Musemåtte i apple-design
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 28-05-05 15:16

Hejsa.

For at gøre design-oplevelsen komplet kunne jeg godt tænke mig en ny
musemåtte til min Apple mus (som står sammen med min iMac G5). Hvor kan
man købe musemåtter i Apple-venligt design, jeg har søgt lidt på det,
men jeg kan ikke rigtigt finde noget. Laver Apple ikke nogle selv?

Mvh. Rasmus Nielsen.

Fra : Leon 2100

Dato : 28-05-05 16:02

Rasmus Nielsen wrote:
> [...]
> man købe musemåtter i Apple-venligt design, jeg har søgt lidt på det,
> men jeg kan ikke rigtigt finde noget. Laver Apple ikke nogle selv?

Jeg købte min i Fona, sådan en rund sort fætter med et stort X på, magen
til denne: http://i18.ebayimg.com/03/i/02/57/67/ae_1_b.JPG

Mvh. Leon

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-05-05 23:42

In article <42987d1c$0$78280$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
Rasmus Nielsen <rasmusn@FJERNrasmusn.dk> wrote:

> [...]
> man købe musemåtter i Apple-venligt design, jeg har søgt lidt på det,
> men jeg kan ikke rigtigt finde noget. Laver Apple ikke nogle selv?

Det er som om, Apple ikke længere laver det merchandise, de gjorde før i
tiden. For nogle år siden havde Apple endda sin egen shop på nettet. Det
mener jeg da helt bestemt. Den hed noget særligt, og man skulle gennem
en speciel portal.
Nå, men man kan søge på nettet. Der er masser af steder, hvor
man kan få de gamle ting. Der er alt fra billige kuglepenne til dyre
læderjakker. Men priserne er ikke ligefrem lave. Jeg skulle for nogle år
siden have nogle kaffekrus bl.a. til arbejdet. Jeg fandt dem i Tyskland
til en nogenlunde pris. Hvis du ellers er villig til at give $25 for et
krus og den slags, er her en butik. Her er linket til deres musemåtter:

<http://missingbite.com/mousepadsec.html>

Jeg fandt også en tysk butik, men den har ikke meget merchandise, og jeg
kan ikke finde musemåtter. Hvad hedder det på tysk?

<http://www.lotsabits.com/>

Og her er en butik for samlere:

<http://www.redlightrunner.com/>
--