DM i Rock 1996 (CD Tracklist)
Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 28-05-05 08:07

Halløj,

Jeg er den "glade" indehaver af en brændt udgave af DM i Rock cden. Jeg synes
jeg var smart, ved at smide nogle ekstra numre over i slutningen (med det fede
band Sial fra Haderslev der også var med i konkurrencen), så jeg havde en
skive med det bedste danske amatørrock.

En lang historie kort: Jeg har mistet den originale skive (ellers ligger den på
et loft i et middelstort parcelhus).

Men FreeDB kan naturligvis ikke kende skiven, pga. de ekstra numre jeg har
tilføjet. Så derfor jeg tillader jeg mig at spørge om nogen ligger inde
med "DM i Rock 1996" pladen, og kan hjælpe mig med tracklisten.

(Jeg har forsøgt google, uden held)

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that

Fra : Holst

Dato : 28-05-05 09:16

Anders Vind Ebbesen wrote:

> [...]
> tilføjet. Så derfor jeg tillader jeg mig at spørge om nogen ligger inde
> med "DM i Rock 1996" pladen, og kan hjælpe mig med tracklisten.

Ja, jeg har da en skive, der hedder "DM i Rock 1996 - Live and Final
Vol. 2" med følgende tracklist:

Diva - Special Sundays
Dawn - Friends
Gung Ho - Cold in the Sun
Sial - Move Your Butt
Culcutta Anazamama - Peace to my Foes
Inter View - You Should Really Know
SuperSilent - This Man's a Liar
Medicine Train - Radionova
Miss Medice - The Magnificent Flight of The Swaggering Jinx
Concrete Puppet Frog - Maxwin's Plasmasong
Perdi(c)tion - Mother

Om sidstnævnte bandnavn er med eller uden c er lidt uvist, da begge
stavemåder er anvendt.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 11-06-05 11:16

On Sat, 28 May 2005 at 08:15 GMT, Holst <newsmay05@shelter.dk> wrote:

> Ja, jeg har da en skive, der hedder "DM i Rock 1996 - Live and Final
> Vol. 2" med følgende tracklist:

Tusind tak for det. Det var lige den CD (jeg erindrer at Sial også var med
det år, vist det eneste år)

Tak igen.

Fra : Natasha80

Dato : 29-05-05 18:45

bibliotek.dk har den stående - volume 1, altså.

http://www.kandu.dk/