At få spalteplads/sendetid er ikke at bliv~
Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 09:27

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message
news:42984902$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Peter" <peter@nomailavailable.dk> skrev

> Det har jeg heller aldrig påstået, det er. Jeg udtrykker blot min tanke
> om,
> hvad andre folk mener om BW. Det er ikke det samme. Læs min tekst een gang
> til.....

Psykopater er i daglig og lægelig tale afstumpede, empatifattige,
samvittighedsløse, følelseskolde enspændere, ofte tyve og voldsmænd eller
patologiske bevidste løgnere som biblioteksnegerpigen, der opfandt blotteri

> For herrens mange år siden arbejdede jeg på DR som tekniker, og i den
> forbindelse har jeg en enkelt gang været hjemme hos BW, og dengang var der
> medier, som tog ham alvorligt. Men den tid er forbi.

Ja, jeg fik næsten ugentligt læserbreve optaget i aviserne, og talrige
indlæg i Ugeskrift for Læger mm(sidstnævnte trykker stadig min nytænkning,
der overgår det meste i tidsskriftet i videnskabelig værdi).

Barnløshedshjælp var et godhedsindustriagtigt emne.

Men jeg fandt indvandring vigtigere og var helt bevidst om at jeg ville
blive jødestjernet og sortlistet og usaglige opinionsdannere ville stoppe at
mine budskaber kom ud - men internettet som jeg har lovprist offentligt før
det blev opfundet, vidste jeg ville være redningsplanke