder som S/M-prostitueret.
This thread is worthless without pics... :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..