Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pol filter til Canon objektiv
Fra : Palle Jensen

Dato : 28-05-05 12:51

Hej,

Jeg har lige anskaffet mig et Canon 4,0-5,6/75-300 IS USM * og det er
jo lækkert nok.

Jeg kunne godt tænke mig et pol filter til det og i den medfølgende
booklet står der at der anbefales et Canon PL-C filter.

Jeg er ikke helt klar over hvad det er for et filter.

Er der nogele der kan anbefale et filter som passer til det objektiv?
Evt. en god netbutik hvor jeg kan bestille det.

* http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/ef_lenses/image_stabilization_lenses/ef_75300mm_f45is_usm/index.asp

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-05-05 12:55

Den 28 maj 2005 mumlede Palle Jensen noget i denne stil:

> Jeg kunne godt tænke mig et pol filter til det og i den
> medfølgende booklet står der at der anbefales et Canon PL-C
> filter.

Ville det her f.eks. være i orden til det?

http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=30100217&menuid=1575&level=2

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen