Der skal aldrig bygges en muslimsk moske p~
Fra : ncbraad@hotmail.com

Dato : 28-05-05 17:04

Min holdning er blandt andet den føgende.

Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord

Hvad fanden er jeres?

--
Mail til: ncbraad@hotmail.com

Egen hjemmeside: http://www.niels-christian.dk/
Århus mod Moskeen: http://www.aarhus-mod-moskeen.dk/
Mail til Århus mod Moskeen: info@aarhus-mod-moskeen.dk

Fra : Per Hagemann

Dato : 28-05-05 17:49

<ncbraad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min holdning er blandt andet den føgende.
>
> Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
> Hvad fanden er jeres?

Der blev allerede i 1967 bygget en moske med stor kuppel på hjørnet af
Kirkevej og Eriksminde Alle i Hvidovre.

Jeg frygter dog mere hvad der foregår i de lagerlokaler, hvor de fleste
Muhamed-menigheder afholder fredagsbøn. De fleste muhamedanerretninger
repræsenteret i Danmark må siges at være det som kaldes fundamentalister,
altså bogstavtro uden alle de søgte bortfortolkninger konstrueret for at
tilpasse sig de vantro.

Ikke-fundamentalister er foruden kætterne på Eriksminde Alle bl.a. følgende:
Dija-net styret af den tyrkiske stat.
Alavi, som er sjiiter, bl.a. Assad-dynastiet i Syrien.
Bahai, f.eks skuespiller Farshad Kolghis familie.

--
Det muhamedanske førerskab hertillands er forlængst overtaget af høge, som
er repræsentative for Islam.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-05 19:00

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> wrote:

> Bahai, f.eks skuespiller Farshad Kolghis familie.

Bahai-samfundet, som har sit hovedsæde i Haifa i Israel, betragtes ikke
som islamisk, ej heller af dem selv.
--
Per Erik Rønne

Fra : G B

Dato : 28-05-05 21:23

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Der blev allerede i 1967 bygget en moske med stor kuppel på hjørnet af
> Kirkevej og Eriksminde Alle i Hvidovre.

Det er Ahmadiya-sekten. De regnes ikke for "rigtige" muhamedanere, men
forfølges og myrdes i de islamiske lande. Så den tæller ikke. Den er lige
så meget (eller lidt) islamistisk, som mormonernes tempel er kristent.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Alucard

Dato : 28-05-05 18:02

On Sat, 28 May 2005 18:04:22 +0200, <ncbraad@hotmail.com> wrote:

>Min holdning er blandt andet den føgende.
>
>Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
>Hvad fanden er jeres?

Hov hov... Moderer lige dit sprogbrug

En moske på dansk jord kan ikke hidse mig op...... Der findes jo
kirker, synagoger, rigssale og meget andet af samme skuffe....

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:12

> En moske på dansk jord kan ikke hidse mig op...... Der findes jo
> kirker, synagoger, rigssale og meget andet af samme skuffe....

Jeg ville nødigt bo i nærheden af en moske, det må være frygteligt
at høre på det skrigeri fem gange om dagen!

Tina T.

Fra : Alucard

Dato : 28-05-05 18:19

On Sat, 28 May 2005 19:12:05 +0200, "Tina T." <tina-t@hotmail.com>
wrote:

>Jeg ville nødigt bo i nærheden af en moske, det må være frygteligt
>at høre på det skrigeri fem gange om dagen!

Det går vel ind under miljølovgivningen..... Støjforurening og sådan
noget

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:37

> Det går vel ind under miljølovgivningen..... Støjforurening og sådan
> noget

Det tror jeg ikke, myndighederne er panisk angste for at blive kaldt
racistiske.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 28-05-05 19:03

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville nødigt bo i nærheden af en moske, det må være frygteligt
> at høre på det skrigeri fem gange om dagen!

tja, vi bor i nærheden af en kirke - dens bimleri om søndagen, hvor vi gerne
vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel ikke ind i
begrebet støjforurening?

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 19:13

> tja, vi bor i nærheden af en kirke - dens bimleri om søndagen, hvor vi
> gerne vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel
> [...]
Kirken er en del af den danske kulturarv, det er moskeerne IKKE.

Tina T.

Fra : T i m s a h

Dato : 28-05-05 20:48

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> Kirken er en del af den danske kulturarv, det er moskeerne IKKE.
>
> Tina T.

Bare rolig, det bli´r de!

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 21:27

> Bare rolig, det bli´r de!

Et par stænger dynamit gør meget ved det (under fredagsbønnen)

Tina T.

Fra : G B

Dato : 28-05-05 21:29

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:4298d3ca$0$702
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Et par stænger dynamit gør meget ved det (under fredagsbønnen)

Det klarer de jo selv, ser det ud til.

Fra : ncbraad@hotmail.com

Dato : 28-05-05 21:47

> Et par stænger dynamit gør meget ved det (under fredagsbønnen)

Nemmerlig og vi kan passende sætte dagsordenen med at at sprænge
Klippemoskeen i Jerusalem samt Kabaen i Mekka i luften. To af islams
"helligste" steder.

Den sidste skal dog helst sprænges når der samtidig er masser af islamiske
idioter (=pilgrimme) til stede i Mekka.
Det kunne også være en passende hævn for den 11-9.

Sker dette (ovenstående) så skal i bare høre muhammedanerne "hyle" op

Fra : TBC

Dato : 29-05-05 00:14

> [...]
> idioter (=pilgrimme) til stede i Mekka.
> Det kunne også være en passende hævn for den 11-9.

Sørgeligt at du ikke selv kan se at du gør dig skyldig i nøjagtig samme
indstilling, som du ellers med rette kunne have anklage andre for, hvis ikke
lige du selv gjorde dig selv til deres ligemand i forkvaklet og ond
indstilling.

....Husk, tag først splinten ud af dit eget øje!!!

> Sker dette (ovenstående) så skal i bare høre muhammedanerne "hyle" op

Det tror da pokker, og ikke dem alene, men alle mennesker med sunde og
fornuftige moralbegreber ville hyle op. For det ville jo ganske som 9-11
være hadefuldt, ondskabsfuldt og kvalmende massemord og terrorisme. Og med
din indstilling ville du sikkert være idioten der "danser jublende på gaden"

Jeg regner den indstilling og moral du giver udtryk for, som værende
nøjagtig lige så forkvaklet og ond som de terrorsympatisører der syntes om
nogle muslimers terror.

Godt du ikke er muslim, for da havde du været præcis det du hader, alt
inklusive.

TBC

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 00:40

"TBC" <this.is@fake.emailadress> wrote in message
> [...]
> være hadefuldt, ondskabsfuldt og kvalmende massemord og terrorisme. Og med
> din indstilling ville du sikkert være idioten der "danser jublende på

8 indvandrerbutikker på Nørrebrogade så jeg og nogle af mine venner holde
vild fest efter attentatet 9 sept 2001

"Snart har vi også Danmark" udstråler butiksejerne, når jeg handler der -
jeg foretrækker derfor Aldi og Føtex.

Tusind dræbte fejrede de. Skidt med døde ting incl hellige steder i
Jerusalem. Tomme symboler bør man ikke have respekt for. Staten skal skabe
trivsel - ikke gå op i stolthed, som er en privatsag, og en selvmordsbombe i
Israel er grund nok til at rydde samtelige moskeer i regionen ved
præcisionsbombning.

Fra : TBC

Dato : 29-05-05 01:46

> 8 indvandrerbutikker på Nørrebrogade så jeg og nogle af mine venner holde
> vild fest efter attentatet 9 sept 2001
>
> Tusind dræbte fejrede de.

Kvalmt!

> "Snart har vi også Danmark" udstråler butiksejerne, når jeg handler der -
> jeg foretrækker derfor Aldi og Føtex.

Jeg benytter også Føtex, Netto eller Fakta når det er muligt, hvilket det
desværre ikke er efter at "Døgn"-Netto lukker kl. 22
.....Det er [mindst] lige så billigt, og så er man da i det mindste
nogenlunde sikker på at der er betalt moms

TBC

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 02:14

> [...]
> ....Det er [mindst] lige så billigt, og så er man da i det mindste
> nogenlunde sikker på at der er betalt moms

Jeg ville foretrække min hindu/srilanka købmand, som nok snyder med momsen,
hvis ikke han lå 50 meter væk fra Runddelen, og jeg har altid ærinde i
retning af centrum eller Nørrebrogade.
Hver krone sparet i skat eller unddraget i moms eller socialbedraget, er en
krone der ikke er til fædrelandets fordærv, fx ikke importeres muslimer for.

De små ærinder jeg gør i muslimgrønsagsbutikker bidrager til at styrke
fjenden - Islam - kun det er min betænkelighed

Tænk frem og køb cigaretter i kartoner , så ikke du skal i kiosk efter 22.

Fra : Peter Bang

Dato : 29-05-05 22:33

ncbraad@hotmail.com skrev:
>"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev
> [...]

Vi?? Er det de stolte landsfædre Niels Christian og Tina T, der
render rundt i kamouflage og terroriserer både indenrigs og
udenrigs? Der er ikke sådan skide meget gang i jeres dagligdag vel?

>Den sidste skal dog helst sprænges
> [...]

Tror du? Vis og berigende.

Fra : T i m s a h

Dato : 29-05-05 01:37

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> Et par stænger dynamit gør meget ved det (under fredagsbønnen)
>
> Tina T.

Tænkte det nok; her snakker vi religion, og alt hvad den danske tøs har i
tankerne, er et knald....

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 02:21

"T i m s a h" <T_i_m_s_a_h@may.islam.be.with.you> wrote in message

> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message

> Tænkte det nok; her snakker vi religion, og alt hvad den danske tøs har i
> tankerne, er et knald....

Denne hurtige friskfyr humor har aldrig forekommet hos en muslim - selv
Naser Khader er tung at danse med, når man er i dialog med ham. Han , Kamal
Qureshi o lign er robotter, godt præ-programmerede - uden spontan humor.
Kamelen har jeg to gange duelleret med - han bliver mops, når han oplever
hurtigt modspil."Mazlum" hedder den muslimske forurttelse, som gør ham helt
til grin. Som en fodboldsspiller der får offside-dom , fordi hans træner
aldrig har forklaret ham den svære regel.

Selvfølgelig er Timsah en mange-generations-dansk autonom-drillepind og ikke
muhamedaner. Men at holde masken og ikke falde ud af rollen, er talent som
ikke mestres af autonome.

Fra : Tina T.

Dato : 29-05-05 06:34

..

> Selvfølgelig er Timsah en mange-generations-dansk autonom-drillepind og
> ikke muhamedaner. Men at holde masken og ikke falde ud af rollen, er
> talent som ikke mestres af autonome.

Her må jeg lige nedlægge en protestant, Timsah er skam en vaskeægte perker
(Safia Aoude), det der forvirrer er at hun , meget usædvanligt for en
perker,
har en lille smule humoristisk sans.

Tina T.

Fra : T i m s a h

Dato : 29-05-05 08:00

> [...]
>
> Selvfølgelig er Timsah en mange-generations-dansk autonom-drillepind og
> ikke muhamedaner. Men at holde masken og ikke falde ud af rollen, er

Roser du mig, Bo Nuhafu??????????????????

Hvis Nasser og Kamel er de eneste to "muslimer", du kender, så....men på den
anden side, I tre passer på en eller anden måde rigtig godt sammen: alle tre
leger med lort på dåse - du helt bogstavligt, de andre to i overført
betydning.

Autonom dansker? Må jeg være fri!

Du kan muligvis huske mig fra www.glistrup.com - der fik du modspil af mig
konstant.

Og hold nu op med de arabiske udtryk; du kan hverken oversætte eller bruge
begreberne rigtig.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 09:13

> [...]
> den anden side, I tre passer på en eller anden måde rigtig godt sammen:
> alle tre leger med lort på dåse - du helt bogstavligt, de andre to i

Lort på marmeladeglas er min genialt udviklede hverdags-rutine til
inkontinente ældre m.m., og her sker ingen udsivning af væde eller lugt.
Statens godhedsindustris kunst-sektion har betalt 1/4 million for lort på
DÅSE der på Kolding Kunstmuseum sivede ud og stank. Aldrig har nogen lugt
sluppet ud fra min forskning.
..
Mine positive og kuntnernes negative ideer har intet med hinanden at gøre

Igen afslører din autonom-agtige humor at du ikke er indvandrer eller
muhamedaner - hvilket dog ikke skal tages som en stor ros.
Muhamedanerfrit-område loven vil undtage dig fra udvisning pga dine danske
rødder og slægt - ikke pga dine debatindlægs kvaliteter.

> Du kan muligvis huske mig fra www.glistrup.com - der fik du modspil af mig
> konstant.

Jeg har fået modspil fra mange begavede debatører på min hjemmesides
gæstebog, men hvis du også dengang løj dig til navnet "Timsah" så har det
ikke gjort så meget indtryk, at jeg kan huske det.

> Og hold nu op med de arabiske udtryk; du kan hverken oversætte eller bruge
> begreberne rigtig.

"Mazlum" svarer til det af Nietzsche foragtede "ressentiment" i
kristendommen. Hvis du kan pinpointe en unøjagtighed så gør det.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 09:57

> Kirken er en del af den danske kulturarv, det er moskeerne IKKE.

og det samme kan man sige om alskens anden uhyrlig musik. Når fx en hardrock
café larmer hele natten, så skal jeg bare finde mig i det fordi den er en
del af den danske kulturarv?

Uanset om det er en fra en minaret, der gjalder sine budskaber ud over det
ganske land eller om det er en kirkeklokke, så er jeg tvunget til at høre på
det - og ærlig talt: en menneskestemme er ikke så larmende som et par
kirkeklokkers bimlen.

--
ahw

Fra : Tina T.

Dato : 29-05-05 10:26

> [...]
> på det - og ærlig talt: en menneskestemme er ikke så larmende som et par

Nu er der bare det at mange skråletårne har fået monteret kæmpe højtalere,
så "budskabet"
kan nå rigtig langt ud.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 11:23

> Nu er der bare det at mange skråletårne har fået monteret kæmpe højtalere,
> så "budskabet"
> kan nå rigtig langt ud.

Det rager mig en høstblomst - jeg konstaterer at en kirkeklokke overdøver
menneskestemmer -også selvom der er brugt højttalere -og i øvrigt er der
såmænd også kirker, anvender højttalere. Men kernen er at tingene larmer, og
det vil jeg ikke vækkes af - så kan du kalde det for en del af den danske
kulturarv, bedstemor med slag i eller lignende. Det er larm, det er
forstyrrende og jeg bryder mig ikke om det.
Hvis jeg klager til politiet over den larm vil jeg blive afvist, da man
åbenbart i lovgivningen ikke mener at religiøs larm er omfattet af
støjforureningsbestemmelserne.

--
ahw

Fra : Malene P

Dato : 29-05-05 10:36

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> og det samme kan man sige om alskens anden uhyrlig musik. Når fx en
hardrock
> café larmer hele natten, så skal jeg bare finde mig i det fordi den er en
> del af den danske kulturarv?

Nejda -du klager selvfølgelig bare til politiet, hvis dine naboer i Kastrup
larmer mere, end du er i stand til at bære, før du må ind igen, Arne.

> [...]
> ganske land eller om det er en kirkeklokke, så er jeg tvunget til at høre

> det - og ærlig talt: en menneskestemme er ikke så larmende som et par

En menneskestemme forstærket elektronisk og som messer død og blod og
budskaber, som jeg tvivler på, at selv du bekender dig til -ja den gjalden
bliver du nok også snart træt af, Arne.

Malene P

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 11:20

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En menneskestemme forstærket elektronisk og som messer død og blod og
> budskaber, som jeg tvivler på, at selv du bekender dig til -ja den gjalden
> bliver du nok også snart træt af, Arne.

Jeg forstår ikke arabisk, så hvad folk galer på et fremmedsprog er jeg
ligeglad med - det faktum at der larmes forstyrrer min søvn, og det er det,
jeg forholder mig til.

Jeg forholder mig ikke til at kirkeklokker er en del af den danske kulturarv
eller om det kristne budskab er værre eller bedre end det islamiske her. Jeg
forholder mig alene til kendsgerningerne, nemlig at larm er unødig for de
fleste mennesker, der ønsker at være i fred.

--
ahw

Fra : Spangkuk

Dato : 28-05-05 19:07

> [...]

> tja, vi bor i nærheden af en kirke - dens bimleri om søndagen, hvor vi
> gerne vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel

Ok...og den kirke lå der ikke da i valgte at flytte ind ?

Spang

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 19:33

"Spangkuk" <øæøæååæøæ@æøæåæø.dk> wrote in message

> "Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev

> Ok...og den kirke lå der ikke da i valgte at flytte ind ?

Da jeg valgte at bo på Egmont kollegiet 1966-70 var jeg helt klar over
Taksigelseskirkens larmende kirkeklokker, men der er noget
ikkeaggressivt/romantisk ved den lyd

Moskeer bør aldrig gives tilladelse til at kalde til bøn, hvilket jo var
formålstjenligt i Mellemøstsmåbyer med lutter trosfæller inden for
hørevidde. Ikke her og nu.

Hvis en muslimgruppe har en mio kr til at indrette moske i nedlagt 7-11
butik, bør myndighederne sige NEJ - dyrk pjattet i jeres HJEM

Det modvirker integration at vore fjender tror de er noget.

Fra : Alucard

Dato : 28-05-05 19:18

On Sat, 28 May 2005 20:03:02 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

>tja, vi bor i nærheden af en kirke - dens bimleri om søndagen, hvor vi gerne
>vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel ikke ind i
>begrebet støjforurening?

Øhhhhh.... Hvad er problemet...? )))

Fra : G B

Dato : 28-05-05 21:24

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> ahw

Hvad fanden - er du nu krøbet ud af dit hul igen?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 10:07

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad fanden - er du nu krøbet ud af dit hul igen?

hvilket? min computer har været nede, så da jeg endelig fik den i gang igen,
glemte jeg rent at du jo skulle ligge trygt og godt i mit filter - men det
er der da råd for - ned med sig igen! Sådan!

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 28-05-05 22:12

> [...]

> vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel ikke ind i

Du himler op over lidt bimleri! En moské har et råbetårn hvorfra der
bræges til bøn 35 gange om ugen!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 10:09

> Du himler op over lidt bimleri! En moské har et råbetårn hvorfra der
> bræges til bøn 35 gange om ugen!

jeg er ligeglad -jeg bor ikke i nærheden af et "råbetårn" (minaret) og igen:
den menneskelige stemme høres ikke så godt som en kirkeklokke - og jeg er
ikke blevet overvældet af den slags støj - men en kirkeklokke eller flere?
Uhadada!

For min skyld kunne de forbyde al offentlig religiøs aktivitet uden at jeg
ville gø ad det. Blot jeg får nattero.

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 29-05-05 10:58

> [...]

> Uhadada!
>
> For min skyld kunne de forbyde al offentlig religiøs aktivitet uden at jeg

ALLLLAAAAAAH OOOOOO AAAAKBAAAAAR!

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-05-05 11:19

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> flere? Uhadada!
>
> For min skyld kunne de forbyde al offentlig religiøs aktivitet uden at jeg

Gud fader! er man nu begyndt at ringe med kirkeklokkerne om natten?

Iøvigt er det ikke kun kaldet til bøn, der bumler ud over fx Cairos gader,
det er hele fredagsprædikenen som forstærkes 1000 gange og sendes ud på
gader og stræder mange steder. Nu har regeringen dog forlangt at bønnekaldet
skal foregå centralt, så man ikke får den almindelige disharmoni med kalden
fra sytten tårne samtidig og dog forskudt, inden for en persons hørevidde.

Men bønnekald kl fem om morgenen, kommer vi nok ikke til at høre de første
40 år.

En som Fatih Alev fortæller, at han ikke kan falde i søvn igen efter
morgenbønnen, så han raver søvndrukken rundt resten af dagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 23:41

> tja, vi bor i nærheden af en kirke - dens bimleri om søndagen, hvor vi
> gerne vil sove længe, er en hån mod tænkende mennesker. Men det går vel
> ikke ind i begrebet støjforurening?

Kirkerne må finde sig i helligdagslov-ophævelse og kunne også få halveret
deres klokke-musik, hvis pissen territoriet af ikke er SÅ værdsat.
Men uanset ateisme og udmeldelser af FK er danskerne et kristent folk og
Jesus-sekten kom her FØRST, og muslimer skal IKKE have ligestilling -
religionsfrihed somde har her, er RIGELIGT

Vi har desværre ikke kultur-lighed mellem porno og sport og finkultur - de
sidste to priviligeres. Heller ikke kan der kræves lighed og
totalprivatisering vedr indarbejdet kult.
Først til mølle først malet, magt er ret -og det er stemningen hos de fleste
danskere.

Fra : G B

Dato : 28-05-05 21:26

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:4298a602$0$676
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jeg ville nødigt bo i nærheden af en moske, det må være frygteligt
> at høre på det skrigeri fem gange om dagen!

Det er værre, at hvis de radikale, venstrefløjen og andre naive halal-
idioter får gennemtrumfet opførelsen af en stormoské, så er Danmark
pludselig blevet ummah'ens retmæssige ejendom i al evighed - tror de.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 28-05-05 18:04

<ncbraad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min holdning er blandt andet den føgende.
>
> Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
> Hvad fanden er jeres?

Dont fucking care....!
Kirke eller moske.....same thing.!

Michael

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:16

> Dont fucking care....!
> Kirke eller moske.....same thing.!
>

> Michael

Vel er det ej, kirken bimler ikke fem gange om dagen!!!!

Tina T.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 18:50

> Vel er det ej, kirken bimler ikke fem gange om dagen!!!!

Selvom de ikke kaldte til bøn fra minareten, hvad min moske på Heimdalsgade
ikke gør, så er det alligevel EXTREMT UKLOGT at tillade prangende
selvtillidsskabende gudshus for disse fjender af dansk kultur.

Det går da fint med deres moske-aktivitet i diverse fabrikslokaler. De skal
ikke tro de er noget.

Fra : Alucard

Dato : 28-05-05 19:20

On Sat, 28 May 2005 19:50:01 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>selvtillidsskabende gudshus for disse fjender af dansk kultur.
>
>Det går da fint med deres moske-aktivitet i diverse fabrikslokaler. De skal

Hørte jeg lige Janteloven komme på banen ))))

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-05 23:45

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> Hørte jeg lige Janteloven komme på banen ))))

I det private og intime går jeg ind får at bekæmpe jantelov - individuelt.
Men overfor landets fjender som Islam er, er det helt legitimt at holde
faren ned med alle kneb - kald det jante eller kulturarv

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 29-05-05 05:42

On Sat, 28 May 2005 at 17:16 GMT, Tina T. <tina-t@hotmail.com> wrote:

> Vel er det ej, kirken bimler ikke fem gange om dagen!!!!

Så vidt jeg husker, så slår domkirken i Haderslev et slag eller 2 hvert
kvarter, og lidt flere hver hele time. (muligvis også mere end et slag ved
halve timer (f.eks. 13.30, 14.30))

Det er dog noget man hurtigt ignorerer, og ikke på nogen måde bemærker
i hverdagen. Tror dog ikke at "lyden" fra en moske ville være heeelt så nem
at overhøre.

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that

Fra : Tina T.

Dato : 29-05-05 06:39

> [...]
>
> Det er dog noget man hurtigt ignorerer, og ikke på nogen måde bemærker
> i hverdagen. Tror dog ikke at "lyden" fra en moske ville være heeelt så

Timeslaget fra domkirken har for så vidt ikke noget med kirken at gøre,
før i tiden kunne man høre lignende fra diverse rådhusure.

Tina T.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 10:13

> før i tiden kunne man høre lignende fra diverse rådhusure.

Som om det ændrer på det lydmæssige forhold - og det var det, vi talte om,
ikke?`
--
ahw

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 10:12

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> i hverdagen. Tror dog ikke at "lyden" fra en moske ville være heeelt så
> nem
> at overhøre.

Det er vel vane på samme måde som du mener at et kvarterslag fra en k
irkeklokke er, og så prøv at forestille dig to klokker, der bimler om kap
hver eneste søndag, helligdag tilligemed. Det er svært at overhøre.

Men jeg ville have det fint med at al offentlig religiøs aktivitet blev
forbudt. Uanset om det er den kristne eller den islamiske.

--
ahw
:

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 28-05-05 18:31

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <ncbraad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dont fucking care....!
> Kirke eller moske.....same thing.!
>

> Michael

Åh du skabsbøsse, du elsker dem.

Kurt

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 28-05-05 19:31

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4298aac4$0$138$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Åh du skabsbøsse, du elsker dem.

Æh....
Hvad elsker jeg lige...?
Kirker eller mosker...eller hva?
Søde Kurt, fremskridtspartiets mand. Forklar dig..

Fra : Henri Gath

Dato : 28-05-05 20:12

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> <ncbraad@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dont fucking care....!
> Kirke eller moske.....same thing.!

Ja, og for dit vedkommende...hjerne eller ikke hjerne...dont fucking
care...same thing

Fra : Per Hagemann

Dato : 28-05-05 21:01

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kirke eller moske.....same thing.!

Med andre ord: Du aner intet om forskellen på kirker og moskeer.

Lydforureningen er en detalje, men lad os bare tage det som et eksempel på
forskelle mellem kirke og moske.

I kirken ringer klokkerne som regel kun en gang om ugen. I moskeen kalder
muezzinen til bøn fem gange i døgnet, endda også på ukristelige tider, når
udkørte danskere har brug for at sove.

--
at være verdenspioner med torturcentre, måtte det da være for verdens
højestbeskattede befolkning, hvoraf tusindvis hvert år brutalt køres gennem

Fra : Croc®

Dato : 29-05-05 00:54

On Sat, 28 May 2005 22:01:28 +0200, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>muezzinen til bøn fem gange i døgnet, endda også på ukristelige tider, når

Det er da intet problem. Vi skal bare udstrække miljølovens
bestemmelser om støjgrænser i bymæssig bebyggelse til at gælde
religiøse institutioner. De kunne jo også annoncere i dagspressen, så
slap man helt for spektaklet.

Regards Croc®

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 10:06

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> muezzinen til bøn fem gange i døgnet, endda også på ukristelige tider, når

Næ, den ringer så sandelig også ved begravelser, ved bryllupper, til
midnatsgudstjenester m.v. Men i øvrigt er det lige meget: en kirkeklokke
laver mere larm end samtlige landes minareter kunne svinge det op til, hvis
disse altså fandtes på samme måde som i de islamiske lande.

En menneskestemme overdøves let af en kirkeklokkes bimlen. At der er flere
forstærker kun dette.

--
ahw

Fra : T i m s a h

Dato : 28-05-05 18:45

Jeg går ikke ind for nogen stormoske i Danmark, men jeg foretrækker 7-11
modellen; en lille en på hvert gadehjørne.

Når det gælder København, så kunne jeg da godt tænke mig en mega-moske
(foruden 7-11 modellerne) - jeg kan ikke se, hvad den skal bygges i Århus
for. Faktisk har jeg drøftet ideen med en stormoske i København med Søren
Pind fra Borgerrepræsentationen så sent som for 2 måneder siden, og selv om
Søren ikke politisk vil gøre nogen sag af det, er han overraskende positiv
for ideen tete a tete. Selv to konservative medlemmer, som jeg talte med,
gik ind for en stormoske i København, foruden naturligvis en del SF´ere. Så
derfor denne lille hyldest til Søren Pind:

(for de vantro en ordforklaring: kuffar=vantro, azan=kald til bøn,
asr=eftermiddagsbøn, magreb=solnedgangsbøn, elhamdulillah=gudskelov og tak)

En God Dag for en Perker (perker-rap)
forfatter: Timsah frit efter Ice Cube

Det var en fredag jeg vågnede op,
og strakte min muskuløse, mørke krop
Klokken var lige blevet syv
jeg vågned´ og tænker: det er lyv
så frisk en dag, så frisk et døgn
mon jeg drømmer, mon det er løgn ?

Denne morgen er så skøn,
tænker jeg, mens jeg ber morgenbøn
på mandag fordobler kommunen min løn
mor har lavet morgenmad
vandet er varmt, da jeg går i bad

Tænder for nyhederne, ingen Pia
og hvad er det studieværterne siger ?
Ingen racistisk Camre, ingen DF´er der vil jamre
ingen halvnøgne danske piger,
ja, selv de to klovne fra Folketinget tier !

Ingen Onkel Tom der vil tale min sag
det er da en fed og god dag i dag !

Mjølnerparken, Blågårdsplads
har moskeer med vinduer af kulørte glas
endnu en nyhed, den er ret interessant
i morges blev Israels ambassade sat i brand

På vej til jobbet - ingen sure miner
og jeg har fået en SMS fra min fætter i Brøndby Medina
han har lige fået klippet håret
og studset sit skæg inden det vokser ham ned til låret

København er blevet så rar
uden alle de blege kuffar
Ingen reklamer for alkohol
jeg behøver ikke mere at gå med pistol

Fredag er dejlig fredag er cool
alle blegfise smiler selvom det aldrig mer blir jul

Fem gange om dagen kan jeg høre azan,
hele mit kvarter genlyder af ord fra den hellige koran,
Og ingen af de hvide svin i området skriger: Hva faen !

ser mange af dem komme til min moske
spændte på, hvad der skal ske

Imamen snakker et sprog som de alle forstår,
selv de danske tøser har husket at dække deres hår,
det er slet ikke som dagen i går

På gaden kan en perker gå i ro og mag
det er sgu en fed og god dag i dag

Et smut ned i kiosken og få en avis
åhr, mand, Ekstra Bladet citerer Abu Laban
men i dag skriver de ingen fis
ingen side 9 pige der ligner en gris
ingen hadefulde læserbreve fra Greve
og inde på side seks
blir Karen Jespersen afsløret som heks

Efter asr tager vi en tur i min BMW
ingen sure pensionister så vidt vi kan se
Skruer op for Outlandish og Dr.Dre
en strisservogn med ivrige blink
kører forbi og sender os et venligt smil og et vink
De synes slet ikke en vogn fuld af 2G´ere er suspekt
i stedet for vrøvl får en perker respekt

at bo i Københavnabad er som at få et trettental
selv på McDonalds er al maden nu halal
det hele er som et eventyr
se hvor godt vi perkere styrer

Min sjæl er tilfreds og min konto er fuld
taget på den nye moske stråler i aftensolens guld
Elhamdulilah, jeg takker Allah for den gode smag
for i dag har det været en herlig dag
men der er endnu en lille sag:

Hjemme igen, tid til magreb og så lidt mad
det var fedt at opleve en dag uden had
Inden jeg går til ro og sover ind
takker jeg borgmester Søren Pind
for at muliggøre en perkers drøm
at bygge de moskeer i København var skøn
selv dannebrog er endeligt blevet grøn

Så kom nu alle i perker´ og vær lidt sublim
fredag var den dag, hvor Søren blev muslim !

Fra : Tina T.

Dato : 28-05-05 18:51

> Jeg går ikke ind for nogen stormoske i Danmark, men jeg foretrækker 7-11
> modellen; en lille en på hvert gadehjørne.

Nu drømmer du igen Timsah, var det mon ikke en god ide at spare lidt
på den sjove tobak?

Tina T.

Fra : Alucard

Dato : 28-05-05 19:25

On Sat, 28 May 2005 19:44:34 +0200, "T i m s a h"
> [...]

>(for de vantro en ordforklaring: kuffar=vantro, azan=kald til bøn,
>asr=eftermiddagsbøn, magreb=solnedgangsbøn, elhamdulillah=gudskelov og tak)

Jeg sidder lige og bliver i tvivl om du er den samme "Timsah" som
plejer at skrive..... Her skinner det igennem at der rent faktisk er
et par fungerende hjerneceller (hvilket ikke plejer at være
tilfældet)......

Fra : Tim

Dato : 30-05-05 08:28

"T i m s a h" <T_i_m_s_a_h@may.islam.be.with.you> wrote in message

[snip]

> (for de vantro en ordforklaring: kuffar=vantro, azan=kald til bøn,
> asr=eftermiddagsbøn, magreb=solnedgangsbøn, elhamdulillah=gudskelov og
tak)

Aldeles ligegyldigt. Alle taler alligevel snart amerikansk. Også
kameldriverne fra neandertalistand.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 08:37

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> [snip]

> tak)
>>

> Aldeles ligegyldigt. Alle taler alligevel snart amerikansk. Også

Ja, alle dem som Du synes det er godt at vestlige Soldater dør for at
forsvare, og give frihed og Demokrati!?
Hvordan hænger det sammen, hr. "Nuke Mellem-Østen"?

Hvor bliver Du af i tråden Arabisk Parlør?
Skal Du ikke forsvare dit skriv, eller er det sådan at Dine skriv i det
store hele er totalt ligegyldige, ligesom Dine meninger!?

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-05 19:00

<ncbraad@hotmail.com> wrote:

> Min holdning er blandt andet den føgende.
>
> Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
> Hvad fanden er jeres?

Der er forlængst bygget en moske i Hvidovre, og der findes adskillige
moskeer i eksempelvis gamle fabrikker. Det er ikke muligt at forhindre
byggeriet af nye moskeer; de må dog skulle gennem de normale
godkendelsesprocedurer.
--
Per Erik Rønne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-05 09:02

<ncbraad@hotmail.com> wrote in message
> Min holdning er blandt andet den føgende.
>
> Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
> Hvad fanden er jeres?

Hvorfor skal højreorienterede altid have dette som politisk mål:

"Ulandsbistanden sættes ned til 0,7 % af BNI. De sparede ca. 3,8 mia. kr.
skal bruges på at forbedre de ældres vilkår, mere og bedre hjemmepleje,
flere plejehjem og ældreboliger etc. " ?

Hvor aldrig noget til børnefamilierne, men kun til de gamle ?

--
mvh / regards

Christian

Fra : Konrad

Dato : 30-05-05 13:26

<ncbraad@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min holdning er blandt andet den føgende.
>
> Der skal aldrig bygges en muslimsk moske på dansk jord
>
> Hvad fanden er jeres?

Der må for min skyld gerne bygges moskeer, men det skal følge lokalplaner,
være selvfinansieret osv. Den danske stat har ingen forpligtelse til at
prioritere et sådan projekt højere end alt andet, eller være med til at
finansiere det.

Fra : jodem

Dato : 30-05-05 13:50

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> være selvfinansieret osv. Den danske stat har ingen forpligtelse til at
> prioritere et sådan projekt højere end alt andet, eller være med til at

Fuldkommen enig!

Fra : Konrad

Dato : 30-05-05 15:28

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Fuldkommen enig!

Hvorfor kommer dét bare ikke bag på mig?

Fra : Bo Nielsen

Dato : 30-05-05 22:43

> "jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kommer dét bare ikke bag på mig?

Ja det kunne du lige tænke dig, hva' ? : o )))

Boni

Fra : G B

Dato : 30-05-05 23:17

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i meddelelsen news:429b8953$0$18638
$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja det kunne du lige tænke dig, hva' ? : o )))

Skulle ikke undre mig...

GB