TV2 hjælper forbryderne
Fra : Malene P

Dato : 28-05-05 18:19

Midt i aftenens 19-nyheder kom endnu et indslag om "unge mennesker", der
kører om kap til fare for dem selv og deres omgivelser. Kan nogen fortælle,
hvorfor der konsekvent var sat sorte bjælker over nummerpladerne, så man
ikke kan identificere de snotnæser, der jo ikke kun kører sådan ved disse
festlige lejligheder?

Malene P

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:40

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke kan identificere de snotnæser, der jo ikke kun kører sådan ved disse

For at ingen skal finde ud af at det er "kulturberigere"

Tina T.

Fra : Malene P

Dato : 28-05-05 18:48

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For at ingen skal finde ud af at det er "kulturberigere"

Tror ikke der er ret mange fremmede med til sådanne arrangementer.

Malene P

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:56

> Tror ikke der er ret mange fremmede med til sådanne arrangementer.
>
> Malene P

Beklager jeg tog fejl, jeg tænkte på indslaget om de unge der havde
gennembanket
en mand der ville hjælpe dem efter de var kørt galt.

Tina T.

Fra : Malene P

Dato : 28-05-05 19:18

> Beklager jeg tog fejl, jeg tænkte på indslaget om de unge der havde
> gennembanket
> en mand der ville hjælpe dem efter de var kørt galt.

OK -bilerne var vist også for små. Selveste DR P1 havde iøvrigt i middags et
langt indslag om netop problemerne med fremmede, der overfalder politi,
ambulanceførere og andre, der ellers forsøger at redde deres liv. Ja, de
lokker dem ligefrem i fælder for derefter at ovefalde dem. Underlig
mentalitet -men fremmedleflerne ser nok ingen forskel på de fremmede og gode
danskere. Og pointen fra den interviewede politimand var da også naivt og
politisk korrekt -vi skal i bare dialog (med disse møgdyr).

Malene P

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 19:32

> [...]
> danskere. Og pointen fra den interviewede politimand var da også naivt og
> politisk korrekt -vi skal i bare dialog (med disse møgdyr).

Ja, når de kan finde på noget så tumpet, burde der sprøjtes for det lort, de
er ikke
bedre værd, dialog bider ikke på rotter.

Tina T.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-05-05 22:25

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
> [...]

Sad du klar med kladdehæftet til liiiige at notere?

Fra : Konrad

Dato : 30-05-05 15:27

> [...]
> hvorfor der konsekvent var sat sorte bjælker over nummerpladerne, så man
> ikke kan identificere de snotnæser, der jo ikke kun kører sådan ved

Hvorfor vil du gerne "identificere" dem? Hvilket formål skulle det tjene?

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
0 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!