Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billede med paning
Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 28-05-05 21:20

Jeg var en times tid til jysk/fynske mesterskaber i cykling i Hobro her i
eftermiddag. Nu skulle jeg nok være blevet et time eller 2 mere så jeg
havde nået opløbet i A gruppen, men jeg var for udkørt til. Jeg prøvede
med lidt paning efter noget inspiration tidligere her fra gruppen.

http://stadsgaard.com/galleri/displayimage.php?pos=-69

Hvad mener i om forsøget?

Der kommer nok nogle flere op i galleriet fra begivenheden, men jeg har
ikke kigget så meget på resultatet endnu.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Anders F

Dato : 29-05-05 11:37

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in message
> [...]
> havde nået opløbet i A gruppen, men jeg var for udkørt til. Jeg prøvede
> med lidt paning efter noget inspiration tidligere her fra gruppen.

Det må vist siges at være lige efter bogen! Nydeligt håndværk

Mvh.
Anders

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 30-05-05 20:18

Jens Stadsgaard wrote:

> Hvad mener i om forsøget?

Jeg synes der er alt for meget dødt billede rundt om cykelrytteren,
og placeringen i centrum virker under alle omstændighedder
kompositorisk ukreativt.

Og så er det som om, at den forreste del af cyklen ikke er lige så
skarp som den bagerste del, det skyldes formentlig, at den befinder
sig i et sving, og at man med paning kun kan klare bevægelse i en
retning...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 30-05-05 21:12

On Mon, 30 May 2005 21:18:07 +0200, Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> skarp som den bagerste del, det skyldes formentlig, at den befinder
> sig i et sving, og at man med paning kun kan klare bevægelse i en

Tusind tak Niels. Jeg er nemlig ikke 100 % tilfreds selv. Jeg mener selv
at det kunne være bedre. Men har aldrig prøvet det før bevidst. Jeg vil
tænke over det næste gang. Det er noget nemmere når man har lidt at rette
sig efter.

Fra : Anders F

Dato : 30-05-05 23:17

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message
> Jeg synes der er alt for meget dødt billede rundt om cykelrytteren, og
> placeringen i centrum virker under alle omstændighedder kompositorisk
> ukreativt.

Jeg ville ikke skære for hårdt i det! Uden baggrunden forsvinder
fornemmelsen af fart - og så er det bare et kedeligt billede af en
cykelrytter. Noget af bagkanten kan dog klart undværes....

> Og så er det som om, at den forreste del af cyklen ikke er lige så skarp
> som den bagerste del

Hmm - svært med så lille et billede. Men du har klart ret

Mvh.
Anders